above_forum

Collapse

Bikeshop.fi

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • HMK
    Aktiivijäsen
    • 06/2002
    • 2344

    #16
    Kolme tilausta parin kuukauden aikana, ja todellakin toimii! Aamupäivällä tehdyt tilaukset seuraavana päivänä postissa ja illalla tehdyt seuraavaa seuraavana.

    Jos vain valikoimasta löytyy, niin tilauksia tulee jatkossakin.
    -

    Comment

    • Asetyylikoliini
      Vakiovieras
      • 05/2011
      • 160

      #17
      Pointsit täältäkin! Tilausvahvistus on parhaimmillaan tullut 40 minuutissa, ja tavara on lähtenyt aina samana päivänä. Hinnatkin ovat olleet varsin kohtuullisia, ja toivottavasti valikoimakin laajenee sitä mukaa kun mallikas palvelu ja nopea toiminta lisää kysyntää.

      Comment

      • SNy

        #18
        Tilasin pyörän myöhään maanantai-iltana ja keskiviikkona ajovalmis pyörä oli noudettavissa läheisestä Matkahuollosta. Hintakin oli muutamaan eurooppalaiseen nettikauppaan verrattuna jopa useita satasia edullisempi. Erityisplussat siitä, että pieniäkin kokoja löytyy valikoimasta.

        Comment

        • pty
          Nöösi
          • 04/2011
          • 12

          #19
          Ensimmäistä kertaa tilasin Bikeshopista ja eipä ole mitään valittamista. Tilaus sisään sunnuntai-iltana ja tiistaina oli paketti noudettavissa postista. Valikoimassa ei pärjää saksalaisille nettikaupoille, mutta varmasti tilaan tuolta jatkossakin, jos vain löytyy sopivaa tavaraa. Vielä kun saisivat Campan osia listoille.
          Suosittelen lämpimästi.

          Comment

          • Bikeshop.fi
            Vakiovieras
            • 11/2012
            • 66

            #20
            Bikeshopin Kona testiviikonloppu 4-5.5

            Ennenäkemätön maastopyöräilyn testiviikonloppu Turussa! Nyt ei todellakaan ole kyseessä pyörien testailupolkeminen parkkipaikalla ja pyöräteillä. Tiedossa täysin rehellistä maastoajoa ja aitoa hauskanpitoa, siis eri mallien kokeilua tosikäytössä. Mukana testikarkeloissa Bikeshopin porukan lisäksi Kona Europen Big Kahuna: itse Mr. Jim "Jimbo" Holmström sekä Kona Suomen edustaja Jarno Lehmuslehti! Todella harvinaislaatuinen tilaisuus tavata henkilöitä fillarimerkin takaa, kannattaa tulla siis kauempaakin!

            Tule klikkaamaan itsesi mukaan facebookin tapahtumasta tai katso lisäinfo sivuiltamme.

            Testikalusto: Big Kahuna, Honzo, HeiHei 29 DL, Satori, Process, Tanuki DL, Entourage, Stinky 2-4, Blast, Cinder Cone, Kula, Taro, Cadabra, Operator, Big Unit, Rove ja ehkäpä myös Raijin!

            Comment

            • Keijo Leppänen
              Vakiovieras
              • 05/2012
              • 150

              #21
              Vuorokaudessa tavarat perillä, ei voi muuta,kuin kehua nopeutta.

              Comment

              • juhapoika
                Vakiovieras
                • 09/2010
                • 90

                #22
                uusi Kona JTS joutui keskiön narinan vuoksi takuuhuoltoon Bikeshopiin. Pyörä lähetettiin Matkahuollon kautta maanantain< ja tuli takaisin torstaina! Ennen kokematonta ripeyttä.
                Erinomaista palvelua myös puhelimessa!

                Comment

                • StantheMan
                  Veteraani
                  • 05/2005
                  • 5120

                  #23
                  Tää on kyllä näppärä firma, kun on muka kiire. Hintakin takapakassa lähes sama, kuin Lapin polttajilla.
                  Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

                  Comment

                  • Sammael

                    #24
                    Melkoista rahastusta tämä pientoimituslisä.
                    Tuote 3€, toimituslisä 4€ ja päälle postikulut...

                    Comment

                    • Halloo halloo
                      Aktiivijäsen
                      • 06/2011
                      • 1707

                      #25
                      Mikä ihmeen lol? Rahastusta tuo on. Nostaisivat postitushintaa vaikka. Hinnan pilkkominen osiin hämää.

                      Comment

                      • Bikeshop.fi
                        Vakiovieras
                        • 11/2012
                        • 66

                        #26
                        Kiitoksia palautteesta ja kommenteista! Palautetta voi ja pitää jatkossakin antaa julkisena joko tänne foorumille tai facebook -sivullemme, mikäli et tahdo muiden näkevän palautettasi voit tietysti lähettää sen meille myös sähköpostitse info(a)bikeshop.fi

                        Nimimerkeille Sammael ja Halloo halloo: Avaamme mielellämme syytä pientoimituslisälle. Otetaan esimerkiksi mainittu 3€:n tuote. Asiakkaan tehdessä tilauksen ovat toimintavaiheet karkeasti seuraavat: käsittelyyn otto, tilauksen tarkastus ja tulostus, keräily, pakkaus, postitus ja toimituskuittaus. Puhumattakaan koko tuotevalikoiman ylläpidosta verkkokaupan puolella. Mainittuun tilausketjuun osallistuu tilanteesta riippuen 1-3 henkilöä.

                        Ennen kuin mainittu tuote on ehtinyt pakettiin on tuotteen kate ja ns.omatkin syöty pois saadusta 3€:n hinnasta. Tuotteen siirtyessä Itellan kuljetukseen ollaan jo tuotteen hintaan nähden pahasti miinuksella. Asiakkaan maksama toimitusmaksu ei myös suinkaan kata meille toimituksesta koituvia kustannuksia. Ilman pientoimituslisää jäädään käytännössä kaikkien alle 35€:n tilausten kanssa kaupallisesti kannattamattomaan tilanteeseen. Pientoimituslisän kanssa päästään suurinpiirtein nollatulokseen, kaikki yksittäiset pientilaukset menevät siis kategoriaan palvelutuote. Nopealla toimituksella ja hyvällä toiminnalla toivomme että pienen tilauksen tehnyt asiakas saattaa palata jatkossakin ostoksille.

                        Pientoimituslisällä kannustamme asiakkaitamme myös tietysti tekemään hieman suurempia ostoksia, mutta mikäli tarve on suuri yksittäisen pienen tuotteen kohdalla saa asiakas senkin pienellä lisämaksulla toimitustakuumme mukaisesti viimeistään tilausta seuraavana päivänä kuljetukseen.

                        Toivottavasti tämä avasi tilannetta siitä ettei kyseessä suinkaan ole keino rahastaa asiakkaita, yksinkertaisesti vain pitää liiketoiminta kaikinpuolin edes jotenkuten kannattavalla tasolla.

                        Mikäli tästä tai ihan mistä tahansa muusta asiasta heräsi kysyttävää niin vastaan mielelläni.

                        Ystävällisin terveisin
                        Visa Nummiora
                        Ajopyörä / Bikeshop.fi / Finfit.fi

                        Comment

                        • JohnFr
                          Vakiovieras
                          • 08/2011
                          • 397

                          #27
                          Mihin tilaushistorian selausmahdollisuus on kadonnut? Ei löydy enää "Omat tilaukset" -nappulaa tai muutakaan vastaava.

                          Comment

                          • Vispe
                            Vakiovieras
                            • 04/2012
                            • 296

                            #28
                            JohnFr, järjestelmätoimittajamme päässä tehtiin päivityksiä ja valitettavan usein päivitysten myötä käy niin että jotain menee rikki Vika on paikannettu ja on työn alla, historia pitäisi olla siis näkyvissä piakkoin normaaliin tapaan.

                            Kiitoksia ilmoituksesta ja mukavaa viikonloppua!

                            Ystävällisin terveisin
                            Visa Nummiora
                            Bikeshop.fi / Ajopyörä / Finfit.fi

                            Comment

                            • JohnFr
                              Vakiovieras
                              • 08/2011
                              • 397

                              #29
                              Pienistä teknisistä ongelmista huolimatta jälleen on yksi asiakas palveltu tyytyväiseksi! Etenkään nopeudelle ei monikaan liike tässä maassa pärjää.

                              Comment

                              • TANUKI
                                Jäsen
                                • 08/2012
                                • 906

                                #30
                                Aattelin kysyä täällä: Tuleeko Konan King Kahuna (2014) mallistoon ensi vuodeksi?
                                "Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua

                                Comment

                                Working...