above_forum

Collapse

Bikeshop.fi

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Mohkku
    Palstajyrä
    • 06/2016
    • 3165

    #196
    Liikkeessä asioiva saa myös kaupan päälle Fillari-lehden. Ei tosin ihan tuoreinta numeroa, pino 2/17-lehtiä taisi tiskillä olla jaossa. Ihan kiva silti satunnaisia irtonumeroita ostavalle, ei kaikki artikkelit tässä ajassa vanhene.

    Comment

    • oem
      Aktiivijäsen
      • 05/2014
      • 1062

      #197
      Ostin tuolta talvirenkaat. Toimitus nopea, palvelu ystävällistä, hinta kilpailukykyinen.
      epäasiallinen maastopyöräilijä

      Comment

      • pohjaton
        Nöösi
        • 04/2017
        • 2

        #198
        Pitääpä laittaa myös oma kokemus mukaan. Keväällä maaliskuun lopulla oli hakusessa työmatkapyörä. Viimeksi pyöräkaupassa käynyt joskus 2000 luvun alussa ja valikoima oli silloin Tunturi tai Cresent kiertelin muutamia liikkeitä kunnes päädyin Bikeshoppiin. Kerroin mitä olin hakemassa ja samantien oltiin tutkimassa vaihtoehtoja. Keskustelun lomaan ujutettiin Cyclocross pyörä josta olin etukäteen ajatellut että ei missään nimessä. Halusin leppoisan pystyasennon työmatkalle. (En siis ollut pyörää ajellut ennen tätä kuin sen 5km kesässä). Parin päivän päästä olin matkalla kotiin cyclocrossin selässä ja nyt takana sellaiset +1500km. Hyvin on työmatkat taittunut ja ajamisen ilo on vienyt jopa ihan muuten vaan ajelulle naama hymyssä.
        Nyt vain uuden ongelman äärellä kun ”talvi” on tulossa ja halu olisi polkea läpi talven. Nykypyörällä se ei vain oikein onnistu joten maasturia hakemassa jopa ehkä sähkömaasturia. Harmi vain kun Bikeshopin halvimmat jäykkäperäiset sähkömaasturit on jo oman hintahaarukan yli. Mutta pitääpä käydä taas Bikeshopissa katsomassa mitä tällä kertaa tarttuu matkaan
        Eli loistokokemus, palvelu hyvää jopa täysin amatöörille mikä on se tärkein asia.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment

        • Moska
          Aktiivijäsen
          • 04/2015
          • 2198

          #199
          Alkujaan tämän lähetti pohjaton Katso viesti
          Nyt vain uuden ongelman äärellä kun ”talvi” on tulossa ja halu olisi polkea läpi talven. Nykypyörällä se ei vain oikein onnistu joten maasturia hakemassa jopa ehkä sähkömaasturia.

          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Offtopic :Miksi ei onnistu nykyisellä?

          Comment

          • pohjaton
            Nöösi
            • 04/2017
            • 2

            #200
            No se voi olla enemmän ajajasta kuin pyörästä kiinni. Nykyinen siis Kona Jake. Mutta jotenkin tuollainen maasturin ajoasento ja renkaiden leveys tuntuu järkevämmältä jos sitä luntakin nyt sattuisi tulemaan. Ehkä se on vain halu päästä välillä pois kadultakin tai jotain. Pääasia on kuitenkin se että pyöräilyn ilo on sen verran iso että haluaa mennä ympärivuoden.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment

            • TERU
              Veteraani
              • 03/2007
              • 5928

              #201
              Onpa mukavanoloinen kokemus, onnea vaan rohkenemisesta, rinnalle sopii hyvin mietityn kaltainen ajokki, mutta tarviiko sähköavusteista, parhaat fiilikset tulee sopivasta rasituksesta, reipas pyöritys kampiin, joutaahan nota koipia pyörittää...

              Comment

              • jack59

                #202
                Kiitos ja kumarrus! Tein loistavat kaupat ISP-talvirenkaista. Lauantaina tilasin ja jo tiistaina oli renkaat alla. Hinta kilpailukykyinen ja toimitus 500 km päähän parasta A-ryhmää.

                Comment

                • Jomppanen
                  Vakiovieras
                  • 10/2016
                  • 146

                  #203
                  Pyörän ostaminen BikeShopin nettikaupasta toimi ihan hyvin niin kuin ostaminen yleensä. Erot liikkeiden välillä tulee sit kun kyselee jotain tai joutuu hoitamaan takuuasioita.
                  Bikeshop on vastannut sähköpostikyselyihin asiallisesti ja nopeasti. Tämän vuoden aikana olen asioinut takuuseen liittyvissä asioissa kyseisen firman kanssa kahdesti ja erinomaisesti on takuut hoidettu.

                  Comment

                  • Vieras

                    #204
                    Aivan loistavaa palvelua taas kerran. Eilen näitä aikoja tilaus sisään ja nyt polkimet jo kiinni pyörässä, toisella puolen suomea [emoji847]

                    Comment

                    • Kuutio
                      Vakiovieras
                      • 12/2008
                      • 404

                      #205
                      En jaksanut paikallisiin lähteä kyselemään polkimia - oli miellyttävämpää tutkia tarjontaa netistä ja koska aikaisemmasta kokemuksesta tiesin, että bikeshop.fi on nopea, pistin tilauksen sisään keskiviikkona iltasella ja nyt on polkimet kiinni pyörässä toisella puolella Suomea.

                      Comment

                      • Fiolaristi_57
                        Vakiovieras
                        • 04/2010
                        • 73

                        #206
                        Alkujaan tämän lähetti Kuutio Katso viesti
                        nyt on polkimet kiinni pyörässä toisella puolella Suomea.
                        Toivon, ettei eilen tekemäni tilauksen kohdalla käy samoin!

                        Edit: Lähipostista sain eilen noutaa.
                        Last edited by Fiolaristi_57; 26.01.2018, 08.26. Syy: Tilapäivitys

                        Comment

                        • Smuli
                          Nöösi
                          • 06/2012
                          • 8

                          #207
                          Ensimmäisen kerran asioin Bikeshopin kanssa ja täytyy kyllä antaa täydet pisteet! Fiskarssin Fatbike päivillä kerrottiin todella asiallisesti ja mitään tiettyä merkkiä kehumatta pyörien tekniikasta ja ominaisuuksista, kuunneltiin kysymykset ja vastattiin kysyttyihin asioihin. Koeajo sinetöi omalla kohdalla päätöksen hypätä fatbike harrastuksen pariin. Sunnuntain pähkäilin pyörää ja Maanantaina 5.2 laitoin tilauksen sisään ja maksoin pyörän. Keskiviikkona sain päivällä viestin että pyörä on keräilyssä ja illalla tuli viesti että pyörä on laitettu matkahuollon kyytiin kohti espoota. Torstaina 10 jälkeen tuli viesti että pyörä noudettavissa MH:n asiamieheltä. Testilenkkien jälkeen täytyy todeta etä pyörä on koottu ajatuksella ja kaikki toimii kuten pitääkin. Sinällään hyvin nopea toimitus että pyörät kuulemma tilataan saksasta varastosta tilauskohtaisesti.

                          Kaupankohteena oli siis vuoden 2016 Kona Wo. Tulen varmasti asioimaan Bikeshopin verkkokaupassa/myymälässä tulevaisuudessa.

                          Comment

                          • Lakuduunaa
                            Vakiovieras
                            • 10/2015
                            • 217

                            #208
                            Tasan vuorokaudessa tilauksesta paketti perillä, nice ! Täytynee tilata jotain toistekkin

                            Comment

                            • santei
                              Vakiovieras
                              • 05/2015
                              • 389

                              #209
                              Kehutaan nyt tänne varsinaiseen ketjuunkin. Bikeshopin asiakaspalvelulle 10/5 pistettä ja iso suositus! Spostin välitykselläkin pystyy pyörän koon valintaa vähän spekuloimaan kun myyjä jaksaa nähdä vaivaa asian eteen!

                              Verkkokaupan toimituksetkin liikkuvat kivasti.

                              Comment

                              • cimzy
                                Vakiovieras
                                • 11/2017
                                • 121

                                #210
                                Kiitoksia satelee, enkä koe itsekään sen olevan turhaa. Itsekin sain hyvää palvelua, kyselin sähköpostitse ensin osien soveltuvuutta/sopivuutta, ja sain vastauksenkin samana aamupäivänä Tilaus illalla, seuraavana iltana lähti ja sitä seuraavana oli noudettavissa iltapäivällä.
                                Hyvin homma toimii

                                Comment

                                Working...