PDA

Näytä tavallinen näkymä : Näyttävä lowrider, cruiser tai chopper vuokralle näyttämökäyttöön

Justu
25.08.2022, 17.13
Hei!

Meille on eräälle festivaalille tulossa upea ryhmä esiintymään Berliinistä, jotka tarvitsisivat näyttävää lowrideria tms näyttämölle. Käyttöähän meillä sille on vain noin viikon päivät, joten etsitään sellaista ensisijaisesti vuokralle. Ajattelin, että alan harrastajien keskuudesta saattaisi löytyä. Haluatko komealle pyörällesi hetken parrasvaloissa tai osaisitko neuvoa minua etsimään jostain toisaalta?

Justus

Justu
26.08.2022, 11.20
Tarkennuksena, että Helsingissä tarvitaan ja marraskuussa.

J

Hei!

Meille on eräälle festivaalille tulossa upea ryhmä esiintymään Berliinistä, jotka tarvitsisivat näyttävää lowrideria tms näyttämölle. Käyttöähän meillä sille on vain noin viikon päivät, joten etsitään sellaista ensisijaisesti vuokralle. Ajattelin, että alan harrastajien keskuudesta saattaisi löytyä. Haluatko komealle pyörällesi hetken parrasvaloissa tai osaisitko neuvoa minua etsimään jostain toisaalta?

Justus

Justu
26.08.2022, 12.30
Kiitos vinkistä!

Kannattaa kysyä myös tuolta nojapyörä foorumilta, siellä voi olla enemmän ko. kaltaisia pyöriä ja ehkä osaavat neuvoa myös mistä sellaisia voisi kysellä

EnduroSenior
26.08.2022, 23.54
Mitenköhän Nicknamen mielestä nojailupyöräilijät mahtavat liittyä lowrider-, cruiser- tai chopper-pyöriin...?:rolleyes:
Itse lähtisin tutkailemaan vaikkapa Kustom Psycles -foorumia, tai akuutissa tapauksessa tiedustelisin StyleRide-firmalta, kun siellä on syntynyt maailmallakin palkittua toteutusta aiheesta.