Mä aattelin, että voisin ottaa semmosen vähän pienemmän rinkan, ku ei siihen nyt tuu sitte ku teltta ja makuualusta.. =)
Uuh. paljos mulle sitte oikeen tulee... Noinkohan mä pääsen edes eteenpäin oman rinkan kanssa.
Kyllä sä pääset, voin mä sen verran auttaa miestä mäessä, ettei mun majapaikka jää jälkeen ja saavu leiripaikalle vasta nukkumaanmenoajan jälkeen.
Onko 2012 Vätternrundanille lähdössä Wilier-pyöräilijöitä Suomesta? Itse onnistuin ilmoittautumaan ihan viime hetkillä mukaan 22000 muun innokkaan joukkoon. Kokemusta on Vätternistä jo viime kesältä, jolloin ajoin reitin ensikertalaisena eri merkkisellä pyörällä. Kokemus opetti vaihtamaan rennompiprofiiliseen fillariin, satula meni uusiksi ja muutenkin valmistautumaan hieman eri tavoin. mm. rannetuet olisivat olleet tarpeen!
Mulla oli alustavassa harkinnassa, mutta tais reissua osua sitten just Jukolan Viesti-viikonloppuun, joten jäi sitten pyöräilyt välistä. Suunnistajien joulua ei kuitenkaan parane missata.
No nyt on sitten tulosveto päättynyt. Toivottavasti voittaja sai hyvän kertoimen. Omat lenkit sijoittuu pääsääntöisesti Helsinki- Sipoo- Porvoo akselille. Tosin välillä tulee ajeltua Lahteenkin. Perhana mitäs sitä tuli häröiltyä. En ollutkaan ensimmäinen siellä välissä. No tuli nyt kuitenki kirjotettua jotain tänne.
Mä kävin ulkoiluttamassa omaa Wilieriäni = Vili Vilperiä viime viikolla Kanarialla. Nyt on hyvin sisäänajettu pyörä, kun Suomessa ei ollut oikein enää maantiekelejä syksyllä pyörän saatuani. Hyvin se Vilperi kiipesi kaikki mäet, minne pitikin päästä . Keväälle on sitten uudet kuviot mielessä
Kyllähän tuo omakin Wilier pitäisi ulkomaille viedä. Mäet tuppaa olemaan täälläpäin niin pieniä, että olisi kiva kokeilla kunnon nousuja. Ja nousun jälkeen tulee sitten lasku.
Mä voisin kans lähteä jonnekin vuorille. Eikö joku Trans-Alpine-juttu ole, mut sinne tais ilmoittautumiset mennä jo?
Ei tarvii olla Alpit ainakaan minun kintuille. Hyvin sain ajettua jalat tukkoon 5 päivässä Gran Canariallakin Tosin kyllä ihan tarkoituksella tuli vietettyä aikaa niillä vuorilla, kun viikko on niin lyhyt...