above_forum

Collapse

www.bike24.de

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • Copilot
    Aktiivijäsen
    • 06/2024
    • 2213

    #1516
    Ei tämä next business day delivery oikein pelaa raukoille rajoille. 31.12 tehty tilaus tulee seurannan mukaan 8.1

    Comment

    • Bndit
      Aktiivijäsen
      • 08/2013
      • 1999

      #1517
      Kerran tilasin XD vaparin next business day toimituksella ja se tuli kyllä seuraavana päivänä, mutta vapariin kuului päätyholkki joka oli mystisesti kadonnut paketista....reklamaatio hoitui kyllä nopeasti ja hyvin, mutta vaparin vaihto venyi vähän...

      Comment

      • Benny
        Aktiivijäsen
        • 01/2020
        • 1164

        #1518
        Alkujaan tämän lähetti Copilot Katso viesti
        Ei tämä next business day delivery oikein pelaa raukoille rajoille. 31.12 tehty tilaus tulee seurannan mukaan 8.1
        Ne maksaa sen kympin takas, jos ei tule seuraavana arkipäivänä tilauksesta.

        Comment

        • Copilot
          Aktiivijäsen
          • 06/2024
          • 2213

          #1519
          Lupasivat maksaa, eivät ole maksaneet. Boikottiinhan tämä on laitettava.

          Comment

          • JukPek
            Nöösi
            • 11/2021
            • 6

            #1520
            Hei,
            Olisin kiitollinen jos saisin neuvoa seuraavaan pulmaan.
            Tein vikatilauksen ja lähetin heti sähköpostia tilaukseni perumiseen, mutta sivuilla mainitaan ei onnistu enää tilauksen tekemisen jälkeen.
            Kysyisin neuvoa miten virheostoksen palauttaminen onnistuu ja ei ole tulostinta käytössä tuota palautuslappua varten.

            Comment

            • marco1
              Vanha jäärä
              • 09/1999
              • 10406

              #1521
              Palautuslappu tulee yleensä paketissa mukana.

              Comment

              • jahuc
                Jäsen
                • 06/2019
                • 512

                #1522
                Alkujaan tämän lähetti JukPek Katso viesti
                Hei,
                Olisin kiitollinen jos saisin neuvoa seuraavaan pulmaan.
                Tein vikatilauksen ja lähetin heti sähköpostia tilaukseni perumiseen, mutta sivuilla mainitaan ei onnistu enää tilauksen tekemisen jälkeen.
                Kysyisin neuvoa miten virheostoksen palauttaminen onnistuu ja ei ole tulostinta käytössä tuota palautuslappua varten.
                Jos palautat verkkokaupan virheostoksen 14 päivän sisällä tilauksesta, oikeus jota silloin käytät on peruuttamisoikeus etämyynnissä. Se on lakisääteinen.

                Lain mukaan jotta saisit tehtyä peruutuksen, edellytys on että ilmoitat selkeästi haluavasi peruuttaa kaupan. "Selkeä" on ainoa lain vaatimus. Käytännössä se tarkoittaa, että ilmoitat myyjälle asiasta jollain sellaisella tavalla, jolla asia ei jää epäselväksi. Ilmoituksen ei tarvitse olla edes kirjallinen, mutta jokin kirjallinen todiste auttaa aina. Jos asiasta tulee riitaa, todistusvelvollisuus peruutuksen teosta on ostajalla, ei kaupalla.

                Voit esimerkiksi lähettää asiasta sähköpostia kaupalle (info@bike24.net). Viestin muodolla ei ole väliä eikä sen tarvitse sisältää mitään lomaketta kunhan asia on selkeä. Esim ilmoitat tilausnumeron ja sanot, että tilaus tällä numerolla perutaan. Kun saat viestiin kuittauksen, asia on sitämyöden selvä.

                Bike24:n tilausvahvistuksen mukana tulee lomake, mutta sitä ei siis ole lain mukaan pakko käyttää. Lomake on siellä kahdesta syystä
                1) Se on hyvää asiakaspalvelua ja tekee kaupan perumisesta helpompaa
                2) Se täyttää Bike24:n puolelta lakisääteisen vaatimuksen ilmoittaa peruutusoikeudesta. Jos Bike24 ei niin tee, peruutusoikeus pitenee vuoden mittaiseksi. Kyseessä on siis lakiin kirjattu sakko kaupalle, jonka Bike24 haluaa lomakkeen antamalla välttää.

                Comment

                • +€+
                  Vakiovieras
                  • 04/2019
                  • 371

                  #1523
                  Tuollahan se on mainittu https://www.bike24.com/returns.html

                  You cannot print the return form? Enclose an informal letter instead.

                  Comment

                  • Pushead
                    Vakiovieras
                    • 08/2005
                    • 344

                    #1524
                    Pari huomiota omasta kokemuksesta

                    -sähköpostia ei voi laittaa, tulee suoraan bumerangina viesti etteivät käsittele sähköpostia. Viestit on laitettava alkuun verkkosivujen lomakkeella, vastaukseen sentään voi vastata sähköpostista.
                    -palautuslomake ei tule paketissa, löytyy sivuilta .pdf muodossa. Vaatii tietysti jonkin .pdf editorin jos haluaa täyttää kaikki numerot yms copy/pastena. Saattaa nostaa kynnystä palautukselle.
                    -kannattaa tarkistaa mitä palauttavat tilille. Itselleni palauttivat n 30eur liian vähän. Tämän korjaamiseen vaadittiin viikon sähköpostin vaihto, vetosivat kaikkeen kummalliseen kuten viiveisiin, eivätkä olleet lainkaan ymmärtävinään mitään ongelmaa tässä. Lopulta tarpeeksi kovan kielenkäytön seuruksena huomasivat virheensä, ja lupasivat maksaa loppusumman, mutta taas "laskuvirheen" seurauksena n 10 eur liian vähän.

                    Comment

                    • J3K
                      Jäsen
                      • 01/2012
                      • 599

                      #1525
                      Renkaat ja pikkusälää pe illalla 22 jälkeen tilaukseen ja nyt on jo matkalla.

                      Comment

                      • Nikkke
                        Vakiovieras
                        • 01/2011
                        • 381

                        #1526
                        Maanantaina 19.5 klo 05:30 tuote tilaukseen mitä löytyy varastosta. Kiire oli saada niin otin DHL Express vaihtoehdon jotta saa seuraavalle päivälle. Vielä ei tähän päivään mennessä ole pakettia laitettu matkaan eikä vastattu keskiviikkona laitettuun palauteboxin viestiin.
                        Chuck Norris doesn't use Facebook or Twitter, he's already following you.

                        Comment

                        • Copilot
                          Aktiivijäsen
                          • 06/2024
                          • 2213

                          #1527
                          Next Business Day Delivery Suomeen on vissiin poistunut?

                          Comment

                          • marco1
                            Vanha jäärä
                            • 09/1999
                            • 10406

                            #1528
                            www.bike24.de

                            ^ Näyttää kadonneen myös Ruotsista. Lieneekö väliaikaista vai pysyvää, tuliko liian kalliiksi kaupalle?

                            Comment

                            • nure
                              Moottoriturpa
                              • 02/2005
                              • 22027

                              #1529
                              Lie tuli kalliiksi ja seuraava päivä ei ollut enää uskottava vaihtoehto.
                              Hylkylistalla: Arvatkaa kuka...

                              Comment

                              • Copilot
                                Aktiivijäsen
                                • 06/2024
                                • 2213

                                #1530
                                ^mistä tiedät mistä oli kyse?

                                Comment

                                Working...