Moro! Mikäs se on nyt tiimitilanne Giroon? Montako olis tiimissä? Sanna, toi paita olis kyllä hieno! Joskin tilailin pyörään sopivan Nalinin, kun hätäinen olin
Niin, tiimitilanne on nyt jäänyt vähän paitsioon. buttonfly ilmeisesti on Giroon myös menossa, muttei sen enempää ole siitä ollut puhetta. Mulla on kans nyt hieno shokkivärikäs Lampre-paita, ja tuli hankittua siihen myös CRC:ltä lahkeet. Kyl ne menee ihan mustien housujen kanssa, ja jos on kylmä ni varmaan mustien hihojenkin. Täytyy nyt katsoa miten tää tiimihomma menee, voipi olla että jää tekemättä jollei joku saa aikaan viedä sitä eteenpäin.
Wilier on nyt korkattu maantiellä. Saa nähdä jaksaako osallistua Giro Espooseen, kun päätavoite on Vätternrundanilla. Nykäsen sanoin, ehkä ajan, ehkä en. Tulikohan pyörästä hieman liian kevyt? Sopivan puuskittaisessa tuulessa tuntui hieman vaappuvalta, mutta eteenpäin sentään päästiin. Mallorcalla jyräsin viikon Focus Variado alu-fillarilla 50-34 rattain. Nyt oma tuntui 53-39 rattailla suorastaan omituiselta ajaa, vaan silti mahtavalta. Mostin tanko oli hyvä investointi, vaikka onkin Pinarellosta, niin mahtava tanko ajaa. Litteä yläosa mahdollistaa otteen, jossa ranteet eivät väsy niin pahasti. Wilier oli harvinainen näky Cube-kyllästetyllä Mallorcan matkalla, eikä niitä Suomessakaan monasti näe. Tunnistamme siis toisemme Girossa pyörien perusteella :-)
Yritin bongata Giro d Espoon Wilier-kuskeja ja olihan siellä puolen kymmentä paikalla. Yhtään naiskuskia ei silmiin osunut (Sanna04). Missä nopeusryhmässä mahdoitte ajella? Itse ajelin 26km/h ryhmässä, koska se palveli parhaiten kesän tulevia tapahtumia ajatellen. Kahden viikon päästä Wilier lähtee Vätternrundania kiertämään.