Joo, kannattaa valita sellainen merkki mikä on itselle helppo lausua oikein kahvipöydässä. Bianchi "biankki, bjaankki", Giant "tsaiant", Guerciotti "körtsetti", Riley "railei", Surly "söörli", Time "taim" jne. saattaa olla vaikeita. Trek voi olla myös ärrävikaiselle.
Maantiepyörä, jolla on sielu
Collapse
X
-
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
-
Oho. Tän takia tarvii jo varmaan ottaa kokoa isommat bibsit?Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen Katso viestiNo tosissani olen, mutta veitikka silmäkulmassa.
Comment
-
Niin, se kirjoitetaan Ridley ja lausutaan "Ridli" :PAlkujaan tämän lähetti Highlander Katso viestiRiley "railei",
Comment
-
Ja mites Cervélo, onko se Servelo vai Kervelo? No onneksi ei ole varaa moiseen, niin ei tarvitse tietää.Alkujaan tämän lähetti Highlander Katso viestiTrek voi olla myös ärrävikaiselle.
Comment
-
Jotkut pitävät maantiepyörää kuin asusteena johon pukeudutaan. Tätä taas on monen kovin vaikea ymmärtää.
Esim. joku pitää vintage-prätkärotsia siitäkin huolimatta, että erätukusta tilattu North Ice -tuulipuku olisi 1) Paljon mukavampi päällä 2) Varmasti parempi valinta suomalaisiin olosuhteisiin. 3) Edullisempi hankkia.
Lisäksi kumpiinkin pukeutujat katsovat tosiaan halveksuvasti nenänvartta pitkin...
Comment
-
Cervelossa sielua on omasta mielestäni sellaisille ihmisille jotka tykkäävät erilaisista "insinööritaidonnäytteistä" Pitkiä juuriahan Cervelolla ei ole, niinkuin monilla italialaisilla pyörävalmistajilla. Myös "rajojen" rikkominen verrattuna konservatiivisempiin italialaisvalmistajiin tuo Cerveloon "sielua".Alkujaan tämän lähetti nuubiainen Katso viestiJa mites Cervélo, onko se Servelo vai Kervelo? No onneksi ei ole varaa moiseen, niin ei tarvitse tietää.
Comment
-
"tasamaiden suuri yksinäinen"
www.mtb-lohja.com
Comment
-
Jep! Tämä Vintage on yksi hienoimista pyöristä. Kössi vaihtoi omistajaa ja uutena strategiana ovat halvat ja keskihintaiset pyörät.Alkujaan tämän lähetti Fjälle Katso viesti
GIOS is an Italian bicycle brand founded in 1948, renowned for its road bikes and iconic "Gios Blue" color. Known for its tradition in professional cycling, it blends classic design with modern innovation, producing high-quality steel and carbon frames.
Hiilikuituisissa ei enää ole oikein sielua. Aikaisemmin Kössit olivat unelmia ja kalliita. Nyt eivät oikein kumpaakaan.Jos et aja et voi ottaa!
Comment
-
nimen antaminen hmm ..... checkAlkujaan tämän lähetti TetedeCourse Katso viestiEn halua, että pyörässäni on mitään sieluja - käyttöesinehän tuo on
ja helpompihan siitä on luopua, jos siinä ei ole mitään sielua.
Seuraavaksi varmaan alatte kastamaan fillareitanne ja antamaan niille nimiä
Comment
-
"**TTU!, kulje" on ainakin mielessä ylämäissä pyörinyt, en muista olenko ääneen lausunut...Alkujaan tämän lähetti TetedeCourse Katso viestiEn halua, että pyörässäni on mitään sieluja - käyttöesinehän tuo on
ja helpompihan siitä on luopua, jos siinä ei ole mitään sielua.
Seuraavaksi varmaan alatte kastamaan fillareitanne ja antamaan niille nimiä
Comment
-
Sielu tai ei, siihen en ota kantaa, mutta kyllä mä pidän siitä, että mun pyörällä on tarina. Mulla on muutama vintage-pyörä, joilla on reilusti elettyä elämää takana, mutta ehkä rakkaimpina pidän niitä paria yksilöä, joiden tekijät tunnen.
Oli mulla kuitupyöräkin, joka taatusti oli teknisesti ylivertainen noihin edellä mainittuihin, mutta ei siihen mitään tunnesidettä sitten muodostunut.
Pienehkö ongelma voi tulla siinä vaiheessa, kun kellari on täynnä tollaisia aarteita, joista ei voi luopua mutta silti uusia tekisi mieli
Comment

Comment