above_forum

Collapse

FTP:si

Collapse
X

• Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • OJ
    Veteraani
    • 03/2003
    • 5284

Zwiftin ramppitesti on hyvä alku. Vaikka suunnittelet meneväsi labratestiin, niin harjoitustesti ei ole mun mielestä huonoin idea.

Min
    ä olen kenttätestien kannattaja, mutta jos haluaa suoria testituloksia, niin silloin on mentävä labraan.
    6.7 WTF/kg

Comment

• OJ
      Veteraani
      • 03/2003
      • 5284

Tohon edelliseen lisäyksenä. Ajetaanko noi labratestit nykyään kovin yleisesti omilla kalustoilla (fillari, traineri) vai testiaseman ergoilla?
      6.7 WTF/kg

Comment

• Kalle salonen
        Vakiovieras
        • 08/2019
        • 165

Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
        Tohon edelliseen lisäyksenä. Ajetaanko noi labratestit nykyään kovin yleisesti omilla kalustoilla (fillari, traineri) vai testiaseman ergoilla?
        Ainakin Pajulahdessa voi käsittääkseni nykyään tehdä testin joko heidän ergolla (vanhahko) tai sitten oma pyörä+talon traineri -kombolla.

Voisin kuvitella että monessa paikkaa missä on välineitä uusittu viime vuosina on hankittu nimenomaan joko trainereita tai sitten wattbikeja tai vastaavia

Lähetetty minun XQ-BT52 laitteesta Tapatalkilla
        Se ei ole harrastus jos muut pitävät sitä täyspäisenä touhuna.

Comment

• Scade
          Vakiovieras
          • 08/2017
          • 215

Alkujaan tämän lähetti OJ Katso viesti
          Tää on vähän labrakohtaista, mutta kannattaa kyllä asiaa kysellä jos on testiaikaa varailemassa. Kaikkialta ei käsittääkseni löydy, mutta useasta paikasta (mm. meiltä) löytyy kyllä valmiudet tähän. Itse ainakin tykkään mieluummin tehdä testit testattavan omalla pyörällä. Ei tarvitse itse huolehtia siitä, että ajoasento on kohdillaan ja samalla jos on oma tehomittari saa siitä myös helposti vertailudatan treenialueiden sovitukseen. Testiasemien ergoissa saattaa olla hieman laitekohtaisia eroja sen suhteen että kuinka hyvin niiden tehoarvot vastaavat tyypillisten tehomittarien lukemia.

Comment

• OJ
            Veteraani
            • 03/2003
            • 5284

Mielenkiinnosta vaan kyselin, en minä mihinkään labratesteihin. Omalla kalustolla testaaminen käy mun maalaisjärkeen.
            6.7 WTF/kg

Comment

• Condor Heritage
              Vakiovieras
              • 04/2013
              • 81

Road to a 450-watt FTP, https://www.cyclingweekly.com/news/4...outs-behind-it. -CH-
              Young, impatient, ambitious, hungry

Comment

Working...