Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Tankoon kiinnitettävät kädenlämmittimet lapselle - Bar Mitts tyyppinen ratkaisu?

mikamatti
23.09.2024, 13.34
Moi

Käännyn foorumin puoleen otsikon tiimoilta. Hakusessa olisi tankoon kiinnitettävät kädenlämmittimet 8v lapselle. Käsien kylmettyminen on suurin haaste pyöräilylle ilmojen viilentyessä. Riittävän lämpimät hanskat vaikeuttavat pyörän vaihteiden ja jarrujen käytettävyyttä. Tästä syystä hakusessa olisi otsikon mukainen ratkaisu. Ongelmana asiassa on se, että kaikki löytämäni "mittsit" on valitettavasti kooltaan liian suuria.

1. Osaisiko joku ohjata lapselle sopivan kokoisten mittsien äärelle?
2. Tietääkö joku tällaisia käsityönä valmistavaa henkilöä? HKI/PKS sijainti olisi toivottava
3. Olisiko jollain toimivaksi osoittautunut muunlainen ratkaisu asiaan?

Suurkiitos, jos joku ehtii auttaa asiassa.

laattamaa
23.09.2024, 14.27
Moi

Käännyn foorumin puoleen otsikon tiimoilta. Hakusessa olisi tankoon kiinnitettävät kädenlämmittimet 8v lapselle. Käsien kylmettyminen on suurin haaste pyöräilylle ilmojen viilentyessä. Riittävän lämpimät hanskat vaikeuttavat pyörän vaihteiden ja jarrujen käytettävyyttä. Tästä syystä hakusessa olisi otsikon mukainen ratkaisu. Ongelmana asiassa on se, että kaikki löytämäni "mittsit" on valitettavasti kooltaan liian suuria.

1. Osaisiko joku ohjata lapselle sopivan kokoisten mittsien äärelle?
2. Tietääkö joku tällaisia käsityönä valmistavaa henkilöä? HKI/PKS sijainti olisi toivottava
3. Olisiko jollain toimivaksi osoittautunut muunlainen ratkaisu asiaan?

Suurkiitos, jos joku ehtii auttaa asiassa.Ootkos kokeillut whiten mittsejä, moni aikunen valitellu että liian pienet.

Lähetetty minun CPH2307 laitteesta Tapatalkilla

Marsusram
23.09.2024, 14.32
Ensimmäinen ongelmasta päähän tullut idea on että hakisin Konalan Motonetistä mittsit (Yoko kädenlämmittimet) ja veisin viereisen Ristikon Diana-ompelimoon pienennettäväksi.

Jussi T.
23.09.2024, 16.40
Ei kokemusta mutta jotkut tuollaiset olisi kiva itsekin kokeilla https://www.tecnoglobe.be/tecnoglobe/en/heated-equipments/10555-grips-chauffants-usb-pour-poignees-moto.html

jalkkis
24.09.2024, 23.36
Mites sähkölämmitteiset hanskat? Meneekö liian hifistelyksi taikka muutoin tekniseksi?

(Mulla olis ylimääräiset Yokon Handut pohjois-Hesassa, jos pienennysprojekti kiinnostaa. Itse siirryin patterihanskoihin.)