Pojat on ihan pro-tason melojia. Pyöräily ja melonta lyö toisiaan siinä mielessä korvilleen että aikaaviepiä hommia molemmat. Melonnassa vielä tää roudausriesa, mulla on onneksi ollu viimeset asuinpaikat lajille sopivia, nytkin oma saunaranta. Parisataa metriä matkaa. Ja kajakkimelonta ynnä pyöräily, yhtäläisyyksiä löytyy; jalkojen käyttö, Epelille vois antaa tehtäväksi kirjoittaa mitä jalkatyö oikeestaan tarkoittaa ja sitte jopoman/X-terra jatkaa aiheesta vatsa/selkälihasten käyttö.
Silee vesi on toki järvi/meri. Ja oon mie ,vaikka sisävesien kasvatti olenkin, merelläkin ollut, kajakillakin, monestikin ja ihan pitkiäkin reissuja. Toki häätyy myöntää ettei merimelonta ihan mun parasta osaamisaluetta ole.
Ja sekin että nyt on ollut näitä ikämiesriesoja jotka ovat hieman haitanneet kajakkimelontaa...
Silee vesi on toki järvi/meri. Ja oon mie ,vaikka sisävesien kasvatti olenkin, merelläkin ollut, kajakillakin, monestikin ja ihan pitkiäkin reissuja. Toki häätyy myöntää ettei merimelonta ihan mun parasta osaamisaluetta ole.
Ja sekin että nyt on ollut näitä ikämiesriesoja jotka ovat hieman haitanneet kajakkimelontaa...

Comment