SumekoMPmessutGiantRide

Parhaat bändit

1. Frank
    Frank
    Parhaista bändeistä voi jokainen olla omaa mieltä eikä kyse olekaan siitä, mikä on kaikkien mielestä paras vaan omasta mielestä parhaat.

Itse en osaa laittaa bändejä paremmuusjärjestykseen sillä jokaisella on omat hyvät ja huonot puolensa. Paljon kuunneltuja yhtyeitä on muutamia ja ehkä ne ovat sitten niitä parhaita.

Opeth on ehdoton ykkönen, Devin Townsend kaikissa kokoonpanoissaan, Between the buried and me:n löysin uudestaan parin vuoden jälkeen ja kolisee kovaa. Gojiraa tulee paljon kuunneltua kuten myös Ministryä.
    Rauhallisemmalta puolelta Tool, Katatonia ja My Dying Pride.
    Sitten vielä hitaammista menee Swallow the Sun, Torture Wheel ja Novembers Doom.
  2. J T K
    J T K
    Mun äänitekokoelma perustuu hyvin pitkälle perinteiseen heavyyn, mikä on ihan luonnollista kun olen kasvanut samaan tahtiin nuoruuttani näiden klassikkobändien ja heidän tuotostensa kanssa. Kaikki NWOBHM-bändit ja aikalaisensa siis muodostavat perustan. Nykypäivän materiiaalista kiinnostavat melodiset, progevaikutteiset bändit.
  3. Harvis
    Harvis
    Hyviä bändejä on enemmän kuin ehtii kuunnella.
    Yksi hyvä on Ramesses jolla on keikka 23.4 Helsingin Kuudennessa Linjassa.
    Jos Electric Wizard on tuttu niin silloin myös Ramesses kolahtaa aika varmasti.
    Doom over the world!
  4. twentyniner
    twentyniner
    Tietenkin kasaribändit, jotka johdattivat hiukan raskaamman musiikin pariin. Ei kiitos örinälle, laulustakin pitää saada selvää. Yksi yli muiden on jo edesmennyt R.J.D, pieni mies, iso ääni. Pantera oli yksi kovimmista post-trash kaudella. Kotimaisista menee Niskalaukaus, Mokoma ja moni muu. Vaikea yrittää laittaa järjestykseen
  5. -Cube-
    -Cube-
    Mä kuuntelen kaikenmoista heavya&hard rockia laidasta laitaan, mutta mitään kunnon örinöitä ei jaksa kuunnelle paria biisiä enempää kerrallaan.

Lempibändeistäni voisin heittää jokusen...

King Diamond & Mercyful Fate
    Yngwie Malmsteen
    Iron Maiden
    Helloween
    Pantera
    Megadeth

Eli aika perinteisillä linjoilla mennään henkilöksi joka on aloittanut ton tyylin musiikin kuuntelun 80-luvun alussa.
  6. Tuhat1000
    Tuhat1000
    Nopea listaus, perustuu juuri nyt kuuntelussa oleviin bändeihin:
    - Kälter
    - Gojira
    - Mastodon
    - Lamb of God
    - Ghost
    - Words of Farewell
    - Opeth
    - Karybdis
    - Kreator