Näytä tavallinen näkymä : Työkaluboksi juomapullotelineen paikalle?
maalinni
25.07.2022, 10.05
Onko olemassa ”aeroa” työkaluboksia juomapullotelineen tilalle? Tulisi maantiekäyttöön eli sisuri, CO2 patruuna ja monityökalu pitäisi mahtua.
Haen litteätä mallia, joka tulisi vinoputken alle. Tiedän, että juomapulloteliseeseen tulevia pyöreitä on olemassa, sellainen ei kelpaa.
Ehdota/kehu omaasi.
https://www.bikester.fi/elite-crono-cx-drinking-bottle-kit-with-fiberglass-mount-500ml-M1280273.html?vgid=G1896914&utm_cust_cb=CBF&_cid=21_1_-1_9_45_1896914__pla&campaign_detail=smart_shopping&gclid=Cj0KCQjw_viWBhD8ARIsAH1mCd54Wa10-oAhBNV0AqawzQU98YX46_1eS-1NxsE4hYMC4wXO7RoiUxgaAkcmEALw_wcB
Onko 500ml aero-juomapullo liian iso? Työkalusäilökäytössä tuon tutin voi vielä poistaa.
^Eipä moinen ole tullut mieleen, hyvä idea. Rätti vaan kamojen ympärille niin ei edes kolise ajossa!
maalinni
25.07.2022, 12.33
https://www.bikester.fi/elite-crono-cx-drinking-bottle-kit-with-fiberglass-mount-500ml-M1280273.html?vgid=G1896914&utm_cust_cb=CBF&_cid=21_1_-1_9_45_1896914__pla&campaign_detail=smart_shopping&gclid=Cj0KCQjw_viWBhD8ARIsAH1mCd54Wa10-oAhBNV0AqawzQU98YX46_1eS-1NxsE4hYMC4wXO7RoiUxgaAkcmEALw_wcB
Onko 500ml aero-juomapullo liian iso? Työkalusäilökäytössä tuon tutin voi vielä poistaa.
Joo, eipä tullut itsellekään ilmiselvä ratkaisu mieleen. Jos suuaukosta vaan mahtuu kamat sisään, niin voisi toimia. Maasturiin hommasin pyöreän toolboxin, perusjuomapulloon ei mahtunut 29x2.6" tubolito sisään järkevästi (sisään ehkä, mutta epäilin ettei sitä saa sieltä enää ulos)
Pitääpä googletella tuosta pullon suuaukon kokoa, maantielatexi on onneksi aika pieni.
Olen koittanut modata tuosta Elite Chrono pullosta vastaavaa, mutta ei onnistu. ”Kannen” alla oleva täyttöaukko on niin pieni ettei siitä saa käytönnössä kysyjän käyttöön olevaa ratkaisua. Jos aukasee isomman siivun vaikka kyljestä, ei pysy välttämättä kyydissä ja vaatii jesari jne virityksiä.
maalinni
25.07.2022, 13.26
Olen koittanut modata tuosta Elite Chrono pullosta vastaavaa, mutta ei onnistu. ”Kannen” alla oleva täyttöaukko on niin pieni ettei siitä saa käytönnössä kysyjän käyttöön olevaa ratkaisua. Jos aukasee isomman siivun vaikka kyljestä, ei pysy välttämättä kyydissä ja vaatii jesari jne virityksiä.
Kiitos!
Tässä sama vielä videolla: https://youtu.be/vdk9Jb9iKSc?t=172
Höh, kumma kun tuollaisia ei ole, kun kysyntää luulis olevan.
Tulipa mieleen, että löytyisikö sopivaa ehdokasta jostain bolt on top tube bagista?
maalinni
26.07.2022, 12.05
Höh, kumma kun tuollaisia ei ole, kun kysyntää luulis olevan.
Tulipa mieleen, että löytyisikö sopivaa ehdokasta jostain bolt on top tube bagista?
Niitä olen kovasti yrittänyt etsiä. Ne on yleensä kankaisia eli heilunevat sivusuunnassa, kun ei pysty kiinnittämään stemmin alle.
Pari kovaa triathlon versiota olen löytänyt, mutta niissä on avonainen aukko eli eivät toimi väärinpäin.
Miksi ei käyttäisi ihan vaikka tätä?
https://www.xxl.fi/profile-water-bottle-storage-unit-sailytyspullo/p/1183326_1_style?gclid=Cj0KCQjwof6WBhD4ARIsAOi65aga ZUun3eAGhDZZXe3aKdy1niEhJ2usgfwHUikkb7vb6a6azmohZQ AaArrDEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
maalinni
26.07.2022, 12.06
Tuo juomapullo olisi myös hyvä, koska se on helppo irroittaa. Ei olisi kovin kallis, jos jaksaisi käydä modaamaan…
maalinni
26.07.2022, 12.07
Miksi ei käyttäisi ihan vaikka tätä?
https://www.xxl.fi/profile-water-bottle-storage-unit-sailytyspullo/p/1183326_1_style?gclid=Cj0KCQjwof6WBhD4ARIsAOi65aga ZUun3eAGhDZZXe3aKdy1niEhJ2usgfwHUikkb7vb6a6azmohZQ AaArrDEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
En vaan haluaisi pyöreää mallia.
^ No niimpä olikin...ja se takki oli missä...
Olen koittanut modata tuosta Elite Chrono pullosta vastaavaa, mutta ei onnistu. ”Kannen” alla oleva täyttöaukko on niin pieni ettei siitä saa käytönnössä kysyjän käyttöön olevaa ratkaisua. Jos aukasee isomman siivun vaikka kyljestä, ei pysy välttämättä kyydissä ja vaatii jesari jne virityksiä.Mites, jos sen päällimmäisen korkin/kannen diyttaisi saranalliseksi ja alta leikkaisi suuaukkoa isommaksi?
Ihan vaan kuvista katsoin ilman mitään käytännön kokemusta putelista...
Lähetetty minun XQ-BC52 laitteesta Tapatalkilla
maalinni
26.07.2022, 15.30
Taidan hommata tällaisen tuunattavaksi: https://www.bike-discount.de/de/ibera-top-tube-bag-aero-oberrohrtasche
Jäykistettä pohjaan ja ruuveilla kiinni.
^Tarpeeksi matala kun on, niin ei sen silloin pitäisi paljon päästä heilumaan, vaikka oiskin vähän lötkö. Käyttökokemukset kiinnostaa.
maalinni
26.07.2022, 16.29
Painavin esine eli multitool kumpparilla kiinni siihen jäykisteeseen, niin luulisi tosiaan ettei heilu.
edit: löytyis vielä pituudeltaan tuosta vaikka puolet. 22cm on aika pitkä...
Kun kaikenlaisia laukkuja/koteloita hakenut pyörään mihin mahtuisi työkalut, varasisuri yms. sekalainen kama puhelin mukaan lukien niin joko liian pieniä tai suuria. Vaakaputkeen kiinnitettävät ei toimi kun ei ole senttikaupalla spacereita stemmin alla, M-kokoinen Topeak satulaan ok muttei puhelin mahdu ja vikoja riittää. Vyölaukkukin oli muttei sekään tuntunut hyvälle niin tulin siihen tulokseen että hyvin pieni reppu, max. kolme litraa "paras" vaihtoehto itselle, kulkee luonnikkaasti mukana ja ei edes pahemmin hikoilluta, siis Osprey ostoslistalle!
Loput vaan myyntiin kipinkopin!
^pieni tankolaukku olis just sulle.
Niistä on sitten omakin topic, ei kuulu tähän.
Kuminauha
27.07.2022, 11.46
Eiks puhelinta voi pitää ihan taskussa? Vai onko vaatetus sellanen ettei niitä ole vai puhelin niin iso ettei taskuun mahdu?
Eiks puhelinta voi pitää ihan taskussa? Vai onko vaatetus sellanen ettei niitä ole vai puhelin niin iso ettei taskuun mahdu?Luitko ollenkaan mihin käyttöön tässä haettiin ratkaisua?
Kuminauha
27.07.2022, 14.31
Kyllä luin. Aloittaja mainitsi "sisuri, CO2 patruuna ja monityökalu pitäisi mahtua"
Ja jos viittaat nure:n viestiin, niin ehdotus oli pitää puhelinta taskussa, yleensä sellaset vaatteissa on, jopa maantiellä selässä.
Kyllä luin. Aloittaja mainitsi "sisuri, CO2 patruuna ja monityökalu pitäisi mahtua"
Ja jos viittaat nure:n viestiin, niin ehdotus oli pitää puhelinta taskussa, yleensä sellaset vaatteissa on, jopa maantiellä selässä.No aloittajan tarpeita tässä ratkottiin.
Minä(kään) en halua mitään esineitä vaatteisiin pyöräillessä, on taskuja tai ei. No, korkeintaan huulirasvatuubi ja niistopaperia.
maalinni
27.07.2022, 16.49
Sen verran ocd, että taskuissa ei voi juuri mitään pitää. Puhelin on turvallisuussyistä taskussa, jos ei ojan pohjalta yltäisi laukkuihin.
Sen verran hahmottunut, että valmista tuotetta ei löydy. Taidan ”halkaista” juomapullotelineen, johon virittelen kamat kiinni. Ja joku tuollainen matala toptube laukku siihen päälle suojaksi. Juomapulloteline pitää rakenteen tukevana. Saas nähdä mitä tulee…
Ainoat kovat laukut mitä olen löytänyt on johonkin tiettyyn pyörämalliin suunniteltuja ja maksaa monta rahaa.
Mulla on taas paidan selässä kaikki mitä tarvii. Avain, luuri, kärpäslätkä. Siinäpä ne minimissään. Kaikki hksintehtävät lenkit menee edellä mainitulla metodilla.
Lezynen minipumppu sattaa olla silloin tällöin messissä. Lähtee mukaan silloin kun mennään taipaleelle jonne ei anoppi tai taksi ihan heti osaa. Tuolloin on toki kamelinpaskaa ja 60ml litkuakin. Nuo samat kulkee toisinaan repussa kun nuo työmaat on suuntaansa 30km päässä. Liksa kun alkaa juosta vasta paikanpäällä eikä tienvarressa.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.