Kuka on ajamassa ja minkälaista reittiä ja millaisella aikataulutuksella? Itse ehkämahdollisesti saatan saada keikan tsadiin, niin ehkä menen sitten ajamaan HSH:n. Mutta jos ei onnistu, selviää ensi viikolla, niin voisin lähtä roikkumaan johonkin letkaan.
Jos osuu työreissu etelään, menen HSH:lle. Jos ei osu työreissua, niin jotain tämäntapaista olen miettinyt: http://goo.gl/maps/CB37C ja lähtö pe iltapäivällä siten, että ehtii vielä Yli-Ii:ssä käydä kaupassa ja täyttää pullot & juomarepun yön korpivaellusta varten. Jos aikataulu mahdollistaa, otan 400 kilsan kohdalla vanhempieni luona pienet unoset ruoan päälle ennen matkan jatkamista.
HaMu suunnitelmissa on etelän kierros. Oulu-Manamansalo-Vuolijoki-Pyhäntä-Kiuruvesi-Pyhäsalmi-Kalajoki-Lumijoki-Liminka-Oulu. Lähes sama minkä Heben kanssa ollaan ajettu. Lähtö olisi la 01.06 klo 06.00 ja paluu joskus. Pitempi tauko Pyhäsalmella. ABC on auki klo 24:00 asti ja siitä etiäpäin viritteillä on lisätaukopaikaksi läheinen tanssilava. Tauon pituus riippuu tietysti saapumisajasta Pyhäsalmelle. Matka jatkuisi joskus yöllä vaikka klo 3-4 aikoihin. HaMu
Häh? HaMuko meinaa käydä tansseissa kesken brevetin?
Tässähän tulee ihan valinnanvaikeus, kenen peesiin änkeää. Itselläni olisi pohjoisen reitillä oma taukopaikka tiedossa Ylitornion järvikylillä. Toki siitä huolimatta pitäisi saada leima/kuitti Meltosjärveltä, että tarvittavat kilometrit tulevat täyteen. Hyyman puheli nelisatasella etelänreitistä, mutta en muista sen tarkkoja yksityiskohtia.
Yritän saada tuon Meltosjärven kuitin "etukäteistilauksella" kyläkahvilasta niin, että tarvitsee vain käydä poimimassa lappu. Mitään leimoja tai nollakuittejahan siellä ei taida olla saatavissa, vaan ihan käsin kirjoitettu "paragon".
Mulla taitaa mennä HSH puihin. Toteutuuko ja mahtuuko pohjoisen reissulle, itsellä vaan taukopaikkamahdollisuus on vasta Kemissä, eikä kyllä 4-tien varsi pahemmin innostaisi. Mulla olisi pari reittiehdotelmaa etelän suuntaakin, yötauko Kärsämäen motellissa (ovikoodilla pääsee sisään keskellä yötä, aamiainen kuuluu huoneen hintaan, maksun ja aamiaisen jälkeen liikkeelle) eli tämmöinen mutka. Pienen selvittelyn takana olisi 08-reitti Otamäen motellin kautta (avaimen saanti pitää selvittää josko onnistuisi paikallisesta ravintelista, mistä aamiaisenkin saa huoneeseen mukaan). (linkkejä laittaisin jos tää antaisi laitaa)
Minä päivinä olette aatelleet ajaa? Jos liikkeelle pääsis perjantaina, niin olisi seuraavana päivänä paremmin taukopaikkoja. Minä saanen järjestettyä työt niin, että pääsen perjantaina liikkeelle.
Joo, en minäkään haaveile HSH-ajoa. Pitäisi olla lomalla, jotta pystyisin osallistumaan. 600 km ehkä vasta heinäkuun 1. - 2. viikonloppuna. Aika lähellä Lelliä, mutta uskon, että pari viikkoa riittää toipumiseen, jos muuten olen terveessä kunnossa. Loma alkaa vasta heinäkuun toisesta viikosta eteenpäiin.
Äijät pistää paineita noilla 600 km ajoilla ja ajosuunnitelmilla. Ja toinen jalka sökö, pah!