En muista rekisteröityneeni DHL:lle, enkä löytänyt kyllä siihen viittaavaa sähköpostiakaan tai tunnuksia salasanapalvelustani. Tosin, olen vajaat pari vuotta sitten palauttanut DHL:llä Bike24:lle väärin toimitetun tuotteen ja kerran myös lähettänyt DHL:llä takuukorjaukseen tavaraa. Olisikohan noiden vuoksi minun yhteystietoni heillä tallessa, kun olen ollut lähettäjänä?
www.bike24.de
Collapse
X
-
-
Kivasti löytyi uusi voimansiirto sopuhintaan bike 24:ta
sram eagle e_ mbt t type 34 eturatas 21e
sram NX eagle 11-50 kasetti 75e
sram eagle GX ketju 21e ja toimituskulut 10e. Mielellään tukisi paikallista kivijalkaliikettä ,mut nää hintaerot on vaan niin isot ,et pakko tilata.?Fear is a mindkiller
Comment
-
Vastaan itselleni miten käy jos ketään ei ole kotona: DHL ei toimita pakettia eikä tule myöskään infoa mistä saa hakea koska ei ole yhetystietoja jotka Bike24 jättää pois...onneksi DHL:llä on kova asiakaspalvelu niin eiköhän sieltä kohta tule noutotiedot.Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viestiMulle tuli just maanantaina paketti jonka olin tilannut viikkoa aikaisemmin. Lähetti oli koputtanut ikkunaan ja säikäittänyt rouvan ? en tiedä miten olisi mennyt jos ei olisi ollut ketään kotona. Tilasin samalla tradeinnistä pari pari paitaa, ne lähti vasta liikkeelle siinä vaiheessa kun bike24:sen paketti oli perillä…
Comment
-
Mulle kävi samalla tavalla pariviikkoa sitten. Hiukan hämmästyttää kun puhutaan kuitenkin huolinnan ammattilaisesta ja ainoa info oli, että "vastaanottajaa ei tavoitettu". Soitin toki DHL lle ja sovin ystävällisen naisen kanssa uuden toimitusajan. Toivat kotiin seuraavana päivänä.Alkujaan tämän lähetti Bndit Katso viestiVastaan itselleni miten käy jos ketään ei ole kotona: DHL ei toimita pakettia eikä tule myöskään infoa mistä saa hakea koska ei ole yhetystietoja jotka Bike24 jättää pois...onneksi DHL:llä on kova asiakaspalvelu niin eiköhän sieltä kohta tule noutotiedot.
Comment
-
Niin tämä sama lotto on jatkunut niin kauan, kun olen pyöräkamppeita tuolta tilaillut +-15 vuotta. Välillä vika on ollut siinä, ettei yhteystietoja ole, välillä siinä, ettei kuski soita. Asia ei vaan tunnu olevan tarpeeksi tärkeä, että se korjattaisiin,
Comment
-
Itsellä ei ole tarvinut noutaa muualta ellen ole itse pyytänyt. Viimeinen 24:n paketti tuli varsin tarkkuudella kotiin ja se oli täysin normaalia. Pääosin tilaukset olleet 24:lta, BD:ltä ja R2:stä ilman ongelmia ja kovasti toivon että muillakin menee/menisi yhtä hyvin.Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...
Comment

Comment