above_forum

Collapse

Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • BONK

Pikkukoira ajoi täydellisen voittajaluokan jäljen vaikka ei ole vielä vuottakaan. Pitäisköhän pikkuhiljaa siirtyä koerintamalle

Comment

• Kampinalle
      Jäsen
      • 10/2013
      • 878

Olin jo valmiiksi hyvällä tuulella, mutta fillarilenkki puolison kanssa ja ehtiminen kotiin juuri ennen vesisadetta lisäsi mieluisaa mieltä.

Comment

• haedon
        Palstajyrä
        • 07/2008
        • 3297

Tänään oli kyllä hyvä päivä. Aamulla meloen kaverin mökille Lohjansaaren taakse. Siellä otettiin arskaa, syötiin ja vähän hommiakin tehtiin. Sitten meloen takaisin taas kesäisessä kelissä. Illasta vielä maasturilenkki Muijalaan ja kulku oli melkeinpä parasta tänä kesänä.
        Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

Comment

• tempokisu

Ferraripuput

^^ Mikä on xx-täti? Mistä tämä ilmaus tulee, ja miten lausutaan: exextäti, äxäxtäti?
          Minä olen kummitäti, joten siksi kysyn.

Mutta hymyilytti ja hymyilyttää tämä Ferraripupu-projekti, Ruby the Rabbit sai kivan mekon, ja puput pääsi asianmukaisissa kuteissa ajelulle. Uudella Ferrarilla.
          ( varsinkin Rubyn kuvat onnistui kivasti)

Comment

• kuovipolku

Asiayhteydestä päätellen xx-täti on suunnilleen sama kuin <tähän joku etunimi>-täti tai Helvi*-täti (*nimi muutettu).

Minut sai hyvälle tuulelle mielessäni käynytt ajatus etten tänäkään aamuna tarvitse ainuttakaan lääkepurkkia - tai oikeastaan se että ehdin ajatella niin, sillä joskus nuorempana minua rasitti suunnattomasti vanhojen (eli sellaisten jotka eivät välttämättä olleet yhtään vanhempia kuin minä nyt) ihmisten siunailu kuinka terveys on tärkeintä ja kuinka ei osannut olle kiitollinen terveydestään niin kauan kuin oli terve.

Comment

• devon
              Vakiovieras
              • 05/2013
              • 444

Noin 16,5 kk loma lähenee loppuaan, jippii!

Comment

• Markku Silvenius
                Veteraani
                • 04/2001
                • 5332

Comment

• kuovipolku

Pyöräliikkeestä ensimmäistä maantiepyöräänsä ja samalla ensimmäistä lukkopolkimilla varustettua pyöräänsä ulos taluttava keski-ikäinen mies joka lähtee sunnuntaina ajamaan Tour de Helsinkiä.

Innostus uudesta tietynmerkkisestä pyörästä, ajatus vauhdikkaista lenkeistä tulevaisuudessa, jännitys itselle asetetun ja nopeasti lähestyvän haasteen edessä, epävarmuus tottumattomuudesta lukkopolkimiin, pyörään ja mukana polkevien määrään - kaikki paistoivat naamasta! Osin tunnistin vain muutaman vuoden takaisen itseni, osin koin jo tavattoman kokeneen maantiepyöräilijän hyväntahtoista lievää ylemmyydentuntoa ja osin toivoin parasta ja hyvää onnea kaikille.

Hienoa että laji saa uusia harrastajia, pyöräilytapahtumat uusia osallistujia - ja että maantien laitoja kiertää entistä useampi fillaristi yksin tai porukassa! Hip hip huraa kiinnostusta herättävien tapahtumien järjestäjille ja ammattilaisena ajaville kisakuskeille, innostusta lisääville televisioselostajille ja toimittajille, lehdenjulkaisijoille, aloittelijoita palvelemaan jaksaville ja osaaville kauppiaille ja pyöräliikkeille!!!

Comment

• tempokisu

oma hyvinvointi

Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
                    Asiayhteydestä päätellen xx-täti on suunnilleen sama kuin <tähän joku etunimi>-täti tai Helvi*-täti (*nimi muutettu).

Minut sai hyvälle tuulelle mielessäni käynytt ajatus etten tänäkään aamuna tarvitse ainuttakaan lääkepurkkia - tai oikeastaan se että ehdin ajatella niin, sillä joskus nuorempana minua rasitti suunnattomasti vanhojen (eli sellaisten jotka eivät välttämättä olleet yhtään vanhempia kuin minä nyt) ihmisten siunailu kuinka terveys on tärkeintä ja kuinka ei osannut olle kiitollinen terveydestään niin kauan kuin oli terve.
                    No, minä olen joskus iloinen ja kiitollinen että selvisinpä siitäkin sairaudesta ja erityisesti sairaalasta. ( joskus tuntuu että kunpa en olisi jaksanut selviytyä.. mutta yleisesti kyllä olen jopa ylpeä että selvisin )
                    Sairauksien tai vaivojen ei tarvi antaa häiritä, vaan opetella elämään niiden kanssa. Yleinen hyvä vointi on tärkein.

Hyvä mieli tuli kun sain oikealta valokuvaajalta kovasti kehuja näistä mun nukke-kuvistani.

Comment

• JackOja
                      Moottoriturpa
                      • 01/2006
                      • 21359

Ginger Baker

Comment

• ilmora
                        Aktiivijäsen
                        • 05/2014
                        • 1133

Bicycle Repairman.
                        *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Comment

• Nappulakenka
                          Positiivinen palstavarhaiskeski-ikäinen
                          • 07/2008
                          • 2136

Itellan kaveri toi pientä piristystä sairaspäivään tuomalla 2.3" Bronsonit ja 80mm stemmin..
                          Still rides with 26er

Comment

• Nelli
                            Vakiovieras
                            • 06/2011
                            • 180

Käytiin ukon kanssa aamulla kimppalenkillä (eka tänä vuonna) ja meni oikein kivasti

Comment

• Tank Driver
                              Palstajyrä
                              • 05/2006
                              • 3727

Assarin paluu!
                              #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Comment

• sixsixone

Metsäretki.Makkaran paistoa ja kaffet.kotiinpäin mentäessä useampi pussillinen herkkutatteja [emoji4]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Working...