above_forum

Collapse

Bikeshop.fi

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Vieras

    #91
    Jälleen kerran tuli tilattua vähän tarviketta, pumppua ja litkuja ja kaikki meni niinkuin pitikin ja nopealla aikataululla Kiitos!

    Comment

    • Harrastaja

      #92
      Pikkupalikka tilattu ja nopeasti tuli perille.

      Tämä kauppa se vaan toimii, kiitos.

      Comment

      • Cubester

        #93
        Ketjupesuri sekä takapakan avain tilattu, nopeasti tuli perille!

        Comment

        • HanJuh
          Vakiovieras
          • 03/2015
          • 78

          #94
          Ei voi kun vaan kehua.
          2 Kona Wota tilattu ja lukuisat kerrat osia ja varusteita. Antavat tilatessa hyviä vinkkejä ja toimitus nopeaa.
          Takuukorjauskin hoitui mallikkaasti ja sain testi Won odottelun ajaksi.
          Homma toimii, kun ostaa laatutavaraa laatu liikkeestä.
          Näin niitä uskollisia asiakkaita saadaan.

          Lähetetty minun GT-P5210 laitteesta Tapatalkilla

          Comment

          • msktv

            #95
            Tähän mennessä nettikaupoista nopein, ja tavara olikin parempaa mitä tilasin. Tuli orkkis shimanon ilmaus kulho tarvikkeen tilalle vaikka tarvikkeen tilasin hinnan takia.

            Comment

            • Nana

              #96
              Päivässä tuli fullface kypärä täältä. Ei voi valittaa. Evans Cyclesilta esim olisi saanut halvemmalla, mutta olisi pitänyt tutustua Pay Palliin, et ois saanu ilmaisen palautuksen, enkä jaksanut. Pojot Bikeshopille nopeudesta ja asiallisesta palvelusta.

              Comment

              • am8119
                Jäsen
                • 05/2011
                • 662

                #97
                En ole facebookissa, joten tietääkö joku milloin Roadhousea olisi saatavilla ?

                Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

                Comment

                • miku80

                  #98
                  Eikös tuolla ole päivämäärät mainittu.. Varmaan kannattaa olla yhteydessä tuonne ajopyörään mikäli mietityttää päivämäärien pitävyys ja tiedustella mielummin siltä suunnalta..

                  Comment

                  • Vispe
                    Vakiovieras
                    • 04/2012
                    • 296

                    #99
                    Alkujaan tämän lähetti am8119 Katso viesti
                    En ole facebookissa, joten tietääkö joku milloin Roadhousea olisi saatavilla ?

                    http://www.bikeshop.fi/Kona_Roadhous...RH/&listpos=28
                    Riippuu koosta, sen verran uusi malli että vuodenvaihteeseen menee monen koon ensimmäisen tuotantoerän saapuminen. Tuuppaa sähköpostilla tarkemmat tiedustelut info@bikeshop.fi

                    Comment

                    • KWR

                      #100
                      Erittäin hyvät kokemukset kaikkineen.

                      Comment

                      • Untis
                        Nöösi
                        • 07/2014
                        • 12

                        #101
                        Tilasin Kona Cocon vaimokkeelle.

                        Tarkastaja/kokoaja voisi ensi kerralla laittaa kuusiokoloruuvien kierteisiin enemmän rasvaa ja olla tarkkana polkimien tiukkuuden suhteen, oli meinaan niin tiukassa ettei ollut kaukana kierteiden lähtö. Muuten toimitus oli ennakkoon tiedotettujen aikataulujen mukainen.

                        Comment

                        • VesaP
                          Ei mikään tavis
                          • 10/2003
                          • 7935

                          #102
                          Alkujaan tämän lähetti Untis Katso viesti
                          Tarkastaja/kokoaja voisi ensi kerralla laittaa kuusiokoloruuvien kierteisiin enemmän rasvaa
                          Täh? Itse kasannut lukuisia pyöriä enkä MIHINKÄÄN kuusiokoloon ole KOSKAAN mitään rasvaa laittanut. Ja hyvin on kasassa kaikki pysyneet silti. Ja saanut tarvittaessa irti myös osat ilman ongelmia.

                          Disclaimer: Ei liity mitenkään Bikeshoppiin, vaan yleisiin fillarin rakennuskäytäntöihin.

                          Edit: Lähtikö polkimet irti ilman metristä jatkovartta poljinavaimessa? Jos lähti, ei ne nyt kait kierteitä hajottavan tiukalla olleet siinä tapauksessa... Hiilarikammissa toki kierreholkki voi korkata irti kammista jos liian tiukalla on (ilman metristä jatkovarttakin). Cocossa ei taida vaan olla kuitua kammet. Polkimiin toki kantsii laittaa rasvaa kierteisiin tai jotain "anti-jumi" tahnaa, muuten ne voi tuntua tiukoilta vaikka olis kevyelläkin kädellä ne kiristänyt.

                          Comment

                          • J.S
                            Vakiovieras
                            • 08/2013
                            • 79

                            #103
                            kyllä vaseliinia suositellaan laitettavaksi monenkin valmistajan ohjeissa juuri stemmin pultteihin asennus vaiheessa - viimeksi tuli vastaan Renthalin stemmin kanssa.. ilman vaseliniia natisi aika lailla ja jos pultteja ei availe/huolla/puhdistele ne voi hapettua paskaks. Kukin tekee miten haluaa..
                            Last edited by J.S; 19.08.2015, 15.59.

                            Comment

                            • Almarro

                              #104
                              Itse laitoin lukitusliimaa stemmin pulttien kierteisiin. Ei olis kyllä ikinä tullut mieleen että vaseliinia sinne pitäisi vielä heittää.

                              Comment

                              • Jake_Kona

                                #105
                                Pitää sen vaseliinia mahdollisimman kaukana stemmistä. Ettei sitä lipsahda vain stemmin ja haarukkaputken väliin. Muutoin voi sattua leukaan ja nopeasti[emoji16]

                                Comment

                                Working...