Ei voi kun vaan kehua.
2 Kona Wota tilattu ja lukuisat kerrat osia ja varusteita. Antavat tilatessa hyviä vinkkejä ja toimitus nopeaa.
Takuukorjauskin hoitui mallikkaasti ja sain testi Won odottelun ajaksi.
Homma toimii, kun ostaa laatutavaraa laatu liikkeestä.
Näin niitä uskollisia asiakkaita saadaan.
Tähän mennessä nettikaupoista nopein, ja tavara olikin parempaa mitä tilasin. Tuli orkkis shimanon ilmaus kulho tarvikkeen tilalle vaikka tarvikkeen tilasin hinnan takia.
Päivässä tuli fullface kypärä täältä. Ei voi valittaa. Evans Cyclesilta esim olisi saanut halvemmalla, mutta olisi pitänyt tutustua Pay Palliin, et ois saanu ilmaisen palautuksen, enkä jaksanut. Pojot Bikeshopille nopeudesta ja asiallisesta palvelusta.
Eikös tuolla ole päivämäärät mainittu.. Varmaan kannattaa olla yhteydessä tuonne ajopyörään mikäli mietityttää päivämäärien pitävyys ja tiedustella mielummin siltä suunnalta..
Riippuu koosta, sen verran uusi malli että vuodenvaihteeseen menee monen koon ensimmäisen tuotantoerän saapuminen. Tuuppaa sähköpostilla tarkemmat tiedustelut info@bikeshop.fi
Tarkastaja/kokoaja voisi ensi kerralla laittaa kuusiokoloruuvien kierteisiin enemmän rasvaa ja olla tarkkana polkimien tiukkuuden suhteen, oli meinaan niin tiukassa ettei ollut kaukana kierteiden lähtö. Muuten toimitus oli ennakkoon tiedotettujen aikataulujen mukainen.
Tarkastaja/kokoaja voisi ensi kerralla laittaa kuusiokoloruuvien kierteisiin enemmän rasvaa
Täh? Itse kasannut lukuisia pyöriä enkä MIHINKÄÄN kuusiokoloon ole KOSKAAN mitään rasvaa laittanut. Ja hyvin on kasassa kaikki pysyneet silti. Ja saanut tarvittaessa irti myös osat ilman ongelmia.
Disclaimer: Ei liity mitenkään Bikeshoppiin, vaan yleisiin fillarin rakennuskäytäntöihin.
Edit: Lähtikö polkimet irti ilman metristä jatkovartta poljinavaimessa? Jos lähti, ei ne nyt kait kierteitä hajottavan tiukalla olleet siinä tapauksessa... Hiilarikammissa toki kierreholkki voi korkata irti kammista jos liian tiukalla on (ilman metristä jatkovarttakin). Cocossa ei taida vaan olla kuitua kammet. Polkimiin toki kantsii laittaa rasvaa kierteisiin tai jotain "anti-jumi" tahnaa, muuten ne voi tuntua tiukoilta vaikka olis kevyelläkin kädellä ne kiristänyt.
kyllä vaseliinia suositellaan laitettavaksi monenkin valmistajan ohjeissa juuri stemmin pultteihin asennus vaiheessa - viimeksi tuli vastaan Renthalin stemmin kanssa.. ilman vaseliniia natisi aika lailla ja jos pultteja ei availe/huolla/puhdistele ne voi hapettua paskaks. Kukin tekee miten haluaa..
Pitää sen vaseliinia mahdollisimman kaukana stemmistä. Ettei sitä lipsahda vain stemmin ja haarukkaputken väliin. Muutoin voi sattua leukaan ja nopeasti[emoji16]
Comment