Näytä tavallinen näkymä : Trek Fuel EX takaiskarin asennus RS Re:Aktiv
Onko joku erituinen kiinnitysjärjestys iskarin ylä- ja alapäällä? Ja pitääkö linkkua jotenkin löysätä jostain? Huollon jälkeen, kun yritän asentaa takaisin, niin ei mene viimeinen pultti enää linkusta iskarin kierteisiin, kun heittää millin verran. Yritin löysäillä myös linkkua ja muita kiinnityksiä. Iskari on siis sekä ylä- että alapäästä kahdella pultilla ja alajalka Y-haara. On mahdollista, että esim. Y-haara olisi vääntynyt?
usko juntunen
18.07.2022, 11.19
Kokeile laittaa ekana se linkun pultti, joka ei mene kierteelle. Seuraavaksi linkun toisen puolen pultti ja lopuksi alapään pultit. Itellä noit Fuel ex:iä ollu ja on edelleen ja joskus joutunut hieman kikkailemaan noiden pulttien kanssa. Väkisin ei kannata runnoa hienokierteistä pulttia iskariin. Mutta tämähän on jo siellä tiedossa.
e: onko tuo millin heitto iskarin pituussuunnnassa vai miten?
Tuosta Y-haaran vääntymisestä tiedä, mutta linkun kylläkin.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLXx-UInsrs7g-dMTlwgFRnee_IZrT8spVvCsvZ6SE-x81BMNmwLSGILquS-fKaUekkiEHxzjbSLe8ut965tZlHHvacSab75zQ9yYFoK0RpqjZ IVAg5D2n-OmQyKFsiA8P2XEX-J3pwCcKLA_0mlt0QAwA=w997-h748-no?authuser=0
Vanha ja uusi linkku. Jatkuvan kitinän syy selvinnee kuvasta.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLX_wYkGR0o8EtVrnlW7BMLzZm3pw28SAcCnKzLHz1DzYUlvb qETG8u92LmUmHHDaImjd8wChSNsP22e9NGXCj7zAqwG5_3dXv3 2yrX91Z-4M6BmUZILXCbP_YjYSzqLTm4ajv36x7jlchvvT_2Nuk8Kxg=w9 97-h748-no?authuser=0
Kaiken varalta kannattaa tarkistaa se linkku ettei ole tällaisia alkavan murtuman merkkejä.
Kokeile laittaa ekana se linkun pultti, joka ei mene kierteelle. Seuraavaksi linkun toisen puolen pultti ja lopuksi alapään pultit. Itellä noit Fuel ex:iä ollu ja on edelleen ja joskus joutunut hieman kikkailemaan noiden pulttien kanssa. Väkisin ei kannata runnoa hienokierteistä pulttia iskariin. Mutta tämähän on jo siellä tiedossa.
e: onko tuo millin heitto iskarin pituussuunnnassa vai miten?
Tuosta Y-haaran vääntymisestä tiedä, mutta linkun kylläkin.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLXx-UInsrs7g-dMTlwgFRnee_IZrT8spVvCsvZ6SE-x81BMNmwLSGILquS-fKaUekkiEHxzjbSLe8ut965tZlHHvacSab75zQ9yYFoK0RpqjZ IVAg5D2n-OmQyKFsiA8P2XEX-J3pwCcKLA_0mlt0QAwA=w997-h748-no?authuser=0
Vanha ja uusi linkku. Jatkuvan kitinän syy selvinnee kuvasta.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AM-JKLX_wYkGR0o8EtVrnlW7BMLzZm3pw28SAcCnKzLHz1DzYUlvb qETG8u92LmUmHHDaImjd8wChSNsP22e9NGXCj7zAqwG5_3dXv3 2yrX91Z-4M6BmUZILXCbP_YjYSzqLTm4ajv36x7jlchvvT_2Nuk8Kxg=w9 97-h748-no?authuser=0
Kaiken varalta kannattaa tarkistaa se linkku ettei ole tällaisia alkavan murtuman merkkejä.
Linkku oli kyllä ehjä ja syykin löytyi :) Iskarin alapää eli männän kiinnityspää tässä tapauksessa oli väärinpäin. Y-jalka on selkeästi asymmetrinen, mutta istuu aika hyvin myös toisinpäin. Mäntää kiertämälllä 180 astetta se asettui heti. Sivusuunnassa on millin parin heitto linkun välissä, samoin reikien kohdalla. Nyt pelittää taas hienosti. Kiitos vastauksesta, Usko! :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.