GarminElectrobikeGiantHepha

Kausi 2016

Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5
  1. StantheMan
    StantheMan
    Tampereellla tonnin alussa taidettiin jotain kahtakasia ajaa alun ryhmäajo klo 5:00 aamulla. Olin ihan finito jo Ylöjärvellä. Ilkka Hoohan vasta lämpeni niissä vauhdeissa.
  2. ijh
    ijh
    Tuota samaa kakkostietä huhtikuussa ajettiin muttei minulle siitä mitään erityisiä mielikuvia jäänyt. Tie kuin tie. Ei sitä kauhean pitkän tuntuisesti ollut ennen 120-tietä. Piennar taisi olla kohtuullinen.

Kyllähän sitä nyt tuommoisen lyhyen ryhmäajospurtin peesissä jaksaa . Vaikkei se ehkä hyväksi ole. Viimeksi saattoajo Bemböleen oli viime syksyn Tuopin Jäljillä jossa yritin vapaan vauhdin alettua Velskolantiellä roikkua isojen poikien perässä kun oli sprinttimatka eli 200km, mutta eihän siitä mitään tullut. Rangaistukseksi meinasi olla vielä pieni insidentti takaa tulevan auton kanssa joka seikkaili minun ja pääjoukon välissä kun olin tippumassa. Karkasin siltä kuitenkin nippa nappa.
  3. Hebe
    Hebe
    Njuuh, tulin järkiini ja poistin sen sakkolenkin omasta tcx:stä. Lisäsin mkpään gpx:ään taukopaikkojen sijainnit, niin näkee garminista matkan varrella olevat pikkukaupat yms. Ei tarvi pelkkiä kontrollien välejä ajeleskella.

Tässäkun on joutunut jo moneen otteeseen liian kovan porukan kanssa lähtemään liikkeelle, niin on pikkuhiljaa oppinut että pitää lähteä heti alusta omaan tahtiin. On loppumatkakin paljon mukavampi kun ei ole kuollut heti alussa.
Näyttää tulokset 41 - 43 / 43
Sivu 5 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3 4 5