Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Oletko saanut pakit tai torjunut toisen? Miten se vaikutti teihin sosiaalisesti?

Velospede
02.09.2022, 23.38
Oletko pyytänyt omassa tuttavapiirissäsi olevaa ihmistä treffeille, ja saanut pakit?

Tai onko joku tuttava pyytänyt sinua pyydetty treffeille, ja olet torjunut ehdotuksen?

Vaikuttiko tämä jatkossa teidän sosiaalisen suhteenne neutraaliuteen ja luontevuuteen? Jatkuiko elämä kuten ennenkin, vai jäikö asiasta jollain tavalla negatiivinen muisto? Aloitko vältellä tätä henkilöä, tai kokea olosi epämukavaksi hänen seurassaan?

MRe
03.09.2022, 11.23
Ei, kun on Helkama…

Kaneli
03.09.2022, 11.30
En kumpaakaan…mutta näkisin että se väistämättä vaikuttaisi jollakin tavalla. Kaikki olisi periaatteessa ihan ennallaan mutta mikään ei silti olisi ihan ennallaan.

ilmora
03.09.2022, 14.55
Onko tämä joku ihan vaan kaverin puolesta kysyn -topic?

Hower
03.09.2022, 16.07
Sosiaaliset suhteet ja treffipyynnöt. Kuulostaapa ....jäykältä?
"Sosiaaliset suhteet", mutta varsinkin tunnesuhteet/kiinnostumiset on syytä tunnistaa tietynlaisiksi jo ennen virallisia treffipyyntöjä. Ensimmäinen askel ei ole pyytää treffeille vaan ns. vaikkapa flirttailla. Jos siihen vastataan niin jotain saumaa voisi olla treffienkin suhteen puolin ja toisin.
Mulle ei ole tullut mieleen ihan kylmiltään pyytää ketään treffeille, vaikka tuttavapiiriin kuuluisikin.
Eli kohtaan 1. en ole mennyt kyselemään treffeille ei-potentiaalia sosiaalista suhdetta.
Ja kohtaan 2. kukaan tuttava ei ole lähestynyt suoralla treffipyynnöllä. Jotain flirttailua on voinut olla ilmassa sosiaalisen suhteen puolelta, mutta kun sen jättää huomiotta niin ei tule kiusallista treffipyyntöä ja kieltäytymispakkoa.

Baarit oli ennen hyviä epäsosiaalisia pokauspaikkoja. Nythän on loistava Tinder!

Travelkicking
03.09.2022, 16.18
:)Työn merkeissä 1. askel on ollut leidien puolelta panopyyntö. 'Käydään joskus kahvilla'. 'Lähdetkö mun kanssa. Mä olen ollut vakituisenkin pomon kanssa'. Maatalouskoulu (sisäoppilaitos) oli paha. Eräs daami pommitti n.5 v koulun jälkeenkin, vaikka tunsi mun vaimon. Ei jäänyt paha mieli.

kauris
03.09.2022, 18.04
Onko tämä joku ihan vaan kaverin puolesta kysyn -topic?

Ei vaan tää sama tyyppi perustaa näitä vastaavia kyselyitä tänne ja muille keskustelupalstoille. Vaikea ymmärtää miksi jos mitään oikeaa tutkimusta, opinnäytetyötä tai vastaavaa ei muka tee.