above_forum

Collapse

Maastohiihdon MC

Collapse
X
 
  • Aika
  • Show
Clear All
new posts
  • OKS
    Aktiivijäsen
    • 11/2014
    • 2903

    #31
    Alkujaan tämän lähetti Nickname Katso viesti
    Huh huh mikä floppi Iivolta... Mutta Bolshunovilta upea kilpailu !!!
    Kyllä, Bolsulta hyvä veto. Saattaa olla kova luu jatkossakin.

    Comment

    • Nickname

      #32
      ^^ Joo en ole kilpaillut ja luin väärin tuon sinun sadasosa jutun joten puhuinkin ihan eriasiasta.
      Ei oikein ole koskaan ollut sellaista paloa mihinkään lajiin että kilpailu kiinnostaisi saati tieto siitä olenko paras jossain. Pysyn kyllä silti mielipiteessäni Johaugin suhteen.
      Penkkiurheilua ei taideta kilpailuksi laskea, mutta eikös rallissakin ole parhaat rattimiehet aina penkalla.[emoji1]

      Lähetetty minun K7 laitteesta Tapatalkilla

      Comment

      • tempokisu

        #33
        ^ kilpailut ei ikinä kiinnostanu vihasin sitä jännittämistä; mutta halusin olla paras. Jotain vahvistusta itsetuntooni kun aina olin ollu kiusattu, ja aikuisena sitten työttömyys niin tempon ansiosta sain positiivisia kokemuksia, sai myös kerrankin mennä ilman kipuja niin kovaa kun pääsee! ja jatkoaikaa elämälleni. Pyöräilystä jäi myös hyvä harrastus ja sain sen kautta muutaman hyvän ystävän, joten erittäin hienoa.

        En tiedä miten muut kisailijat, mutta noi pokaalit alkaa olla aika turhakkeita. Olen laittanu pahvilaatikoihin osan ja antaisin ilmaseen jonnekin jos tietäisi minne ( laatat saa helposti pois ja pokaalit uusiokäyttöön )

        Comment

        • Munarello
          Aktiivijäsen
          • 09/2013
          • 1596

          #34
          ^Ei liity mitenkään aiheeseen, joten ihan turhaa ketjun baskomista.

          Tänään on ohjelmassa viestit. Ehkä niitäkin tulee katseltua vaikka voittajat taitaa olla jo etukäteen tiedossa. Varovaisesti veikkaan suomalaisten sijoituksia 6-12 tienoille.

          Comment

          • Nickname

            #35
            ^ eipäs olla noin ahdasmielisiä ( sanoo itse herra positiivisuus )

            ^^ koleile kisu lahjoittaa pyttyjä jollekin kylätoimikunnalle tai seuralle, antakoot vaikka lohdutus palkintona niille jotka ei voita bingosta joulukinkkua

            Yhdistetyn mäki menoss nyt kaikki katsomaan !!!

            Comment

            • tempokisu

              #36
              ...aiheeseen. Norjassa kuulemma hiihtäjien painoa seurataan, ja jos paino tippuu liian paljon niin urheilija laitetaan "lomalle" syömään, että jaksaa ja kestää kisakauden monenmoiset rasitukset, ja näyttää urheilijalta.

              Tää olisi - ja olisi ollut - hyvä menetelmä Suomessa ylesurheilussakin.

              Comment

              • tempokisu

                #37
                ? Miten viesteissä kävi, mä otin päiväunet...Iltiksen nettisivuilla aivan tarpeetonta ikävää kommentointia Astrid Jacobsenin lääketieteen opintojen suhteen. Tosin sitä samaahan mullekin sanottiin että "helposti saa doping-aineita" ikäänkuin ne olisi olleet otettavissa ilmaseen jostain hyllyltä. Hyvä se on urheilijalla, olkoon sitten miten huippu tahansa ja vaikka se urheilu olisi tällä hetkellä "työ", olla jotain muutakin elämässään kuin se urheilu. Tai työ, kuten muutenkin ihmisellä on hyvä olla harrastuksia työn ohella.

                ?oho, katselin juuri että Theresen pituus 162cm vaikuttaa lyhyemmältä kun vieressä on pidempiä hiihtäjiä, ja painoksi ilmoitetaan 46kg. Ajattelin että kun lihaksistoa on niin painoa olisi enemmän.

                Comment

                • Jami2003
                  Palstajyrä
                  • 07/2004
                  • 3450

                  #38
                  Onks tää Norjan täysin ylivoimainen ja lyömätön Johaug sama joka kärähti dopingista pari vuotta sitten... Kunhan vaan mietiskelen...

                  Comment

                  • Munarello
                    Aktiivijäsen
                    • 09/2013
                    • 1596

                    #39
                    Ei hän kuulemma "kärähtänyt" koska ei tietenkään dopingia ole käyttänyt. Kysehän oli vain inhimillisestä erehdyksestä, eli siitä huulirasvasta, jota eivät "huomanneet" kielletyksi. Kun ottaa huomioon, että siinä heidän organisaatiossa otetaan ihan kaikki pienimmätkin yksityiskohdat huomioon, niin täysin ymmärrettävää ja uskottavaa.

                    Harmittelin, ettei norjalaisnaisen kuperkeikkaa näytetty uusintana sillä meni ohi suorassa kuvassa.

                    Comment

                    • tempokisu

                      #40
                      höh, jokainen tekee virheitä, ja rangaistus on kärsitty. Kyllä Theresenkin on pitäny harjoitella, paljon ja kovaa. Eihän se kenenkään vika ole jos muut on niin paljo ....no, hitaampia. Siinä kohtaa kun Therese ohitti Anne Kyllösen, kyllä siinä näkyi aika pahalla tavalla se ero ja Anne on kuitenkin Suomen parhaimmistoa.

                      Comment

                      • Juha Lehtinen
                        Yöhöpisijä
                        • 10/1999
                        • 11440

                        #41
                        Noissa maailman cupin viestihiihdoissa taitaa aikaa selvästi heijastua se mikä on taso missäkin maassa. Mitä tasaisemman hyvä on maassa taso niin sen parempi on menestymisen mahdollisuus. Anne on Suomen parhaimmistoa mutta se ei ole vähään aikaan muualla auttanut. Olisin kyllä toivonut että Suomi olisi pystynyt USA:lle vastaamaan.

                        Comment

                        • Munarello
                          Aktiivijäsen
                          • 09/2013
                          • 1596

                          #42
                          Juu juu, virheitä ja bannit on kärsitty jne. Sillä on kilpailukiellon jälkeen tahti vaan kiihtynyt, mikä viittaa siihen että satsittaminen jatkuu. Muilta kuuluu aina silloin tällöin kommentteja palautumisen ongelmista, mutta tällä yhdellä ei taida sellaisia ongelmia olla. Melko naiivia väittää, että se vaan on harjoitellut paremmin kuin muut.

                          Comment

                          • Juha Lehtinen
                            Yöhöpisijä
                            • 10/1999
                            • 11440

                            #43
                            En oikein jaksa enää uskoa että Suomen maajoukkue hiihtäjissä tason nousuja enää tapahtuu. Matintalo on ehkä se tuoreempi maajoukkue hiihtäjä jolla tason nousua voisi ehkä tapahtua mutta en usko että muilla enää. Taso tulee olemaan tuo mikä se nyt on, tuskin edes valmentajan vaihdokset aiheuttaa ihmeitä.

                            Comment

                            • tempokisu

                              #44
                              Alkujaan tämän lähetti Munarello Katso viesti
                              Muilta kuuluu aina silloin tällöin kommentteja palautumisen ongelmista, mutta tällä yhdellä ei taida sellaisia ongelmia olla. Melko naiivia väittää, että se vaan on harjoitellut paremmin kuin muut.
                              Vaikka olinkin vaan kansallisen tason, niin ei ollut nuorena mitään palautumis-ongelmia, mikä se semmoinen on? ( vasta viiskymppisenä tajusin) mutta ei harjoittelukaan koko asiaa selitä, pitää olla myös tiettyjä ominaisuuksia; vaikka miten reenaisit balettia, ei siitä mitään tule jos ei ole tiettyjä ominaisuuksia. Ja ihmiset vaan on erilaisia, toiset on hyviä ja toiset vielä parempia, ja se mikä sopii yhdelle ei toimi toisella. Sitten vielä mahdollisuudet harrastaa jotain lajia, sitähän voisi olla vaikka miten hyvä formulakuski, mutta kun ei pääse lajia harrastamaan.

                              Comment

                              • Nickname

                                #45
                                Kerttu Niskaselta kuitenkin vahva hiihto viestissä, yllätyin ihan miten jaksoi repäistä eron muihin kun ei aijemmat näytöt paljoa ole tuollaista puoltaneet.
                                Yhdistetyn puolella taas Ilkka Herola nopein ladulla eli hiihto kuntoa löytyy, kun saisi sen hypyn vielä kulkemaan. Muistanko väärin vai oliko Herolalla viimekauden aloitus samanlainen?
                                Ja olinkos iloinen kun Venäläiset otti kaksois voiton miesten viestissä , tosin ei ollut Norjalla kovimmat sprintterit mukana mutta ei ollut Bolshunov:kaan.

                                Comment

                                Working...