PDA

Näytä tavallinen näkymä : Giroa katsomaan Torinossa: Vinkkejä

Veivaaja
08.05.2022, 21.36
Neuvoja katsojalle:

Nyt kävi niin 'ikävästi', että pääsen katselemaan Giroa Torinossa. Pyrin varmaankin Maddalenalle. Mahdollisesti pyörä käytössä. Osaakos joku sanoa, milloin pitää yrittää paikalle, ja jos joku tuntee aluetta, oiskos jotain reittineuvoja Torinon keskustan suunnasta?

Olen vilkaissut toki reitin ja aikataulut läpi, kiitos Ammattilaispyöräily -ketjun. Mutta ei selvinnyt, monelta osuus suljetaan ja en ole vielä ehtinyt tutkia, löytyykö kiertoreittiä lähelle tuota paikkaa. Samoin, onko ympäristö joten suljettu?

Veivaaja
30.05.2022, 17.18
No, vastaanpa itselleni:

Ainakin tuolla 'Torinon' osuudella oli melko rento meininki, vielä vartti ennen pyöräilijöitten tuloa nousi pyörällä jotain porukkaa vielä vastapalloon mäkeä ylös. Maddalenalla oli tarjolla kaikenlaista palvelua (lue ravintoiloita), ne olivat toki myöhään saapuneelle jo tukossa. Oma strategia oli huono, minulla oli aikataulupaineita, ja pyörällä olisi päässyt kyllä kätevästi ja nopeasti osuuden jälkeen sivistyksen piiriin. Osuuden päättyessä reittiä valvottiin kyllä vähän tarkemmin, varsinkin sen jälkeen kun muutama amatööri lasketteli 'välissä' mäkeä alas.
Alamäkeen kävely ei sujunut juurikaan nopeammin kuin ylämäkeen ja kunnon helle (+ 30 tai yli) sai kyllä hien kirpoamaan. Liftaus vauhditti vähän alastuloa.

Jos vielä joskus pääsen katsomaan, olen viisaampi: ehkäpä (vuokra)pyörä, vaihtopaita, tarkka skouttaus poistumisreitistä ja hyvät eväät mukaan tai pöytävaraus.