Kansainvälisillä foorumeilla on jokaisella threadillä oma galleriansa, joten perustetaan tännekin. Oma Hallavaharja valmiina puolituisia pelastamaan . Tai siis tarkemmin käyn tarkastamassa taistelutantereet joulun tienoilla.
Tosta nyt vähän näkyy. Kuva on kylläkin iän ikuinen, satula on sittemmin vaihtunut muovihirviöistä Brooksiin ja Ergonin kahvat on tullut vaahtokumisten tilalle.
Rouvan työmatkakulkine ja maailmanmatkaaja P3260709_2 by ville.parkkinen, on Flickr
Sain päähäni, että Brompton olisi todella siisti... No onhan se. Alla on innostuneen uuden omistajan tulkinta Bromptonin logosta. IsoE poseeraa mallina. alternative logo2 by ville.parkkinen, on Flickr
Seuraavan sooloreissun työväline on hankittu. Enää vyön kiristelyä vajaan vuoden verran ja 3 kk hobo-elämää on tosiasia! P5181470 by ville.parkkinen, on Flickr
DSC00418_2 by ville.parkkinen, on Flickr Seikkailija sai vihdoinkin kunnioitettavan päivätyön pääsääntöisenä maantiepyöränä. Lisää aiheesta blogissani.
Tällä mennään. (Luvattoman huono puhelinräpsy. Sori. Pitää nakata järkkäri reppuun joku kerta.)
mni: Oletko vaihtanut S-tangon vai ovatko nuo nousukahvat. Musta ja hiekanruskea on hyvä väriyhdistelmä.
Ohjaustanko on vanha erkkimerkkinen bullhorn-tanko, jonka sarvia sahasin vähän lyhyemmiksi. Alkuperäinen P-malli ei kertakaikkiaan sopinut omaan käteen, ja koska huomasin ajavani lähes yksinomaan alaotteella, oli bullhorn helppo valinta. Nyt on hallintalaitteetkin käden ulottuvilla paremmin. Tanko on sen verran leveä, etteivät sarvet haittaa taittamista lainkaan.
Sama vika rahikaisessa. Tai en tiedä onko se vika. Minäkin ajan pääasiallisesto alaotteelta, mutta ainakin retkiajossa on kiva välillä suoristaa selkää ja ottaa kiinni ylhäältä. Marylandin reissulla ajoin maantiesiirtymät alaotteelta ja kaupunki/kylähässäkät yläotteelta. Mitä pidit P-tangon alaotteen muotoilusta? Minä olisin melkein sitä mieltä, että suunnittelija voisi hieman tarkastaa mutkan kulmia. Ovat vähänä jyrkät minun ranteille.