ElectrobikeGiantGarminHepha

Fleche 2013

1. Korhonen
    Korhonen
    Onko teillä muilla ajatuksia flechen ajamisesta vuonna 2013?

Itseäni kiinnostaisi kyllä. StantheMan:n kanssa oli syksyllä Kalakukon kierroksella puhetta, että jos ei Oulusta ja Kuopiosta löydy omia joukkueita, niin yhdistettyäkin joukkuetta voisi harkita. Eli jos Stanin ja minun lisäkseni olisi yksikin ajaja lisää, niin sillä saataisiin pohjalais-savolainen sekajoukkue kasaan. Viisi ajajaa mahtuu yhteen joukkueeseen ja kuudennen myötä olisi jengiä kahteen joukkueeseen.

- Junnu
  2. Hebe
    Hebe
    Kyllähän Fleche on ollut joka kevät harkinnassa. Joten harkitaan tänäkin vuonna.
  3. StantheMan
    StantheMan
    Naisesta saa lisäpisteitä! Porukan kerääminen Flecheen on ollut tikkua kynnen alle ja kerran olen yksinkin sen ajanut, kun "seuraneidit" peruivat reissun. Kuopiosta ei löytynyt viime vuonna ketään mukaan ja edellisenä vuonnakin vain toinen. Maakunnista onneksi on löytynyt vielä virkeitä ihmisiä. Kolme on siis minimijoukkuekoko. Neljä on mahtuu paluuautoon Kuopioon asti, jos sieltä lähdetään. Minä olen paluukyydin ja kuskin sunnuntaile järjestänyt.
  4. Korhonen
    Korhonen
    Nyt Stan valehtelee! Naisesta saattaa tulla porttikielto koko flechelle. Meninkin vilauttamaan vuosikalenteria...
  5. Hebe
    Hebe
    Onko Flecheen innokkaita? Olisi n.520km reitti mietittynä. Reitti menisi Parkanon 24h aseman kautta. Pääasiassa asfalttiteitä, mutta parin kilometrin sorapätkäkin on. Matkavauhdin tarttis olla n25kmh tai sitten lähdetään aikasemmin tai siirytään jotenkin lähemmäs mansea.
Näyttää tulokset 1 - 5 / 5