Liikkeessä asioiva saa myös kaupan päälle Fillari-lehden. Ei tosin ihan tuoreinta numeroa, pino 2/17-lehtiä taisi tiskillä olla jaossa. Ihan kiva silti satunnaisia irtonumeroita ostavalle, ei kaikki artikkelit tässä ajassa vanhene.
Bikeshop.fi
Collapse
X
-
Pitääpä laittaa myös oma kokemus mukaan. Keväällä maaliskuun lopulla oli hakusessa työmatkapyörä. Viimeksi pyöräkaupassa käynyt joskus 2000 luvun alussa ja valikoima oli silloin Tunturi tai Cresent
kiertelin muutamia liikkeitä kunnes päädyin Bikeshoppiin. Kerroin mitä olin hakemassa ja samantien oltiin tutkimassa vaihtoehtoja. Keskustelun lomaan ujutettiin Cyclocross pyörä josta olin etukäteen ajatellut että ei missään nimessä. Halusin leppoisan pystyasennon työmatkalle. (En siis ollut pyörää ajellut ennen tätä kuin sen 5km kesässä). Parin päivän päästä olin matkalla kotiin cyclocrossin selässä ja nyt takana sellaiset +1500km. Hyvin on työmatkat taittunut ja ajamisen ilo on vienyt jopa ihan muuten vaan ajelulle naama hymyssä.
Nyt vain uuden ongelman äärellä kun ”talvi” on tulossa ja halu olisi polkea läpi talven. Nykypyörällä se ei vain oikein onnistu joten maasturia hakemassa jopa ehkä sähkömaasturia. Harmi vain kun Bikeshopin halvimmat jäykkäperäiset sähkömaasturit on jo oman hintahaarukan yli. Mutta pitääpä käydä taas Bikeshopissa katsomassa mitä tällä kertaa tarttuu matkaan
Eli loistokokemus, palvelu hyvää jopa täysin amatöörille mikä on se tärkein asia.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Offtopic :Miksi ei onnistu nykyisellä?Alkujaan tämän lähetti pohjaton Katso viestiNyt vain uuden ongelman äärellä kun ”talvi” on tulossa ja halu olisi polkea läpi talven. Nykypyörällä se ei vain oikein onnistu joten maasturia hakemassa jopa ehkä sähkömaasturia.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
No se voi olla enemmän ajajasta kuin pyörästä kiinni. Nykyinen siis Kona Jake. Mutta jotenkin tuollainen maasturin ajoasento ja renkaiden leveys tuntuu järkevämmältä jos sitä luntakin nyt sattuisi tulemaan. Ehkä se on vain halu päästä välillä pois kadultakin tai jotain. Pääasia on kuitenkin se että pyöräilyn ilo on sen verran iso että haluaa mennä ympärivuoden.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Pyörän ostaminen BikeShopin nettikaupasta toimi ihan hyvin niin kuin ostaminen yleensä. Erot liikkeiden välillä tulee sit kun kyselee jotain tai joutuu hoitamaan takuuasioita.
Bikeshop on vastannut sähköpostikyselyihin asiallisesti ja nopeasti. Tämän vuoden aikana olen asioinut takuuseen liittyvissä asioissa kyseisen firman kanssa kahdesti ja erinomaisesti on takuut hoidettu.
Comment
-
En jaksanut paikallisiin lähteä kyselemään polkimia - oli miellyttävämpää tutkia tarjontaa netistä ja koska aikaisemmasta kokemuksesta tiesin, että bikeshop.fi on nopea, pistin tilauksen sisään keskiviikkona iltasella ja nyt on polkimet kiinni pyörässä toisella puolella Suomea.
Comment
-
Toivon, ettei eilen tekemäni tilauksen kohdalla käy samoin!Alkujaan tämän lähetti Kuutio Katso viestinyt on polkimet kiinni pyörässä toisella puolella Suomea.
Edit: Lähipostista sain eilen noutaa.
Comment
-
Ensimmäisen kerran asioin Bikeshopin kanssa ja täytyy kyllä antaa täydet pisteet! Fiskarssin Fatbike päivillä kerrottiin todella asiallisesti ja mitään tiettyä merkkiä kehumatta pyörien tekniikasta ja ominaisuuksista, kuunneltiin kysymykset ja vastattiin kysyttyihin asioihin. Koeajo sinetöi omalla kohdalla päätöksen hypätä fatbike harrastuksen pariin. Sunnuntain pähkäilin pyörää ja Maanantaina 5.2 laitoin tilauksen sisään ja maksoin pyörän. Keskiviikkona sain päivällä viestin että pyörä on keräilyssä ja illalla tuli viesti että pyörä on laitettu matkahuollon kyytiin kohti espoota. Torstaina 10 jälkeen tuli viesti että pyörä noudettavissa MH:n asiamieheltä. Testilenkkien jälkeen täytyy todeta etä pyörä on koottu ajatuksella ja kaikki toimii kuten pitääkin. Sinällään hyvin nopea toimitus että pyörät kuulemma tilataan saksasta varastosta tilauskohtaisesti.
Kaupankohteena oli siis vuoden 2016 Kona Wo. Tulen varmasti asioimaan Bikeshopin verkkokaupassa/myymälässä tulevaisuudessa.
Comment
-
Comment
-
Kehutaan nyt tänne varsinaiseen ketjuunkin. Bikeshopin asiakaspalvelulle 10/5 pistettä ja iso suositus! Spostin välitykselläkin pystyy pyörän koon valintaa vähän spekuloimaan kun myyjä jaksaa nähdä vaivaa asian eteen!
Verkkokaupan toimituksetkin liikkuvat kivasti.
Comment
-
Kiitoksia satelee, enkä koe itsekään sen olevan turhaa. Itsekin sain hyvää palvelua, kyselin sähköpostitse ensin osien soveltuvuutta/sopivuutta, ja sain vastauksenkin samana aamupäivänä
Tilaus illalla, seuraavana iltana lähti ja sitä seuraavana oli noudettavissa iltapäivällä.
Hyvin homma toimii
Comment







Comment