Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Pathlite:ON 6 SUV / sopivat nastarenkaat

juha1975
24.11.2023, 11.46
Moi!
Onko kenellä kokemusta, miten nastarenkaat mahtuvat kyseiseen pyörään. Mahtuuko hyvin, ottavatko lokarit kiinni? Mietin tuota Schwalben Ice Spiker Pro:n sopivuutta.
Minulla ei vielä tuota pyörää ole, mutta ajattelin sen hommata, kun voisi olla sopiva minun työmatka ja muuhun pyöräilyyn.

Oz
24.11.2023, 12.36
Vaimolla on työmatkakäytössä Pathlite:ON 6 mid-step, siihen laitoin 45 Nrth Kahva 2,1 :set. Ovat olleet mieluisat renkaat, hyvin pitävät ja siedettävästi rullaavat.
Ne mahtuu vielä hyvin, todellinen leveys n. 56 mm. Leveämpiä en laittaisi. Varmaan mahtuisi lokarienkin puolesta, mutta menevät todennäköisesti nuoskalumesta turhan helposti tukkoon.

juha1975
24.11.2023, 17.50
Kiitos viestistä ja vinkistä! Tuo renkaan ja lokarin välinen tila vaikuttaa turhan ahtaalta. Harmillista.. Pitääkö tässä vielä miettiä toista vaihtoehtoa työmatkapyöräksi ??. Olen kyllä tuohon melkein päätynyt..

naukku
29.11.2023, 15.07
Minulla on Pathlite : on SUV 8 ja siinä ice spiker renkaat. Verrattuna alkuperäisiin crossmark renkaisiin jää shwalbella hitusen enemmän tilaa lokareihin nähden. Olen tämän talven ajellut noilla ja vielä ei ole mennyt tukkoon lumesta. Varmasti sekin voi tapahtua jos oikein pahat nuoskalumikelit sattuu kohdalle. Voin kuitenkin suositella ice spikereita pahtliteen.

Bndit
29.11.2023, 15.13
Kiitos viestistä ja vinkistä! Tuo renkaan ja lokarin välinen tila vaikuttaa turhan ahtaalta. Harmillista.. Pitääkö tässä vielä miettiä toista vaihtoehtoa työmatkapyöräksi ??. Olen kyllä tuohon melkein päätynyt..
Miksi jos mahtuu markkinoiden parhaat nastarenkaat alle eli 45NRTH kahvat?

Leewi
29.11.2023, 15.19

Miksi jos mahtuu markkinoiden parhaat nastarenkaat alle eli 45NRTH kahvat?

Varsinkin, kun 10 vuotta sitten parhaat renkaat, eli ISP:kin mahtuvat :)

juha1975
29.11.2023, 22.17
Kiitos kaikille vastauksista! Asia tuli harvinaisen selväksi. Nastarenkaat siis mahtuvat. Nyt vielä mietin tuota Pathlite -mallia. Taidan laittaa siitä uuden ketjun.