PDA

Näytä tavallinen näkymä : indieVelo

Dosse
06.12.2023, 18.56
Moi!
Enemmän ajelen itse näitä Rouvy, Bkool "reality" tyylisiä,
mutta tänään otin ihan pienet maistiaiset otsikon platformista.
Kokeilin ihan snadisti ja myWhoosh saa ainakin tuntuman
perusteella jäädä.
Käyttäjiä sais tietenkin olla livenä enemmän mutta
minkäs Zwiftille mahdat ;)

https://www.strava.com/activities/10336925530
Kokemuksia
https://indievelo.com

OJ
19.11.2024, 19.42
Nosto.

Trainingpeaks osti Indievelon äskettäin ja sitä kutsutaan Trainingpeaks Virtual nimellä. Softan käytto on ilmaista tämän tulevan talven ajan. Appi loytyy nykyään myos Apple TV:lle, eli toimii yleisimmillä laitteilla.

huotah
19.11.2024, 23.07
Trainingpeaks Virtual on ilmainen maaliskuun loppuun asti eli tämä täytyy ottaa kokeiluun.

marco1
18.12.2024, 10.20
Testasin tämän TrainingPeaks Virtualin, ehkä muillekin näistä jälkeenjääneille tiedoksi että puhelimen näyttö on liian pieni tämän käyttöön, tabletti minimissään tarvitaan ja mieluummin telkkari. Näytölle tulee tosi paljon tietoa ja ainakaan itse en erota niistä puoliakaan kesken treenin puhelimen näytöltä.

Muuten parilla treenillä softa on toiminut sujuvasti (iP 15), kerran näkyi selkeä pätkäisy mutta treeni jatkui sujuvasti sen jälkeen.

Juha Lehtinen
18.12.2024, 11.35
Itse en ole Trainingpeaks Virtualia testannut, ainoastaan katsonut youtubesta miltä näyttää. Yksi ihan mielenkiintoinen eroavaisuus muihin traineriohjelmiin on se että näytölle saa kahden eri tehomittarin lukemat samaan aikaan. Ihan kätevä toiminto jos fillarissa on tehomittari ja haluaa verrata sitä trainerin lukemiin.

Sent from my iPad using Tapatalk

marco1
21.01.2025, 13.01
Testattu appsina AppleTV:llä ja tuo vanha (2019) ei jaksa pyörittää sujuvasti. Sovellus tuntuu kyllä kehittyvän koko ajan mutta tuskimpa vanhalle raudalle paranee. Jossain oli lupaus että toimii AppleTV:n ekallakin versiolla niin halusin tämän testata.

Näyttö peilattuna puhelimesta AppleTV:lle on paremmin toimiva mutta virtuaalimaastot itseäni houkuttaa vähemmän kuin Systmin videot.