GarminElectrobikeGiant

Nooo oho ????

1. Atze09
    Atze09
    Noo, on suomessa jo aika paljon Focuskuskeja..... Oletko tyytyväinen ja missä olette ostanut, jos on kuvia pyörästäsi olemassa laitta ne tänne. Oma pyöräkuva on tulossa heti kun saatu taas pyörä kuntoon
  2. appmot
    appmot
    Joo, pyörään olen nyt tyytyväinen(Cross Disc -08), kun sain vaihteiston osat vaihdettua Sramiin. Ostin pyörän Polkupyöräetapista -09 keväällä(netistä tilasin ja ilman koeajoa). Koko osui mielestäni nappiin.
  3. turboruoska
    turboruoska
    Itse ostin Focus Arriban eilen Lauttasaaren Larunpyörästä. Näin 19,5 kilometrin ajon jälkeen olen erittäin tyytyväinen.
  4. J4kke
    J4kke
    Larusta tilasin Focus Mares Expertin 2010 mallia ja kyllä tykkään
  5. mikkopoika
    mikkopoika
    Löysinpä alan ryhmän. Toki Focuksesta tykkään, vaikka joidenkin kateellisten mielestä sieluton pyörämerkki onkin. Elämä on opettanut, että kaikki tekniset vempaimet on hyvä olla saksalaisia.

Mutta kyllä pyöräilystä löytyi aivan uusia ulottuvuuksia, kun siirtyi hybridistä cc-pyörään.
  6. Terde
    Terde
    Pari kuukautta omistanut Mares Expertin -10 mallia ja kyllähän tuolla mukavasti rullaa. Jokaiseen metriin ollut todella tyytyväinen.

Focuksella kun tykittää niin ei paina mieli ei rasitu polla!
  7. Atze09
    Atze09
    Kuskeja löytyy jo aika lailla mutta kuvia pyöristä olis kiva saada vielä vähän lisää
Näyttää tulokset 1 - 7 / 7