GarminGiantElectrobikeHepha

LEL ja brevetit 2013

Sivu 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen
  1. Hebe
    Hebe
    LEL:iin ilmottautuminen lähestyy (5.1.2013). Itse olen lähdössä, onko joku muu? Laitetaanko joku tiimi pystyyn niin päästään samaan aikaan liikenteeseen (nimi pitäisi sopia)? Vapaavauhtinen ajohan tuo on ja itse ajattelin käyttää sen 116h eli jatkan samaan malliin kuin nämä jo ajetut brevetit.

Keväällä ajattelin ajaa harjoituksen vuoksi brevetti-sarjan ehkä sittenkin lappujen kanssa. LEL:stähän saa käsittäkseni 1000km mitallinkin. Alustavasti olen merkannut takarajat ajopäiviksi, mutten taida viittiä 200km ajaa räntäsateessa tämän vuoden malliin. 600km taidan mennä ajamaan hellsinkiin kokeillakseni pimeässä ajoa. 600kmn ja LEL:n väliin voisi sopia joku pitempi ajelu ...

Tämmösiä ajatuksia aattelin jakaa ennen ilmottautumisia. Talviajan harjoituksethan sitten riippuu täysin saako paikkaa LEL:stä, mut 08:ia ja tiistain hitaita ajelen minkä kerkiän joka tappauksessa.
  2. Hebe
    Hebe
    tiimin nimeksi arvottiin kekseliäs 08-lenkki.
  3. Korhonen
    Korhonen
    Millaiset ovat kullakin tämän hetken suunnitelmat kevään brevettien suhteen?

Itsellä ovat suunnitelmat kaksi- ja kolmisatasen osalta eläneet pitkin talvea. Kun kuitenkaan noiden takarajapäivien kanssa ei ole niin turhantarkkaa, niin mietin lähteä kaksisataselle siten, että ensisijainen ajopäivä olisi kalenterin takarajapäivä, mutta säävarauksella. Eli jos ennusteessa on räntää ja 10m/s tuulta, niin sitten ajo siirtyy viikkoa myöhemmäksi la 27.4. Ja jos sittenkään ei natsaa, käytän suunnitelmaa C.

Kolmisatasen pyrin ajamaan itsekseni vapun jälkeen siirtymäajona lapsuudenmaisemiin. Suunnitelmaan C kuuluu kaksisatasen ajo paluumatkana Ouluun.

Nelisatanen on tietysti sitten Oulujärven kierros.
  4. Korhonen
    Korhonen
    Perhanan merkkirajoitus...

Oulujärven kierroksen sivutuotteena on myös tullut esiin jonkun verran ennakoimatonta kiinnostusta kaksi- ja kolmisatasta kohtaan. Olen ohjeistanut seuraamaan Fillarifoorumin "Suomen brevetit vuonna 2013"-ketjua sekä randonneurs.fi-sivuston kalenteria huhtikuun alkupuoliskolla. Eli jos tietää olevansa menossa ja kaipaa ajoseuraa mukaan, niin kannattaa laittaa ilmoituksia etukäteen - joku saattaa tarttua syöttiin.
  5. Hebe
    Hebe
    Matkoja ajellaan sitä mukaan kun keritään, lähinnä ehkä viimetipassa. Tarkoitus oli kyllä ilmoitella sunnuntain lenkki-ketjussa niistä. Ajelen tarvittaessa ilman lappujakin, notta saa peesiapua
  6. StantheMan
    StantheMan
    Virallinen 200 km maaliskuun lopussa iisalmelaisten kanssa. 300 km huhtikuussa, kuten 400 km, jos vain aikaa löytyy. Ja Fleche toukokuun lopulla jos ja kun porukka saahaan kasaan. Sen jälkeen kesäkuun alussa 600 (HSH) km ja Juhannuksen tienoilla 1000 km yritys. Tonni jää kyllä yritykseksi, epäilen. Voisitte pohtia, että kiinnostaako Fleche Kuopiosta lähdettynä. Tampereelta yksi urhoollinen on kiinnostunut aloittamaan Kuopiosta ja viime vuoden kahdesta ehkä toinen voisi lähteä tänäkin vuonna mukaan. Eivät ole kuopiolaisia. Näillä mennään.
  7. Hebe
    Hebe
    Mieluusti aloittaisin vaan Oulusta flechen jos semmonen järjestyy. Mansesta kuitenkin pääsis suoraan junalla takasin. Tosin matkaa gmapsin mukaan olis n. 500km.
  8. Korhonen
    Korhonen
    Mulla fleche on nyt vähän epävarma, kun muita kiireitä pukkaa päälle siinä touko-kesäkuun vaihteessa. Mutta jos mukaan pääsen, niin Oulu-lähtö on minullakin etusijalla. Joko niin, että laittaa kunnianhimoisen 500km/24h-tavoitteen ja ottaa lähtöleiman jo Oulussa tai sitten ajelee siirtymäajona vaikkapa Oulaisiin ja ottaa lähtöleiman vasta sieltä. Hyvällä kelillä ja ilman ongelmia viissatasen voisi saada vuorokaudessa ajettuakin, mutta jos sattuu huonompi keli, niin joutuu pusertamaan, että ehtii perille.
  9. StantheMan
    StantheMan
    Asia selevä. Järkkäilen täältä porukkaa Flecheen.
  10. Korhonen
    Korhonen
    Sullahan, Stan, on jo kolmen hengen joukkue kasassa, jos Iisalmen ja Tampereen kortit pitävät eli vähintäänkin tulee Savon joukkue. Jos pääsen ajamaan ja Oulusta saadaan joukkue, niin ensisijaisesti menen siihen, mutta jos Oulusta ei joukkuetta tule ja pääsen edelleen ajamaan, niin sitten olen ruinaamassa paikkaa Savon joukkueesta. Mulla vain on suurin kysymysmerkki tuo ajamaan pääseminen. Pitää nyt kuulostella, onko minun panokseni lakkiaisjärjestelyissä maksimoitavissa sillä, että yritän tehdä jotain kotosalla vai olenko parhaiten avuksi pysyttelemällä poissa jaloista ja menemällä vaikka fillarilla Tampereelle.
Näyttää tulokset 1 - 10 / 18
Sivu 1 / 2 1 2 ViimeinenViimeinen