Areenalta dokumentti Punkaharjun pojat joka kertoo Biisonimafian elokuvan tekemisestä. Kerrassaan loistava dokumentti[emoji106]
Mitä TV-sarjaa katsoit viimeksi?
Collapse
X
-
"Showtrial - Julkinen tuomio". Onkohan näissä joku sopimusjuttu että alkuperäinen englanninkielinen nimi pitää säilyttää? Leffapuolellahan Hollywood sen keksi kai joskus 80-90 -luvulla.Alkujaan tämän lähetti tommi2Areenasta "Showtrial" (mikälie oli suomeksi), hyvää brittilaatua.
Mutta, joo, jollain tavalla kadehdittavan hyvää brittilaatua. Ja tietysti paitsi sitä että rahaa voidaan laittaa kaikkeen alkaen käsikirjoituksen hiomisesta myös sitä että tekijöillä on sellainen usko itseensä ettei heidän tarvitse liiaksi yrittää olla samanlaisia tai erilaisia tai omanlaisia kuin jotkut kulloinkin huipputuotantoina pidetyt sarjat.
Minä en jostain syystä ikinä oppinut tai siis en ole vielä oppinut katsomaan sarjoja yhteen putkeen, joten mulla on vielä kaksi jaksoa jäljellä. (Ennen Arenaa ja muita nykyajan hömpätyksiä jaksot piti laittaa talteen nauhalle jos halusi katsoa jonkun sarjan "maratonina"; yleensä kutsuttiin kavereita mukaan katsomaan...)
La república - tasavalta.
Espanjalainen 1930-luvun alkuun sijoittuva sarja. Vähän sellainen daytime television -sarja - joka tulee meilläkin iltapäivisin ma ja ti - mutta jostain syystä koukuttaa (kuten ennen tavattiin sanoa) minuakin. Lisäksi tekstitetty espanjaksi mikä auttaa kun yrittää harjoittaa kuullun ymmärtämistä.
(Tässäkin on säilytetty alkukielinen nimi...)
Comment
-
Tuo on aivan tajuttoman hyvä sarja. Kuvittelenko, mutta Netflixistä katsottuna kuvan laatu on parempi kuin YLEllä?Alkujaan tämän lähetti tommi2Downton Abbey. Tämä paranee joka katselukerralla ja on yksi kaikkien aikojen suosikkejani The Wiren, The Sopranosien ja Frendejen ohella.
Kahteen kertaan katsottu.
Toisin kuin suomalaisia elokuvia/sarjoja katsoessa puheesta saa selvää. Downtonia (tai ylipäätään mitään brittisarjaa) katsoessa tekstitystä ei välttämättä tarvitsisi ollenkaan. Suomalaisissa monessa tarvitsisi.
Comment
-
Jaahas, vaimollahan onkin sitten hyvä maku, pitääpäs asettua rinnalle katsomaan Downton Abbey, juuri näyttää olevan tulossa Kausi 6, 2/10!
(Oon luulu joksikin saippuasarjaks, sydämen asialla..tms.)
No joo, puoleen väliin katsoin, paljon pulinaa, ei päässyt mukaan, suomalaisissa sarjoissahan vuorosanat pitää ymmärtää tuijottavasta katseesta, tässä ei se este, varmaan pitää katsoa monta jaksoa, kun tuota isäntäväkeä palvelijoineen on runsaasti...Last edited by TERU; 30.01.2022, 16.30.
Comment
-
Mäkin just katoin sen. Oli se uskottavampi kun Tom Cruise, Jack Reacherinä joka on jonkun 160cm pitkäAlkujaan tämän lähetti MV Katso viestiReacher Primeltä. Olihan se ihan viihdyttävä. Vähän väkivaltainen mun makuun mutta päänäyttelijät osas hommansa ihan hyvin, jopa se kivikasvo.
Lähetetty Savumerkeillä Tapatalkilla
Comment
-
Katsoin myös tuon ja tykkäsin. Nyt on menossa sarja nimeltä See. Tuon sarjan löysin Applen TV+ palvelusta.Alkujaan tämän lähetti MV Katso viestiReacher Primeltä. Olihan se ihan viihdyttävä. Vähän väkivaltainen mun makuun mutta päänäyttelijät osas hommansa ihan hyvin, jopa se kivikasvo.
Comment
-
Aika harvoin ovat, uusi Vikings ei kai ihan varsinainen spin off mutta... haistaahan tuossa jotta menestyneen sarjan suosiolla mennään.Alkujaan tämän lähetti tommi2Tätä "uutta Vikingsiä" ja sitten Gilded Agea. Kumpikaan ei ole ihan esikuvansa,
Samahan oli Breaking Bad > Ei se better call saul nyt ihan kuraa ollut mutta mielestä vähintään liian pitkäksi venytetty.
Niin ite katselen Netflixin kautta Pablo Escobar, el patrón del mal
Comment

Comment