Noitte rcz:n specsien mukaan tos jälkimmäises ei ol low speed compressionii minkä tarkotus on ehkästä ettei keula painu jarruttaessa ja kaarteissa .. Luulis et tos xx vaimennetussa olis joku vastaava .. Viisammat valaiskoon ..
Jousituksen pienet kysymykset
Collapse
X
-
Kuinka usein muut on huollattanu Foxin FIT keuloja ?
Olen tähän asti muita keuloja huollattanu kerran vuodessa ja uskoin aiemmin että fit-teknologia mahdollistaisi vielä pitemmän huoltovälin. Nyt puoli vuotta ja 600 km ajossa ollut Fox F120 rlc fit tuntuu menettäneen alkuherkkyyttään ja huolto saatta osua keskelle parasta ajokautta. Foxilla on tietty omat huoltosuositukset (30h välein) mutta ei taviksella ole niihin mahiksia. Voi toki olla että hiljattain asennettu paksukylkinen protection rengaskin vaikuttaa alkuherkkyyden tuntuun.
Comment
-
Ootko putsannut liukuputkia ja voidellut pölytiivisteitä jollain siihen käyttöön sopivalla aineella? Alajalat voi myös ottaa irti ja putsata pölytiivisteet huolellisesti.Alkujaan tämän lähetti merkeli Katso viestiKuinka usein muut on huollattanu Foxin FIT keuloja ?
Olen tähän asti muita keuloja huollattanu kerran vuodessa ja uskoin aiemmin että fit-teknologia mahdollistaisi vielä pitemmän huoltovälin. Nyt puoli vuotta ja 600 km ajossa ollut Fox F120 rlc fit tuntuu menettäneen alkuherkkyyttään ja huolto saatta osua keskelle parasta ajokautta. Foxilla on tietty omat huoltosuositukset (30h välein) mutta ei taviksella ole niihin mahiksia. Voi toki olla että hiljattain asennettu paksukylkinen protection rengaskin vaikuttaa alkuherkkyyden tuntuun.Att inte cykla är att gå för långt
Comment
-
Tuota oon suihkutellut tiivisteisiin ja liukuputkiin.Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viestiMilläs porukka on noita pölytiivisteitä voidellu?
Tiedä sitten onko blaseboo ,mutta tuntus parantavan alkuherkkyyttä.
Ainakin hissitopan toimintaa parantaa selvästi.
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=80655- Fear is a mindkiller -
Comment
-
Itse roikuttelen fillareita välillä etukiekosta pesun jälkeen kattokoukussa kuivumassa. Samalla haarukan voiteluöljy valuu puslien urien ohi vaahtomuovirenkaaseen joka kaikkien (netistä hartaasti etsittyjen) selitetysten perusteella pitäisi toimia juuri sinä voitelevana juttuna ja voiteluöljyn "varastosäiliönä". Normaalisti ajossa pitäisi myös voiteluöljyn nousta ensin loiskuen liukuputkeen ja siitä edestakaisliikkeen ja puslien avulla aina sinne vaahtomuovirenkaaseen asti. Liian pieni määrä tai liian jäykkä öljy heikentää tätä suunniteltua toimintaa ja mutulla heittäisin myös että "vääränlainen" ajomaastokin, eli missä keula ei tee mitään ja näin ollen öljy ei kiipeä voitelemaan. Eli jos liukuputket tahmaa, niin ajat tod. näk. liian nöösisti ja voit vaihtaa huoletta täysjäykkikseen
PoriMTB
MKVOLII contributor #26
Comment
-
Täysjoustossa Focus Thunder 130 keulana tällähetkellä Manitou Stance 120-150 jousikeula , joka tuntuu vähän kovalta . Tietysti voisi etsiä löysemmän jousen , mutta kiinostaisi ilmakeulan vaihtaminen tilalle . Edellisellä omistajalla oli Rokkarin Relevation 150 , kiinostaisikin kokeneempien kokemukset seuraavista keuloista , Fox Float 140
ton Rokkarin lisäksi . Hinnat on vaan aika suolaisia uutena , ja käytettyinä aika harvoin tarjolla , tai jos on niin väärän värisiä tai muuten sopimattomia .
Onko kellään kokemuksia X-fusionin keuloista tekeekö mitään ? Mulla on takaiskarina X-fusion ja tähän mennessä toiminut moitteettomasti ,
esim. toi X-fusion Velvet 140-110 voisi olla vaihtoehto .
Comment
-
Slick honey tai Sleek rasva, silikonipohjasta rasvaa.Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viestiMilläs porukka on noita pölytiivisteitä voidellu?
1) Mämmit liukuputkiin
2) Pumppaile keulaa/iskaria
3) Kiillota paskat pois rätillä jotka rasva nosti stefoista ylös
4) Ihaile pliukasta liukuputkea joka hylkii vettä ja paskaa 1-2 lenkkiä
5) Toista tarvittaessa.
Comment







kiitti vinkist ..
Comment