^vois harkitakin. Nyt hain 1x -kokeiluun Yläfemman alelaarista e13-rattaan.
viimeisin harkintasi?
Collapse
X
-
Hmm... £90 + postit. Sehän on tosiaan jos melkein 11S XT-setin hinnoissa.Alkujaan tämän lähetti arisaast Katso viestiPraxis Works
Comment
-
http://www.ubyk.co.uk/praxis-works-w...10-speed/25226Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viestiHmm... £90 + postit. Sehän on tosiaan jos melkein 11S XT-setin hinnoissa.
Vaikkapa tuolta ilman postikuluja.
Onhan tuo kymppipakaksi kohtalaisen arvokas, mutta kun itsellä oli toimiva 1x10 voimansiirto muuten jo valmiina ja halusin hieman ääripäähän helpotusta Tahkon ja Syötteen nousuihin niin tuo oli ihan houkutteleva vaihtoehto. Painoakin oli se melkein 100g vähemmän kuin XT 11sp pakalla tai XT 11-36 + expanderi setillä.
Comment
-
Työjuttuja. 5kk lomautuksen jälkeen alkoi työt vanhassa työpaikassa uuden omistajan alaisuudessa. Työkaveri osti osakkeet itselleen.
Nyt sain sähköpostiin työtarjouksen toisesta firmasta, jossa tammikuussa kävin tiedustelemassa työmahdollisuuksista. Että mitähän tekis. 13 vuotta kohta ollut samassa työssä.
Comment







... Raskas päätös oli luopua täysjoustosta (myyntiin fillaritorille) .. Fatbike ja Cervelo saa jäädä , tulee sopivasti kontrastia välineille
Comment