PDA

Näytä tavallinen näkymä : Canyon Neuron:ON 6

juha1975
24.05.2024, 14.00
Moi!
Nyt olisi tarjous tuosta hintaan 3629,- M-koko
Tässä olen sähkötäpäriä miettinyt pidemmän ajan. Maastoajoon, juurakkopolkuja, neulaspolkuja, asfalttiajoon, suht rentoon ajeluun, ei mitään hyppelyjä, kun on varovaiseksi tullut iän myötä;). Talvipyöräilyä ei ole tullut harrastettua. Yhtenä vaihoehtona ollut nyt tuo Specialized Turbo Tero X 4.0, joka nyt tarjouksessa 2990,-. Sitten tietysti on Neuron:ON 7 hintaan 4169,- Spectral ON 7 hintaan 4369,- mutta nuo saattaa olla minun ajoihin "liiankin hyviä".

Saa kertoa ajatuksia, mielipiteitä, ehdotuksia :)

Nyt Trek Farley 5 jäänyt talliin seisomaan ja olen nyt ajellut tuolla Cannondale CX9 105 kippurasarvella, jolla on edelleen mukava mennä :)

Minulla on tuo Oomin työsuhdepolkupyöräetu, pyöräpaketin maksimihinta on 4901 euroa.

Tai sitten odottelen vielä parempia tarjouksia...

Kuminauha
24.05.2024, 14.18
Turbo Tero X:n omistajana tuo on enemmänkin katumaasturi kuin maastopyörä. Jos maastoajo on pääpaino, niin sitten neuroni/spectrali mieluummin.

juha1975
27.05.2024, 15.51
Kiitos Kuminauha vastauksesta! Taidan jättää tuo tuon Turbo Teron pois. Nyt harkitsen Canyon:ON 6:n ja ON 7:n välillä... EP6 vs Bosch Performance Line CX, Fox 34 Rhythm Grip / Fox Float DPS Performance vs RockShox Pike/ Deluxe Select R. Eli suurimmat erot taitavat olla tuossa moottorissa ja jousituksessa. Uskon, että alumiini runko riittää minulle, ja tuo 630 Wh akku kanssa riittävä. MUTTA, tuo moottori ja jousitus mietityttää vielä?? Ja ajattelisin että kun olen 175cm ja sisäreiden pituus 84cm, niin Neuronin M-koko olisi optimi minulle.

Kuminauha
28.05.2024, 06.32
Jousituksella nuo Foxin/Rockshoxin mallit on käytännössä samalla viivalla, ei kannata niihin nojata valintaperustetta, molemmat kyllä ihan laatuvehkeitä. En löytänyt canyonin sivuilta alumiinista 7-mallia, niin en osaa sen enempää sanoa eroista. Moottoritkin vähän toiset tykkää toisesta ja toiset toisesta. Boschi on enemmän voimapesä ja shimano taas vähän luonnollisempi.