Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Kuinka muokkaan Gravel-pyörästäni ennen maantielle sopivan?

Matias123
06.02.2023, 18.42
Hei,

Kysymys kuuluu otsikossa, eli miten muokkaan Gravel-pyöräni enemmän maantielle sopivan?

Tällä hetkellä käytössä: Cube Nuroad Pro C:62 Pro GRX11. Pyörään vaihdettu Continental 28-tuumaiset renkaat. Voisiko voimansiirtoa päivittää tai pyörän vanteita, jotta pyörästä saisi ketteremmän?

Ohessa pyörän speksit: https://www.cube.eu/de-en/cube-nuroad-c-62-pro-carbon-n-red/580300

Kiitokset avusta ja asiallisesta vastauksista. Mukavia pyöräilykilometrejä kaikille????
Nuroad C:62 Pro GRX11

tchegge_
06.02.2023, 19.26
Slickseillä pärjää jo pitkään. Jos tuntuu että välitykset loppuu kesken niin kai tuohon mahtuisi isompi eturatas?

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla

maalinni
06.02.2023, 19.30
En kanssa muuta ehkä tekisi. Korkeintaan ohjaustankoa alemmas ja stemmiin 1-2cm lisää pituutta oman maun mukaan

miz
06.02.2023, 20.09
Hyvät pointit yllä.

Itse ajan kans nykyään sorat ja maantiet samalla pyörällä.
Mulla on vaan toiset kiekot maantielle, ja siinä tiukempi pakka. Saa sopivat välitykset ja kumit alle muutamassa minuutissa.
Toisia kiekkoja jos miettii niin niistä on keskustelua vaikka kuinka tälläkin palstalla.

Kupla
06.02.2023, 21.34
Jos vertaa (katsoin 58cm) geotaulukoita, Litening Air on reachissa ja stackissa sentin sisällä. Eli Maalinni on prikulleen oikeassa, jos samaa ajoasentoa hakee.

Jos tavoitteena on nimenomaan mainittu ketteryys, akseliväli on Nuroadissa 40mm pidempi, josta 30mm tulee takahaarukasta ja keula on 1,5 astetta loivempi. Tätähän ei millään nopealla säädöllä muuteta. Taitaa varsinkin tällä hetkellä (vannejarru)maantiekelan saada käytettynä hyvän kiekkosetin hinnalla, 2 fillaria on oma ratkaisuni tähän ongelmaan.