above_forum

Collapse

viimeisin harkintasi?

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • JackOja
    Moottoriturpa
    • 01/2006
    • 21490

    #1651
    ^vois harkitakin. Nyt hain 1x -kokeiluun Yläfemman alelaarista e13-rattaan.

    Comment

    • Blackborow

      #1652
      11spd XT on se oikea.

      Comment

      • arisaast
        Vakiovieras
        • 03/2011
        • 168

        #1653
        Praxis Works

        Comment

        • JackOja
          Moottoriturpa
          • 01/2006
          • 21490

          #1654
          Alkujaan tämän lähetti arisaast Katso viesti
          Praxis Works
          Hmm... £90 + postit. Sehän on tosiaan jos melkein 11S XT-setin hinnoissa.

          Comment

          • arisaast
            Vakiovieras
            • 03/2011
            • 168

            #1655
            Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
            Hmm... £90 + postit. Sehän on tosiaan jos melkein 11S XT-setin hinnoissa.
            http://www.ubyk.co.uk/praxis-works-w...10-speed/25226

            Vaikkapa tuolta ilman postikuluja.

            Onhan tuo kymppipakaksi kohtalaisen arvokas, mutta kun itsellä oli toimiva 1x10 voimansiirto muuten jo valmiina ja halusin hieman ääripäähän helpotusta Tahkon ja Syötteen nousuihin niin tuo oli ihan houkutteleva vaihtoehto. Painoakin oli se melkein 100g vähemmän kuin XT 11sp pakalla tai XT 11-36 + expanderi setillä.

            Comment

            • jurpo

              #1656
              Shortsit vai pitkäpunttiset? Lyhkäsemmät voitti

              Comment

              • Ari H
                Vakiovieras
                • 05/2015
                • 359

                #1657
                FiveTen -tossut. En vielä ostanut, kun en hypistelyn jälkeen nähnyt, että mikä niissä on niin erinomaista.
                Ei aika kulu; me kulumme.

                Comment

                • Nana

                  #1658
                  Uskaltaiskohan jo mennä treenaamaan. Eilen aamulla kuumetta.

                  Comment

                  • Jopo81
                    Jäsen
                    • 07/2011
                    • 961

                    #1659
                    Työjuttuja. 5kk lomautuksen jälkeen alkoi työt vanhassa työpaikassa uuden omistajan alaisuudessa. Työkaveri osti osakkeet itselleen.
                    Nyt sain sähköpostiin työtarjouksen toisesta firmasta, jossa tammikuussa kävin tiedustelemassa työmahdollisuuksista. Että mitähän tekis. 13 vuotta kohta ollut samassa työssä.

                    Comment

                    • Ari H
                      Vakiovieras
                      • 05/2015
                      • 359

                      #1660
                      ^Valitse se kumman rahoitus on vankemalla pohjalla.
                      Ei aika kulu; me kulumme.

                      Comment

                      • tempokisu

                        #1661
                        muuttuvat olosuhteet

                        ^^ mä suosittelen miettiä kummassa on mukavampi olla.

                        Mutta miettii tässä mitä laittaa työmatkalle ja iltalenkille vaatetta päälle? Nyt ei tarkene kesätrikoilla.

                        Comment

                        • mk
                          Palstajyrä
                          • 06/2003
                          • 4423

                          #1662
                          harkitsin mistä pyörästä luopua, kun aika eikä säilytystilat riitä kaikkeen ... Raskas päätös oli luopua täysjoustosta (myyntiin fillaritorille) .. Fatbike ja Cervelo saa jäädä , tulee sopivasti kontrastia välineille
                          -- not fast but furious --

                          Comment

                          • JackOja
                            Moottoriturpa
                            • 01/2006
                            • 21490

                            #1663
                            Pitäiskö täpärissä kokeilla hissitolppaa nytku se on tarpeeks keventynyt ? Toisaalta en ole moista kaivannut, mutta sanovat ettei ilmankaan voi ajaa

                            Comment

                            • Ari H
                              Vakiovieras
                              • 05/2015
                              • 359

                              #1664
                              ^ Miksei voi?
                              Ei aika kulu; me kulumme.

                              Comment

                              • JackOja
                                Moottoriturpa
                                • 01/2006
                                • 21490

                                #1665
                                ^en mä ymmärrä kun tähänkin asti on voinut, mutta ihan pakollinen se kuulemma on

                                Comment

                                Working...