Näytä tavallinen näkymä : Muiden lajien arvokisat 22-35
tchegge_
04.09.2022, 11.14
Koriksen Em-kisat käynnistyneet(nyt kun ollaan säästötalkoissa niin avasin yhdistelmä-aiheen muillekin ns. Suomessa pienemmille lajeille.)
Israel peli oli vähän kankeaa mutta eilinen Puola peli aika hyvää, Markkasta ei juuri tarvittu kun muut nuorisoketjulaiset otti vastuuta.
Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla
Kampinalle
05.09.2022, 10.46
Hyvä topic-avaus. Puola-peli oli kyllä erinomaista koripalloa Suomelta erityisesti puolustuspäässä, samoin Salinin onnistuminen oli tärkeää jatkoa ajatellen. Ääneen ei tietenkään voi valmennus asiaa sanoa, mutta kannattaisiko kuitenkin lepuuttaa Markkasta ja Salinia tänään, kun Serbialta tulee takkiin joka tapauksessa. Olisivat tuoreina sitten, kun tiistaina tulee vastaan Tsekki ja ratkaistaan hyvin paljon asetelmia pudotuspeleihin.
tchegge_
07.09.2022, 14.20
Toissailtaisten Serbi-pieksäjäisten jälkeen eilinen Tsekkipeli oli taas hyvää peliä.
Vähän tuli sellainen olo että näinköhän oli sattumaa että suomi pelaa Serbiaa vastaan myöhäisiltapelin ja sitten seuraavana päivänä aikaisempi iltapeli kotijoukkuetta vastaan..
Nostellaan aihetta vähän kun korisrintamalta tullut kovia uutisia. Spanskilehtien top-3 aiheesta:
* Suomi-peli ei ole läpihuutojuttu (vaikka kukaan ei epäile Espanjan voittoa)
* Markkanen
* Kroatian "taktikot"
Concorde
12.09.2022, 12.54
Kuuluisko tää tänne: https://www.is.fi/urheilu/art-2000009063474.html
Suomen entinen pääministeri Alexander Stubb, 54, voitti sunnuntaina ikäluokkansa Euroopan mestaruuden pitkän matkan triathlonissa Alankomaiden Almeressa.
OK, kisaajia ei ollut montaa, mutta silti.
Kuuluisko tää tänne: https://www.is.fi/urheilu/art-2000009063474.html
OK, kisaajia ei ollut montaa, mutta silti.
Eiköhän tuo tänne mahdu ja onhan Stubb ikäisekseen helvetin kovassa kunnossa.
tchegge_
13.09.2022, 22.38
Vielä ei rutiini riittänyt koriksessa kovassa paikassa mutta ei tuosta turnauksesta huonoa makua jäänyt.
Hääppönen
14.09.2022, 17.14
Samaa mieltä. Ei tosiaankaan jäänyt huonoa makua turnauksesta. Eikä jättänyt huonoa makua suuhun Prahan oluetkaan.
Hyvät koriskarkelot oli. Espanja-pelistä jäi jossiteltavaa. Jos olis sattunut täydellinen peli Suomelta niin hallitseva maailmanmestari olis voinut olla vielä tiukemmalla...
Ja Suomella ei ole ostopelaajia maajoukkueessa!
Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.