Näytä tavallinen näkymä : Hakusassa Shimanon 7 vaihteisen napavaihteen osia
grimmari
25.08.2022, 16.43
Moi!
Olisiko kellään joutilaan Shimanon 7v takanapaa varaosiksi?
Tarvitsisin jarrun palautusjousen (hentonen jousi navan sisällä)
Ei saa uutena.
hinnasta päästään varmaan ymmärryksen :)
Kiittäen etukäteen
Ari
maalinni
25.08.2022, 16.44
Laita fillari-tori.comiin ilmoitus
maalinni
25.08.2022, 16.49
Ebäystä löytyy https://www.ebay.com/itm/275037245962?hash=item40097f520a:g:8V4AAOSwkL5akrJ K&amdata=enc%3AAQAHAAAAsO5SrsHq7v%2BwxiE%2Bj8SJR6Ery 182n3CorBiz5hikTa97f5uMmTgcX0zixjmWxAq0TGu7sHKdgG5 WOiEpLZYfnKOCWaNB0GWdZFeTz9%2BVIuTWiqGRa18mSsmuxBm WSaX96%2BuISSttdNboLFp7Dmdn%2FrVKa9LzcxrRWQDXL3Zv0 DEAR4ckzz%2FgUiFHFNLWjccKhOrvrh4XiIWQwzU1gmEgV6eti pP0ONP8lhG1ODjIpMWa%7Ctkp%3ABk9SR4Tn4tDaYA
maalinni
25.08.2022, 16.51
Tollasenhan vääntää itsekin pianolangasta?
Minulla muuten on - mutta toki mielelläni kauppaisin ehjän navan ehjän navan hinnalla, kuin yhden jousen navan sisältä. Eli ehkä tuo on järkevintä ostaa tuolta ebaysta ja sitten minun napa kaupata jollekulle, joka haluaa koko navan.
Shimano noin yleensä minusta toimii siten, että räjäytyskuva löytyy netistä ja sieltä sitten pääsee käsiksi varaosanumeroon, jonka sitten vain ostaa jostain päin nettiä.
maalinni
25.08.2022, 17.19
Oletko käynyt kiertämässä paikalliset pyöräpajat?
grimmari
25.08.2022, 20.07
"Shimano noin yleensä minusta toimii siten, että räjäytyskuva löytyy netistä ja sieltä sitten pääsee käsiksi varaosanumeroon, jonka sitten vain ostaa jostain päin nettiä."
Totta, mutta ko jousta ei saa shimanolta, on kysytty jo
grimmari
25.08.2022, 20.09
Minulla muuten on - mutta toki mielelläni kauppaisin ehjän navan ehjän navan hinnalla, kuin yhden jousen navan sisältä. Eli ehkä tuo on järkevintä ostaa tuolta ebaysta ja sitten minun napa kaupata jollekulle, joka haluaa koko navan.
Shimano noin yleensä minusta toimii siten, että räjäytyskuva löytyy netistä ja sieltä sitten pääsee käsiksi varaosanumeroon, jonka sitten vain ostaa jostain päin nettiä.
Mikähän se hinta on?
maalinni
25.08.2022, 22.29
Torissa oli lastenpyörä nexus7:lla 30€
Mikähän se hinta on?
Uusi 7 nexus kiekko maksaa biltemassa tms. jotain vajaat parisataa - minulta puuttuu kiekko ja pinnat - tai ehkä osa pinnoista on tallessa. Jokunen kymppihän se passeli hinta tuosta on, mutta haittapuolena siinä on se, että sinulle jää sitten toinen jousta vajaa ehjä napa.
Vantaalla on tuo minun napa - viikonloppuna kulkeutuu tampereen seudulle
Ja pitää vielä varmistaa, että onhan se oikeasti tallessa - laita mailia timo.ikola(a)kolumbus.fi jos lähdetään kauppoja hieromaan.
https://www.fillaritori.com/topic/251085-nexus-7-speed-takanapa%C2%A0sg-7c18-jalkajarrullinen-napa%C2%A036-pinnareik%C3%A4%C3%A4%C2%A0pori/#comment-497209
Mikähän Nexus7:ssä on vikana, kun vaihde ei pysy päällä ilman että pitää kädellä pitää sitä kierrettävää vaihtajaa paikallaan? Jos siis päästää irti, vaihde vaihtuu itsekseen.
Se vaihtaja on vielä vanhaa mallia, jossa jarrukahva on samaa kokonaisuutta. Tuollaisia ei näytä saavan enää mistään, joten
maalinni
29.12.2022, 17.41
Mikähän Nexus7:ssä on vikana, kun vaihde ei pysy päällä ilman että pitää kädellä pitää sitä kierrettävää vaihtajaa paikallaan? Jos siis päästää irti, vaihde vaihtuu itsekseen.
Se vaihtaja on vielä vanhaa mallia, jossa jarrukahva on samaa kokonaisuutta. Tuollaisia ei näytä saavan enää mistään, joten
Onko keltaiset täplät takana kohdakkain, kun vaihde on nelosella? Jos ei niin säädä ne kohdilleen.
Kyllä ne näyttäisi olevan. Vaikuttaa että sen kiertokahvan pitovoima on vaan heikentynyt. Vaijerissahan on kai koko ajan pieni veto.
^Vanhat gripparin kahvat ainakin teki tuota iän mukana.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.