above_forum

Collapse

viimeisin harkintasi?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • järppä

    #751
    Alkujaan tämän lähetti HeliT Katso viesti
    Ostaako Assosin, Nalinin vai Craftin ajopöksyt kylmiin syyskeleihin.
    Noista mä valitsisin Pearl Izumit. Ehdottomasti parhaat talvipökät mitä kaapista tällä hetkellä löytyy. Kaapissa mulla on myös mm. Santinia, Shimanoa ja Assosta, mutta ne jostain syystä yleensä pysyy kaapissa.

    OnT: meniskö ostamaan pullaa autolla vai pyörällä.

    Comment

    • BONK

      #752
      Harkitsin vahvasti rokulipäivää ja ulkoilua kauniissa syyssäässä. Toisin kävi, työt jatkuu pitkälle iltaan...

      Comment

      • HeliT

        #753
        Alkujaan tämän lähetti järppä Katso viesti
        Noista mä valitsisin Pearl Izumit. Ehdottomasti parhaat talvipökät mitä kaapista tällä hetkellä löytyy. Kaapissa mulla on myös mm. Santinia, Shimanoa ja Assosta, mutta ne jostain syystä yleensä pysyy kaapissa.
        Lisää vaihtoehtoja siis, haastavaa. Täytyy tarkistaa, minkälaisia naisten henkselihousuja noilla on ja kuka niitä myy. Kiitos vinkistä,

        Comment

        • IncBuff

          #754
          Kun pienipyörä ei mene kaupaksi niin mitenhän menisiköhän isopyörä.

          Comment

          • tempokisu

            #755
            kumpi???

            Olen tässä kovasti miettiny...ensinnä ostaako vai ei, ja kumpi.
            Eugenia Point of Departure nukke, jolla on nätit kesäiset vaatteet ja asusteet mukana, mutta ostaako sitten tummahiuksinen "normi"versio vai harvinaisempi punertavahiuksinen versio. Niitten ero on ....noin 300 dollaria! (kumpikin on perushinnaltaan kallis)
            Tekisi NIIN mieli punertavahiuksista ( kun perusversio mulla on jo)...kumpi:


            Comment

            • haedon
              Palstajyrä
              • 07/2008
              • 3297

              #756
              Ensi viikon sääennuste näyttää niin lämpöiseltä että joutuu harkitsemaan lyhkäsiä spandexeja. Tosin melko hauskaa kun porukka vetää untsikat ja pipot päällä näillä keleillä.
              Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

              Comment

              • Oz
                Jäsen
                • 05/2000
                • 743

                #757
                Bensa vai diesel?
                MC KRAMPPI - Meillä ei venytellä!
                Mud, sweat and coffeebreaks, since 2000

                Comment

                • IncBuff

                  #758
                  No bensa tietenkin jos kyse ei ole työkoneesta.

                  Comment

                  • mk
                    Palstajyrä
                    • 06/2003
                    • 4423

                    #759
                    ostaisko Cranbrothersin candy polkumiset maasturiin ja cc:hen vai eikö ?
                    -- not fast but furious --

                    Comment

                    • VesaP
                      Ei mikään tavis
                      • 10/2003
                      • 7935

                      #760
                      Aamulla sängyssä harkitsin lähdenkö pyörällä vai autolla töihin. Samalla kuunnellen kaatosateen jylinää peltisestä katosta.

                      Harkinnan tulos? Rouva kainaloon vielä puoleksi tunniksi ja autolla töihin.

                      Comment

                      • JackOja
                        Moottoriturpa
                        • 01/2006
                        • 21490

                        #761
                        Lähdenkö tänään (auton) kesärenkailla tuonne Jyväskylän seudulle vai en

                        Comment

                        • Campione

                          #762
                          Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
                          kesärenkailla...Jyväskylän seudulle...
                          En suosittele. Täällä tuota valkoista %&skaa riittää.

                          Harkittava taas maastamuuttoa. Ei sovi minulle tämä ilmasto ollenkaan .

                          Comment

                          • Ines

                            #763
                            Olisikohan seuraava pyörä omenanvihreä....

                            Comment

                            • JackOja
                              Moottoriturpa
                              • 01/2006
                              • 21490

                              #764
                              ^hyvä idea

                              Mitä kaverille lahjaksi kun siitä tulee perjantaina tohtori

                              Comment

                              • JohnFr
                                Vakiovieras
                                • 08/2011
                                • 397

                                #765
                                Painaako osta-nappia vaiko eikö sittenkään. Mieli tekis ja tarvettakin olis, mutta...

                                E: painoin.
                                Last edited by JohnFr; 06.11.2013, 18.06.

                                Comment

                                Working...