LostInLaplandElectrobikeBikeshopGiant

Helsinki-Satakunta-Helsinki 2014

1. Korhonen
    Korhonen
    Onko porukkaa menossa ajamaan HSH:a?

Itseäni kiinnostaa ja yritän saada järjestettyä niin, että perjantai ja maanantai olisivat matkapäiviä ja la-su luonnollisestikin ajopäiviä.
  2. StantheMan
    StantheMan
    Minä nyt en Oulusta lähde, mutta onhan se yritys tänäkin vuonna osallistua. Kahdesti olen joutunut perumaan. Nykyisin aina kesäkuun alussa toukokuun liiallisista ajoista (tms.) johtuva rasitusvamma ollut. Jospa tänä vuonna
  3. Korhonen
    Korhonen
    Rasitusvammahan on vain merkki siitä, että treeni menee perille.
  4. Hebe
    Hebe
    Kah täälläkin eloa. Harkinnassa on HSH. Kuitenkin ehkä tiukemmalla aikataululla.
  5. Korhonen
    Korhonen
    Itse laskin, että perjantaina on pakko matkustaa hyvissä ajoin Snadiin, jotta ehtii nukkua kunnon yön ennen HSH-starttia. Jos osaisi nukkua junassa, niin la-aamuna seiskan aikaan perillä oleva yöjuna voisi toimia. Todennäköisesti kuitenkin teen reissun autolla, joten nukkua pitää myös HSH:n jälkeen ennen paluumatkaa. Riippuu tietysti sitten HSH:lla kulutetusta ajasta, milloin pääsee nukkumaan ja sen jälkeen paluumatkalle.
  6. Hebe
    Hebe
    ite en kuitenkaan saa nukuttua snadissakaan niin sama mennä yöjunalla. Paluujuna on vaan tiukalla, ainaskin viime kesänä olisi muistakseni ollut. Mutmut, jos autoon mahtuu toinenkin pyörä niin voisi harkita kimppakyytejä? kuten myös Kuusamo GT:n, pösöön voisi mahtua kun irroittelee kiekot.
  7. Korhonen
    Korhonen
    Mulla mahtuu autoon testatusti kolme fillaria + kolme ihmistä + vähän matkatavaroita samanaikaisesti. Etukiekon ja satulan joutuu irrottamaan, että saa pystyyn.
  8. Mannine
    Mannine
    Hep, oli lauantaina puhetta että olisin lähossä omalla automobiililla, mutta kimppakyyti saattaisi sittenkin kelvata. Jos tilaa vielä on?

t:Petri
Näyttää tulokset 1 - 8 / 8