Näytä tavallinen näkymä : Missä järjestyksessä selaat fillarifoorumia?
Kun vaikka tulet työpäivän jälkeen kurkkaamaan mitä täällä on tapahtunut niin missä järjestyksessä lähdet selaamaan ja käytkö jokaisella aihealueella?Itse menen aika randomilla joskus ylhäältä alas ja joskus toiseen suuntaan, mutta jos edellis lukukerralla jossain ollut jotain mielenkiintoista kirjoittelua niin sen tarkistan ensin.
Mutta sähköpyöräilyssä en käy oikeastaan koskaan...muutaman kerran vuoteen.
Ammattilais osiossa en koskaan...en edes muista minä vuonna olisin käynyt.
Kuntoilu ja ajotekniikka osiossa aika harvoin mitään mielenkiintoista joten aika harvoin edes vaivaudun..."4 tunnin" topicissa oli kyllä syömisestä mielenkiintoista kirjoittelua erityiskiitos jahuc ja tuonne eksyin vaan "Uusimmat viestit" ikkunan kautta.
Kilpailut ja pyörätapahtumat jätän väliin kun ei vaan oikein ole minun juttu.
Yhteislenkit en koskaan...olen erakko.
Kaupat...oikeastaan alennukset vilkaisen kiitos heille jotka niitä sinne viskoo, Kanuuna ainakin ollut ahkera kun jäänyt mieleen.
Muuten tulee selailtua otsikko tasolla läpi, mutta aukasuun pääsee vaan ehkä yksi kymmenestä topicista. Ja voin myöntää, että viimesimmän viestinkin kirjoittaja vaikuttaa... joidenkin kohdalla nostaa kynnystä ja joidenkin laskee.
Mutta sähköpyöräilyssä en käy oikeastaan koskaan...muutaman kerran vuoteen.
Eihän se edes ole pyöräilyä. Ämmät ajaa sähköllä, kun reisissä ei ole ruutia.
Tai sitä mahaa on vaan kertynyt liikaa.
Firlefanz
18.09.2022, 09.58
Kilkkaan "Uudet viestit" ja availen ketjuja. En kaikkia enkä mitenkään systemaattisesti vaan vapaan harkinnan mukaan niitä joissa voisi olla jotain kiinnostavaa ja silkasta uteliaisuudesta sellaisiakin joissa en ehkä odotakaan olevan mitään erityisen kiinnostavaa.
Satun näet olemaan ihminen, jonka mielestä on hyvä liikkua vähän myös omimman kiinnostusalueen ulkopuolella, ja olen tuumaillut ettei siitä ole minulle mitään haittaa että perehdyn välillä vähän myös sellaiseen mikä muista fillaristeista on kiinnostavaa tai off-topic aiheissa kommentoimisen arvoista.
En siis koskaan lue siten että avaisin jonkun osaston. (En edes välttämättä tiedä millä osastolla olen...)
Tilattuja aiheita minulla ei ole.
Enkä ikinä katso kuka ketjun on avannut tai viimeisimmän viestin kirjoittanut. Tollon, kusipään, omahyväisen idiootin tai rasittavan tärkeilijänkin viestissä voi olla jotain ideaa tai se voi jollain tasolla huvittaa - eikä ketjun avaajasta tai viimeisen viestin kirjoittajasta voi päätellä yhtään mitään siitä miten kiinnostavasti, asiapitoisesti tai vain hauskasti muut keskusteluun panoksensa antaneet ovat kirjoittaneet.
Mitään arviota siitä kuinka monta ketjua kymmenestä noin niin kuin keskimäärin avaan en osaa tehdä, mutta voi hyvinkin olla enemmän kuin joka toisen. Mikä ei tietenkään tarkoita sitä että lukisin niistä jokaisen lukemattoman viestin.
Kuvarastit eka, sitten muita vapaassa järjestyksessä, jos huvittaa. Muutaman kerran päivässä, jos ei mitään mielenkiintoista meneillään.
Firlefanz
18.09.2022, 12.00
Olen minä kyllä joskus kurkannut mitä noista valikoista löytyy, mutta tarkoitin etten ole tilannut yhtään aihetta enkä siis koskaan käyttänyt kyseistä ominaisuutta.
(Joudun siis epäsuorasti tunnustamaan että käyn täällä niin usein että muistan yleensä hyvin mihin aiheisiin olen jotain kommentoinut eika minun tarvitse tilata niitä aiheita, jotta en missaisi mahdollisia kommentteja tai vastauksia...)
Sähköpyörät jää väliin aina. samoin kilpailu- ja treeniosiot. Loppuja mielivaltaisessa järjestyksessä.
Ensin kiinnostavat asiat ja ehkä sitten jotain muutakin jos on joutilaana.
tempokisu
18.09.2022, 22.29
Eihän se edes ole pyöräilyä. Ämmät ajaa sähköllä, kun reisissä ei ole ruutia.
Tai sitä mahaa on vaan kertynyt liikaa.
:D samaa mieltä. Ymmärrän jos on ikää ja/tai sairautta ja muuten liikunta jäisi kokonaan.
Tämä saattaa yllättää, mutta - "kyselyt" ja "ent. offarit", ehkä joskus jos pitää avautua vaikeasta elämästä liikenteestä/kelveillä. Muista mitään ymmärrä, kuten vaikka "jousituksen pienet kysymykset"....
Jos ei ole tarkempaa osoitetta, niin järjestyksessä yleiset-sähkö-varusteet-kaupat-gallupit-esso.
Ohiampuja
19.09.2022, 13.17
Minä aloitan lähes aina hakemalla ekaksi omat viestit. Eli siis ne ketjut joihin olen jotain kommentoinut, ja tarkastan että onko joku heittänyt minulle vastakommenttia.
Ja sen jälkeen vilkaisen uudet viestit ketjua.
Osastokohtaisesti en selaile sivustoa juuri koskaan. Tarvittaessa haen posteja joillain hakusanoilla, esim "teltta" tai tuotenimillä jos olen etsimässä neuvoja ja kokemuksia ko. härveleistä.
Uudet viestit -toimintoa käyttäen. Skippaan topaasit joissa homma menee joko persuiluksi tai muuksi änkyröinniksi / riitelyksi. Samoin turhat, pyöräilyyn liittymättömät gallupit yms offtopikit.
usko juntunen
30.09.2022, 22.35
Riippuu vuodenajoista. Kesällä kilpailut pyörätapahtumat ja nyt syksyllä etenkin Ruska ovat top kympissä. Samoin pyörämatkailu, josta jäi mieleen erityisesti Fillarimummon retki Lieksasta Espanjaan. Unohtamatta juttua Läskillä halki Suomen.
Talvella tietenkin hiihtojutut.
Esson baarista erähiito sekä melonta.
Ensin kiinnostavat asiat ja ehkä sitten jotain muutakin jos on joutilaana.
Tämä. Ja sitten jos OjaBauer, Tomppa, Konkka, Ex-Mutis, marco1, PK1 jne. asianmukainen & räävitön foorumityyppä on jotain kirjoittanut. Kuten nykynuoriso muodikkaasti sanoo, ”kontsaa” on yleensä aina.
Sähköpyörät jää väliin aina. samoin kilpailu- ja treeniosiot. Loppuja mielivaltaisessa järjestyksessä.
Kuitenkin innokkaasti tuomassa mielipiteitä esiin…
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.