Jep! Kiitokset Lontoon reissusta. Meikäläinen on ihan tyytyväinen koko reissuun, kun se odotuksiin nähden onnistui jopa vähän paremmin. Heben bloki kertoo kaiken olennaisen. Hyvin poika osaa kirjoittaa. Garminin perkeleen hukkasin tulomatkalla tai pakkaushetkellä tai kotona tullessa. Joko jäi takapihalle (?! huoneisiin ei jäänyt) tai joku voihki sen matkalla. Pyörälaukussa oli yksi vetoketjutasku auki laukun sisällä ja omasta mielestäni kaikki suljin. Tai sitten sen olen kotona tavaroita purkaessani jonnekin survonut. Pahasti alkaa piilot olleen vähissä mistä sitä etsiä. Mitään muistikuvaa värkistä minulla ei ole Moffatin jälkeen - tuskin se sinne jäi, kun jo kypärän jätin sinne (sain takaisin). Akut olivat kyllä tallessa. 300 egeä meni harjoittelun piikkiin. Jep!
Garminkin löytyi, kun otti ja vähän ajatteli. Toinenkin tavara oli hukassa, joten arvelin jonkin pussin olevan vielä jossakin. Sehän oli kellarissa päällimmäisenä rojujen päällä.
Hieno juttu, että Garmin löytyi. On varsin tarpeellinen väline, jos joskus toiste tuollaisia ulkomaan brevettejä tuhkatiheään tehtävine käännöksineen ajelee. Toista ne ovat tiekirjat pohjoisessa Suomessa: "aja 100km, käänny oikealle, aja 100km ja käänny jälleen oikealle, aja 100km ja olet saapunut perille". Hyvä reissu oli minustakin. Keskeytyksestä huolimatta tuli paljon oppia monipäiväisiin ajoihin niin ajon suunnittelun ja valmistelun, varusteiden kuin itse ajamisenkin osalta eikä kaikki oppi tullut kantapään kautta, vaan paljon tuli myös käytännön kautta varmistusta siitä, että jotkut asiat on onnistunut tekemään oikeinkin.