PDA

Näytä tavallinen näkymä : Terässiipi Meteor

Kytykkä
26.07.2023, 11.12
Työpaikalla on kohta mahdollista hankkia työsuhdepyörä. Ajatuksissa sähköfätti joustokeulalla ja lokasuojilla, sekä valoilla varustettu kulkine hintaluokassa 3k€.

Tämmöinen menisi heittämällä spekseihin: https://terassiipi.fi/tuote/terassiipi-meteor/?gclid=Cj0KCQjwiIOmBhDjARIsAP6YhSXvujXehR3SBiVVtlw TnwqdS-_KpXjLD_8MTw9jCM79MDkjEhMboUUaAnRxEALw_wcB

Lähinnä tuo star unionin moottori mietityttää... kenelläkään kokemuksia ko. wekottimesta?

Myös asiallisia vaihtoehtoja kommentteineen otetaan vastaan. :)

<Sami>

nure
26.07.2023, 11.49
Kannattaa kysellä tuolta sähkö osiosta niin saa paremmin vastauksia. Ilman mitään kommentteja mutta nyt tais löytyä vielä huonompi keula kuin Suntour...

Esuli
26.07.2023, 12.53
Nyt on rahan ottajia sähköpyörä markkinoilla.
Osta oikea pyörä pyöräkaupasta.
Se on helpompaa.

nure
26.07.2023, 16.24
^Jep, ostokiimaista kusetetaan koko rahalla!

Travelkicking
26.07.2023, 17.00
Kävin koeistumassa noita joku vk sitten Herttoniemessä. Meteorissa on aika ahdas ohjaamo. Jos olet pienikokoinen, niin sitten voi istua. Itse 178/84. Sitä moottorin merkkiä ei tarvitse miettiä liikaa. Terässiivellä on myös SUV-mallina myytävä pyörä (Nordic Master), joka voi olla ihan pop.
Himiway Zebra ?
Tuli mieleen, että Prismassa on myynnissä bafang 200-moottorilla myytävä fätti. Suoritusarvot on samat kuin bosch performancessa. Laittaa siihen lokarit itse. Siis jos pitää olla halpa, niin siinä.

nure
26.07.2023, 21.37
^ Kannattaa olla tarkkana takuun ja huollon kanssa, saattaa olla hyvinkin tarpeellista...

Travelkicking
29.07.2023, 10.17
Prisman fätissä oli eilen hintalappu 1699,- (Nummelassa).

nure
29.07.2023, 11.40
^Ja takuulla laatupeli...

Travelkicking
29.07.2023, 12.47
Laatumielikuva on korvien välissä.

PS. Kiinnitin vihdoin huomiota postilaatikon mainoslehdykkäkasaan. Suomalaisella Pyrkijä-merkillä on nyt ale (www.sahkopyora.fi). Noin tonnin halvempi kuin vastaava boschilainen. Twist, Blues ja Salsa tulevat Bafang 400-moottorilla ja 672 wh akulla. Fättiä ei näkynyt.

nure
29.07.2023, 17.01
Nuo Pyrkijät ja laatu ei välttämättä sovi samaan lauseeseen, alakastin osilla, pyörän hinta ilman sähköjä alle 500€ veikkaisin mutta jokainen voi vapaasti päättää mihin rahansa laittaa.

Ps. Tuo "suomalaisuus" hyvin kyseenalaista, siihenkin on olemassa selkeä määritelmä ja täällä koottu siitä ei suomalaista tee.

gzmi
30.07.2023, 20.18
Nyt on rahan ottajia sähköpyörä markkinoilla.
Osta oikea pyörä pyöräkaupasta.
Se on helpompaa.

Jep, ja nyt on vuoden markkinaika. Sitäpaitsi kallis suhde diili on aina kallis, se vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Rydman
30.07.2023, 21.38
Jep, ja nyt on vuoden markkinaika. Sitäpaitsi kallis suhde diili on aina kallis, se vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Eipäs yleistetä, ei se työsuhdefillari aina ole kallis. Oma firma sponssaa pyörää 35% ja tähän veroetu perään, nettona maksettavaa jää noin puolet kaupan hinnasta:cool:

gzmi
30.07.2023, 23.19
Jutun juoni on se, että osassa diilejä lähtöhinnat on mitä on, sikamaista on se ryöstely ja rajoittunut palvelu. Parempi etu on ostaa fillari alesta ja se on oma silloin ilman konffausrajoituksia.

Santtu75
30.07.2023, 23.42
Jutun juoni on se, että osassa diilejä lähtöhinnat on mitä on, sikamaista on se ryöstely ja rajoittunut palvelu. Parempi etu on ostaa fillari alesta ja se on oma silloin ilman konffausrajoituksia.

Muutaman menneen viimevuoden aikana ei pyöräaleja ole juuri ollut, vaan kysymys on ennemminkin ollut kuka saa pyörät ja kuka jää ilman... Nyt alkaa tilanne sen osalta sentään muuttumaan.
ja isolla osalla pyörän hankkivista henkilöistä ei ole mitään halua/tarvetta mihinkään osien vaihtoihin parempiin yms.
Ja kyllä tuo veroetu pääasiassa on tuosta kuviosta kannattavan tehnyt.

nure
31.07.2023, 00.49
Rydman, jos noin edullista ja kannattavaa niin silloin kannattaa panostaa laatuun eikä tuollaisiin Terässiipi kategorian kapistuksiin.

miz
31.07.2023, 02.25

Mikäs estää sen työsuhdepyörän ostamisen alesta? Meillä oleva palvelu ainakin sallii itse hommata pyörän mistä haluaa, ja lasku menee palvelun tarjoavalle yritykselle. Ihan itse saa siis diilin ja lisäpalvelut sopia.

F. Kotlerburg
31.07.2023, 10.20
Mikäs estää sen työsuhdepyörän ostamisen alesta? Meillä oleva palvelu ainakin sallii itse hommata pyörän mistä haluaa, ja lasku menee palvelun tarjoavalle yritykselle. Ihan itse saa siis diilin ja lisäpalvelut sopia.Eipä juuri mikään, kun on oikea palvelu käytössä. Sitten on noita typeryyksiä joissa rajoitetaan merkki ja hankinta tiettyyn paikkaan.

Rydman
31.07.2023, 10.22
Rydman, jos noin edullista ja kannattavaa niin silloin kannattaa panostaa laatuun eikä tuollaisiin Terässiipi kategorian kapistuksiin.

Tästä olen täysin samaa mieltä ja itse hankin laadukkaan pyörän vajaa vuosi sitten enkä katsonutkaan "terässiipiä". Kommentoin vaan tuota työsuhdepyörädiiliä, että se voi olla joskus ihan hyväkin. Pyörä piti ostaa listahinnalla ilman alennuksia, mutta harvemmin noita fillareita -50% alennuksella saa.

Terässiipi saattaa olla jollekin jossain tilanteessa paras ratkaisu, riippuen diileistä ja käyttötarpeesta.

miz
31.07.2023, 10.49
Eipä juuri mikään, kun on oikea palvelu käytössä. Sitten on noita typeryyksiä joissa rajoitetaan merkki ja hankinta tiettyyn paikkaan.

Aah, ok. No sellaiset kannattaa kiertää kaukaa ilman muuta.