PDA

Näytä tavallinen näkymä : Myydään Trek Verve+ 2 Stagger, runkokoko S, Kempele

Inkamari
30.05.2023, 09.17
- 9 vaihdetta
- Hydrauliset levyjarrut
- Ajotietokone
- Kiinteät etu- ja takavalot
- 400 Wh Bosch akku + laturi
- Joustokeula
- Mukaan tulee Schwalbe-nastarenkaat talveksi sekä pikalukolla varustettu kori.

Pyörä on ollut ympärivuotisessa työmatka-ajossa ja toiminut siinä erittäin hyvin. Olen 157 cm pitkä ja tämä runkokoko on minulle hyvin sopiva. Pyörällä on ajettu nyt n. 3500 km. Myyn sen työpaikan vaihtumisen vuoksi: työmatka pitenee niin että ei ole enää mahdollista pyöräillä.

Pyörä on ostettu Oulusta Suvalalta ja huollatettu siellä. Takuulomake ja huoltokuitit ovat tallessa ja lähetän kuvat niistä pyynnöstä. Rungon takuu on ikuinen, Shimano-vaihteiston takuuta on jäljellä vielä puoli vuotta.

Pyörä ostettu 17.12.21. Ensihuolto tehty suosituksen mukaan 7.3.2022. Kävi huollossa jouluna -22 jolloin tehtiin perushuolto ja vaihdettiin ketju. Pakka kannattaa vaihdattaa seuraavassa huollossa.

Ketjut on öljytty säännöllisesti. Pyörää on säilytetty kotona katoksessa. Pientä käytön jälkeä tietysti on, mutta ei mitään häiritsevää. Akku ei ole mennyt käytössä miksikään.

Koeajaa voi Kempeleessä. Toimitustapana mieluiten nouto. Kuvia voin lähettää pyörästä sähköpostilla, ja yhteydenpito muutenkin hoituu parhaiten s-postitse: inkamari.harjula(miuku)gmail.com

Maksoin pyörästä itse 2990 e kun ostin. Tällä hetkellä Suvalalla uutena 2799 e: https://www.pyorasuvala.fi/e-city-women/trek-verve-2-stagger

H. 2300 e.