Kirjaudu sisään

Näytä tavallinen näkymä : Giant sähikäiset

Antza44
12.04.2022, 11.02
Siitä se sitten lähtee...

Antza44
12.04.2022, 15.51
Reing E+ 0 pölähti pihaan. Tubeles venttiilit, litkut ja rengas muovit oli mukana. Ohjekirjaa ei näkynyt liekö mitään kuului ollakkaan? Onko iskareiden tokeneja ollut kellään mukana?

Yllätys oli, että Foxin lyhyt etulokari oli valmiina. Tosin tilasin pitkän, kun toisessa pyörässä ajelin tuolla lyhyellä T9 Butcherilla ja se visko kiviä liukuputkiinkin lokarista huolimatta. Siihen laitoinkin jo jatko lipareen.

Minun epäonneksi L kokoon oli eksynyt 150mm hissitolppa 170mm sijasta.

Mulle ei kyllä vielä selvinnyt kuinka pitkä runko taakuu näillä on.

Koheltaja
12.04.2022, 18.01
Reign E+3 XL on ollut muutaman viikon ja hämmästelin myös vähäisiä ohjeita siitä huolimatta että pari paksua raamattua tuli mukana. Toisen kirjan QR koodilla pääisi oikeille jäljille ja löytyi jotain tietoa pyörästä sekä sähköistä, osittain seikkaperäistä ja osa mallikohtaista.

Tubeless venttiilit ja litkut tuli mukana, ei muuta.

Ajellaan nyt hetken aikaa ja katsotaan alkaako joku paikka ärsyttämään, vielä ei ole ollut suurempia ihmeitä komponenttien ja niiden toimivuuden kanssa. Paitsi Deoren vaihtaja välillä arpoo vaihteita, varsinkin jos vähänkään likaantuu.

line79
13.04.2022, 02.17
Tänne kans tuli Reign E+0 pari viikkoa sitten.
En saanut mitään ohjeita, eikä myöskään litkuja venttiileineen.
Mulla koko M ja hissitolppa olisi saanut olla pidempi. Olen M ja L koon välistä joten valitsin M koon.
Vähän katselin runkoon kalvo vaihtoehtoja ja Chameleon Skin Frame voisi valmiiksi leikattuna olla hyvä..

Lenkki
13.04.2022, 08.02
Kovasti himottaisi tuo Reign E+2 malli 750w akulla.
Voiko tuossa Yamahan padassa miten säätää avustuksia mieleiseksi apilla?
Vähän vaan tuossa pyörässä mietityttää edellisen mallin ongelmat kosteuden kanssa, että onko siitä jo päästy eroon kokonaan.
Geon ja hinnan puolesta vaikuttaa kyllä laatupeliltä.

line79
13.04.2022, 08.12
Ei ainakaan vielä ole kuulunut yamahan kosteus ongelmista. Siellä on taas seuraaviin eriin tulossa hinnan korotuksia. Seuraavat reign E+2 mallin erät on kait 300€ kalliimpia..

Antza44
13.04.2022, 10.24
Ei ainakaan vielä ole kuulunut yamahan kosteus ongelmista. Siellä on taas seuraaviin eriin tulossa hinnan korotuksia. Seuraavat reign E+2 mallin erät on kait 300€ kalliimpia..Onhan noita kosteus murheita ollut. Tosin moottorin liittimissä, kun Yamahassa on niin huonosti suojattu nuo noilla muovikuorilla, että vettä pääsee varmasti liittimiin. Eikä Giantin osuuskaan puhuttele akun suoja muovi on melkohuonosti tiivistyvä. Käsittämätöntä minusta miten 2 noin isoa virikkaa ei pysty tekemään kunnon vesisuojausta. Muutenhan Reing.in laatuvaikutelma on ihan kohillaan.
Tuolla esimerkkiä: https://www.emtbforums.com/community/threads/giant-reign-2022-first-problem.26062/

E-MTB Foorumilla hetkeksi luottevaa muutakin luettavaa. Reing + sta
https://www.emtbforums.com/community/threads/reign-e-2022.22828/

Antza44
14.04.2022, 01.30
No niin nyt on ajattu eka testi. Pyörä E+ 0 tuntui hyvälle L koon 50mm stemmi turhan pitkä minusta noin loivakulmaseen ja minulle 180cm tiesinkin, että 40mm on oikea ja taidan samalla vaihtaa 780mm tangon toisesta pyörästä. Painavahan tuo on, mutta hyvän tuntuinen ajaa, mutta enemmän trailiajoon ja tasamaan poluille voisin kyllä vaikka Riseä suositella varsinkin, jos kuski ei ole kovin painava. Minulle pyörä tuli lähinnä Tiirismaan rinteelle ylös alas enskailuun joten totesin , että 96kg kuivapainonne ehkä fiksumpi valinta 38 keuloineen. Lisäksi on tuo Spectral 29 luomu millä on kiva kaahotella nopeita polkuja toki se toimii myös mäki olosuhteissa Rise olisi ollut maltillisempi, kuin tuo joten näin on kaiketi fiksumpaa.

Paljon on kaikkialla parjattu auto modea. Minusta paras mode tottelee pyyntiä kammesta hienosti. Koitin keulitella kiinteillä ja autolla ja hyvin on teho hallittavissa autollakin ja vastaa heti ekaan polkasuun aikalailla samoin, kuin kiinteät. Taas jos kovemmilla avustuksilla pitäs himmailla polulla, niin tyrkkää heti kevyestäkin polkasusta reippaasti ja auto vasta kun tarjoaa voimaa. Itse en oikeastaan kaivaa mopompaa auto modea tämän testi perusteella. Kiva, kun ei tarvitse teho tiloja veivata. Toki esim tehdas keskiasennolla saan varmaan aika lailla kaikki ulos motista tarvittaessa, niin silläkin varmaan voisi ajella veivaamatta tehotiloja ajon aikana.

Maasto polut aika vaikeassa olosuhteesa täälä Hollolassa nyt joten siedettävä kuntoisia polkuja ajelin ja urban rideä muutamine droppeineen tuli testailtua. Orkkis renkaat jätin alle, kun olen aina pärjännyt 3C Minioneilla noilla jaksoi nopealla alustalla ajella yli avustuksenkin ja seinä fiilistä ei juuri ollut. Oletan, että pyörässä on viimeiset softat, kun myyjä liike lupasi päivittää. Appia en nyt uskalla pääsiäseksi laittaa kiinni, kun jollain on murheita ollut. Katsotaan mitä se sanoo, kun alku testit on ohi.

Vihreä maalipinta tuntuu olevan melko onneton. Vaakaputki ja viistoputki oli tarjoitus suoja teipata, mutta pyörä oli niin pölyinen, että jäi. Kuralenkin jälkeen näkyy hentoa vaaleaa hankaumaa, kun koivet oli varmaan kihnutellut.

Garminin Fenix 5 yhdistin Ant+ teho ja kadenssin ja Ebike Field osasi näyttää akun varauksen ja tehotilan ilman mitään säätöjä.

Sen verran kura lensi, että pakko oli huuhtasta ajon jälkeen. Varovasti koitin ylhäältäpäin akkukoteloa ja moottoria suihkutella. Akun otin pesunjälkeen irti ja kyllä sinne likaa ja vettä jonkun verran pääsee, myös moottorin piuhojen luona näkyi vesitippoja, että varmasti, jos oikein uittaa ajossa tai pesemällä ja ei anna kuivaa, niin ongelmia voipi tulla.

Koheltaja
14.04.2022, 06.56
Pitääkin seurata sähköjen kostumista. Melkein kaikki on olleet kuralenkkejä ja pyörä huuhtaistu puhtaaksi kolme kertaa eikä vielä ole ollut ongelmia. Akun olen irrottanut pesun jälkeen ja kuivannut akkukotelon, pitää joku päivä purkaa pyörää enemmän ja käydä sähköliittimet läpi.

Rungon teippaus on myös odottavien tehtävien listalla. Kannattaako samalla laittaa suojateippi yläputken valintakytkimen/led-näytön päälle ettei kytkimeen pääse vettä? Joillain on mennyt vettä kytkimeen ja aiheuttanut sekoilua.

Eilisellä lenkillä alkoi kuulumaan outo kihnutus kampien suunnalta joka hetken kuluttua loppui. Varmaankin meni sepeliä johonkin väliin, pitää avata ja katsoa mistä pääsee sepeliä ja mihin väliin.

Antza44
14.04.2022, 10.44
Pitääkin seurata sähköjen kostumista. Melkein kaikki on olleet kuralenkkejä ja pyörä huuhtaistu puhtaaksi kolme kertaa eikä vielä ole ollut ongelmia. Akun olen irrottanut pesun jälkeen ja kuivannut akkukotelon, pitää joku päivä purkaa pyörää enemmän ja käydä sähköliittimet läpi.

Rungon teippaus on myös odottavien tehtävien listalla. Kannattaako samalla laittaa suojateippi yläputken valintakytkimen/led-näytön päälle ettei kytkimeen pääse vettä? Joillain on mennyt vettä kytkimeen ja aiheuttanut sekoilua.

Eilisellä lenkillä alkoi kuulumaan outo kihnutus kampien suunnalta joka hetken kuluttua loppui. Varmaankin meni sepeliä johonkin väliin, pitää avata ja katsoa mistä pääsee sepeliä ja mihin väliin.Taitaa sepeli mennä tuonne ketjuohjurin väliin. Parikertaa kävi eilen. Koitin ettiä mutta en löytänyt. Aikani rassasin ketjua ees taas ni hävis. Tais tulla ulos kun pakitti pyörää, että ketjukin pyöri taakse päin.

Voisihan se olla hyvä idea teipata näytön yli.

Hannu_L
15.04.2022, 22.18
Omaan 2 tuli Ridewrapin laajin sarja, tilasin valmiiksi niin sai laitettua ennen ensimmäisiä ajoja. Varmaan hyvä idea, sillä jo yhdestä teippaamattomasta kohdasta on takahaarukassa lähtenyt pala maalia.

Asentelin tuon apin ja päivitin sen kautta pyörän, kun sitä kyseli. Muihin asetuksiin en puuttunut ja ongelmia ei tullut.

Itselläni tuli ZEBiin muutama ylimääräinen token ja Floatiin yksi. Lisäksi tuli tubeless venttiilit ja litkut.

M-kokoisessa tuli 125mm dropperi, päivitin sen suoraan 175 milliseksi OneUp:lta niin ei nappaa satula kiinni. Olen 178 pitkä ja tuo M tuntuu omaan makuun hyvältä.

Koheltaja
19.04.2022, 06.55
Takaiskarin alapää on poterossa ja sinne kerääntyy hiekkaa, sepeliä ja vettä. Miksi on tehty kuppimainen alakiinnike joka kerää vettä ja kuraa? Pinseteillä saanut nyppiä pieniä kiviä pois poterosta kun ei sieltä putoa vaikka kääntää fillarin nurin.

Antza44
19.04.2022, 10.36
Takaiskarin alapää on poterossa ja sinne kerääntyy hiekkaa, sepeliä ja vettä. Miksi on tehty kuppimainen alakiinnike joka kerää vettä ja kuraa? Pinseteillä saanut nyppiä pieniä kiviä pois poterosta kun ei sieltä putoa vaikka kääntää fillarin nurin.Joku oli E-MTB forumilla leikannut telttapatjasta tilkkeet tuonne. täytys itsekkin laittaa.

Antza44
19.04.2022, 10.42
On kyllä tosiaan surkein maali mitä kuunaan on meidän pyörissä ollut. Narmuja on kaikissa, mutta ei sentää pinta väri petä. 2 lenkkiä ja äkkiä kurjemmassa kunnossa, kun 5V hangatut vehkeet.

Että kannattaa heti teipata. Mattapintaset on vaan niin tylsiä teipattavia. Kiiltävä kalvo ei oikein ole kiva, kun mattaus häviää ja mattakalvo on sekin aika tympeän näköinen ainakin mitä ostin autokalvo liikkeesta.

Ps on tyylikäs lokarin jatko. Pitkä Foxi tulkee tänään. Toisessa pyörässä sain tuolla lyhyellä liukuputkiin kiven iskuja.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20220419/7e92ff34986159adf20ea3f4e73804c9.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220419/b93e2fab3a6d128d24d54c103f96ca86.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20220419/c5d7a218952ea9feb2dd5c1461fe2528.jpg

Lähetetty minun SM-G991B laitteesta Tapatalkilla

jpuu
19.04.2022, 11.59
Eikös pyörät ole ajamista varten tehty? Pakosti tulee naarmuja jos tosi maastossa ajelee. Mattapintaan herkemmin kun ei siinä ole suojaavaa lakkakerrosta.

Smooth
19.04.2022, 12.53
Minun edellisessä mondraker e-crusherissa oli lakka pinnassa mattavärin päällä, n. 2,5v ja 3tkm pelkkää polkua/bike parkia ja myydessä oli todella hyvässä kunnossa.

Antza44
19.04.2022, 13.03
Eikös pyörät ole ajamista varten tehty? Pakosti tulee naarmuja jos tosi maastossa ajelee. Mattapintaan herkemmin kun ei siinä ole suojaavaa lakkakerrosta.Joo näin se on, mutta ei 5v ajetuissa mattapintasissa ole mokomia jälkiä missä pintaväri olisi pettänyt vaikka naarmuja onkin.

Koheltaja
19.04.2022, 18.25
Joku oli E-MTB forumilla leikannut telttapatjasta tilkkeet tuonne. täytys itsekkin laittaa.

Jotain tuollaista kävi mielessä, solukumista palaset suojaksi.

3:ssa on kiiltävä lakkapinta eikä vielä ole kärsinyt, mutta ei sillä vielä ole pahemmin ryvetty maastossa. Akun muovinen suoja on ainoa joka on ruvella kun eturenkaasta lentää siihen sepeliä, muualle ei sepeli ole tehnyt jälkiä.

Koheltaja
21.05.2022, 19.31
Takavaihtaja otti "pienen hipaisun" kannosta ja samalla korvake vääntyi sekä murtui muovinen osa missä korvake on kiinni, tai ilmeisesti valettu korvakkeeseen. Mistä liikkeistä Suomesta kannattaa kysyä korvaketta vai laitanko suosiolla postia Fitstore24 mistä ostin pyörän?

Nykyinen korvake ei ole täysin menetetty ja oikomisen jälkeen saa toimia siihen asti kunnes saa jostain uuden korvakkeen.

Pienen askartelun jälkeen vaihtajan sai kelvolliseksi ja matka jatkui, on toi vaan hauska peli viedä maastossa:D

https://img.aijaa.com/m/00031/15058841.jpg (https://aijaa.com/InIUSp)

338lm
21.05.2022, 19.41
Maallikko voisi päätellä että ainakin uloimpien rattaiden vaihtaminen tökkii tuossa asennossa.

Antza44
22.05.2022, 02.20
Takavaihtaja otti "pienen hipaisun" kannosta ja samalla korvake vääntyi sekä murtui muovinen osa missä korvake on kiinni, tai ilmeisesti valettu korvakkeeseen. Mistä liikkeistä Suomesta kannattaa kysyä korvaketta vai laitanko suosiolla postia Fitstore24 mistä ostin pyörän?

Nykyinen korvake ei ole täysin menetetty ja oikomisen jälkeen saa toimia siihen asti kunnes saa jostain uuden korvakkeen.

Pienen askartelun jälkeen vaihtajan sai kelvolliseksi ja matka jatkui, on toi vaan hauska peli viedä maastossa:D

Ihan normi UHD korvake, jota saa mistävaan kaupasta, jos ei ole loppu. https://www.hi5bikes.fi/tuotteet/osat/varaosat-ja-pienosat/vaihtajankorvakkeet/sram-universal-derailleur-hanger/

Koheltaja
22.05.2022, 08.09
Tänks, pitää käydä hakemassa ja yksi varalle.

Hannu_L
26.05.2022, 12.36
Takaiskarin alapää on poterossa ja sinne kerääntyy hiekkaa, sepeliä ja vettä. Miksi on tehty kuppimainen alakiinnike joka kerää vettä ja kuraa? Pinseteillä saanut nyppiä pieniä kiviä pois poterosta kun ei sieltä putoa vaikka kääntää fillarin nurin.

Itse tein halvasta keittiösienestä leikkaamalla tuonne palaset. Estää kivien menemiset ja helppo ottaa pesun yhteydessä pois ja puristella kuivaksi. Tuo on kyllä muuten aikamoinen kivipesä.

Hannu_L
26.05.2022, 12.39
Itse hommasin Ridewrapin laajimman kalvosetin ja laitoin ennen ekaa ajoa. Onhan siinä hommaa, mutta tuo maali on kyllä niin huonolaatuinen että kannattaa tehdä tuo suojaus.

Samppooni
14.06.2022, 21.23
Onko M ja L -koon välillä kamppailevia? Reign harkinnassa ja jonkun kokotaulukon(https://www.emtbforums.com/community/threads/2022-reign-e-size.26307/post-365978) mukaan olen M-koon yläpäässä (181/86cm = 5'11"/3,9") enemmänkin pitkäjalkaisena kuin pitkäselkäisenä.

Luomupyöräverrokkina Scott Genius 710 Plus vm2017 koossa L(low) ja geometriavertailussa Reignin M-koko ei vaikuttaisi ratkaisevasti huonolta vaihtoehdolta: https://geometrygeeks.bike/compare/scott-genius-710-plus-2017-l-low,giant-reign-e-0-2022-m-high,giant-reign-e-0-2022-m-low,giant-reign-e-0-2022-l-high,giant-reign-e-0-2022-l-low/
https://i.imgur.com/RU2v837.png

Hippo04
15.06.2022, 00.01
^ speksien perusteella L. Reignin ohjaamo on lyhyt (kts vaakaputken mitta ja satulaputken kulma) ja voisin kuvitella että 181 senttiselle tuo M on ahdas.

Itse 190cm ja alla Reign XL.

Eikös näitä pitäisi löytyä ihan koeajoon Suomessa?

Samppooni
15.06.2022, 01.07
Olen alkanut itsekin kallistua L-kokoon. Yksi liike jo ehti vastata spostitiedusteluun ja suositteli myös L-kokoa.

Nyt pitäisi päättää vetääkö liipaisimesta vai pysyisikö vaan yhden täpärin omistajana...

Saldot on kaikkialla vähissä ja valinnanvaraa ei niin kauheasti ole, mutta onhan tuo top-of-the-range "0"-malli 7000€ hinnalla melkoinen paukku. Vaikka ehkä kohtuullinen kun katsoo mitä kaikkea hintaan saa?

Koheltaja
15.06.2022, 07.09
181/L on varmaankin oikea valinta, M voi myös mennä. Ite olen L/XL runkojen rajoilla ja harvoin olen päätynyt L:ään, nekin on vaihtuneet hyvin nopeasti isompaan runkoiseen.

Hinnat näyttää näissäkin olevan nousussa ja saatavuus huonompi kun keväällä.

Antza44
15.06.2022, 13.27
Olen alkanut itsekin kallistua L-kokoon. Yksi liike jo ehti vastata spostitiedusteluun ja suositteli myös L-kokoa.

Nyt pitäisi päättää vetääkö liipaisimesta vai pysyisikö vaan yhden täpärin omistajana...

Saldot on kaikkialla vähissä ja valinnanvaraa ei niin kauheasti ole, mutta onhan tuo top-of-the-range "0"-malli 7000€ hinnalla melkoinen paukku. Vaikka ehkä kohtuullinen kun katsoo mitä kaikkea hintaan saa?Mulla 180/87mm L koko on 40mm stemmillä, kuin nenä päähän.

Hannu_L
15.06.2022, 19.32
Itse 177 pitkä ja otin M-koon. Tuntuu kompaktilta, mutta ei liian pieneltä satulasta poljettaessa. Mäkiä alas tultaessa juuri sopivan kokoinen, mulle L olisi varmaan tuntunut liian isolta. Tosi rauhallinen pyörä ajaa kovaakin, sen puoleen ei tarvii valita isompaa kokoa.

Tietysti M-koossa tulee vain 125mm dropperi, aika onneton tuollaiseen pyörään

line79
16.06.2022, 02.40
Tietysti M-koossa tulee vain 125mm dropperi, aika onneton tuollaiseen pyörään

M-koossa tulee 150mm dropperi. Aika moneen pyörään tyrkänneet tuon 125millisen, kai komponenttipulan takia. . Itse vaihdatin pidemmän heti omaan.

Samppooni
17.06.2022, 22.28
Työsuhdepolkupyörän ehdoissa oleva 4901€ hintakatto(ei oman lisäkäsirahan mahdollisuutta) laittoi 7000€ pyörän hankintaan jarrua, pitää miettiä vielä pari kertaa tätä hankintaa. Onneks varastosaldot lähestyy nollaa niin kohta ei edes vois ostaa vaikka haluais =\

Hannu_L
18.06.2022, 00.01
M-koossa tulee 150mm dropperi. Aika moneen pyörään tyrkänneet tuon 125millisen, kai komponenttipulan takia. . Itse vaihdatin pidemmän heti omaan.
Joo, 150 pitäisi olla mutta omakin tuli 125 millisenä. Vaihdoin itse OneUpin 180mm, nyt on just hyvä

Koheltaja
19.06.2022, 18.07
En millään haluaisi laittaa juomapulloa runkoon mutta pakko laittaa että saa tarpeeksi nestettä mukaan, Motonetista hain Zefalin toispuoleisen telineen ja siihen 800ml pullo. Eipä mahdu, ottaa korkista kiinni yläputkeen. Siirtopalalla saa telinettä alaspäin mutta sitten iskari ottaa pulloon kiinni. Onko jollain toimivaa pullo/teline pakettia ettei tarvii ostaa montaa kertaa yritys/erehdys metodilla?

Kuminauha
19.06.2022, 19.13
Mahtusko tällänen? https://www.canyon.com/fi-fi/gear/accessories/bike-accessories/bottles-and-bottlescages/canyon-eject-hydration-system/166965.html

Koheltaja
19.06.2022, 20.07
Ongelma ratkesi hyvin yksinkertaisella tavalla, pienemmällä 650ml pullolla...:p

Koheltaja
02.09.2022, 07.08
Valojen asennus pyörän omiin sähköihin: https://www.youtube.com/watch?v=O7-MdgCROWg

jpuu
02.09.2022, 09.37
Jää monelta tekemättä

Kamaha
09.09.2022, 13.27
Pyöräni on GIANT talon e 3 ja vm 2022. Moottorina on tietojen mukaan syncdrive core 50nm. Tässähän on, kuten kaikki tietää Yamahan valmistamat moottorit Giantin lisäyksillä. Mutta mikä on tuon Yamahan moottorin ns. tyyppi, kellään tietoa? Purin tuon moottorin alasuoja pois ja sieltä ei löytynyt mitään tietoa. Eturatas on kiinni isolla mutterilla, jossa lukee pw-st/se. Kysyin tätä asiaa kahdelta Giantin edestajalta Suomessa, mutta ei ole tullut vastausta.

Koheltaja
10.09.2023, 12.33
Reign E+3 2022, aloin tekemään isoa huoltoa ja selvittämään ongelmaa miksi pinnojen nipat on jumissa. Kyseisessä yksilössä on Sapimin ohennetut 1.8mm pinnat ja lukkonippelit jotka asentaessa rikkoo pinnan kierteen ja on sen jälkeen enemmän ja vähemmän yhtä puuta pinnan kanssa. Samalla selvisi että etu sekä takakiekossa on molemmille puolille laitettu saman pituiset pinnat ja 14mm nippelit että liian lyhyen pinnan kierre jää nippelin alle piiloon. Ajossa ongelmana on koko ajan ollut nuljuva takapää, vaikka mittarin mukaan pinnat oli riittävän kireällä.

Kiekot purkuun ja pinnat tilaukseen, taakse 270/272 pinnat ja eteen 290/294 pituiset pinnat. Arvuuttelin aikani DT:n ja Sapimin välillä, kummalta otan 2.3mm pinnat joita pinnavalmistajat suosittelee E pyöriin. Päädyin DT Alpine pinnoihin jotka on melkein koko matkalta 2.3mm paksut ja ohenee nippelin päästä 2 milliseksi, näille kaveriksi DT 12mm messinki nippelit.

Kiekot kasaan ja tuskailua rihtauspukissa kun osumaa ottaneita vanteita ei saa täysin heitottomaksi mutta riittävän hyvät niistä tuli. Pyörä ajoon ja johan muuttui ajettavuus tarkemmaksi ja takapään nuljuuminen loisti poissaolollaan, nyt on hiton hyvä. Pari lenkkiä vielä ja uudelleen rihtaus ja pinnojen kireyden hipistely.

Sitä en oikein ymmärrä miksi 25kg sähköpyörän kiekot oli kasattu ohennetuilla 1.8 pinnoilla, vähemmän ymmärrystä tulee että molemmilla puolilla oli saman pituiset pinnat, ja ymmärrys loppui kokonaan lukkonippeleihin. Käytännössä noita ei saa tehtaan jäljiltä rihdattua muuten kun suurella vaivalla, jos silloinkaan. Saattaa olla että korona aikaan kiekkoja on kasattu niillä osilla mitä on ollut saatavilla -> riesa siirretty maahantuojalle tai asiakkaalle.

Toivottavasti tästä on apua jos joudut tuskailemaan jumissa olevien nippeleiden kanssa.

Koheltaja
01.01.2024, 21.57
Puhelimen sovellus näyttää ajaessa nopeuden väärin mutta rajoitin toimii oikein ja oikea nopeus tallentuu lokiin ajon jälkeen. Huimaa ajella kun matkavauhti on 80-90kmh ja alamäessä 160kmh... Latasin apin uudestaan luuriin mutta ei auttanut, pitää varmaan odotella että tulee joku päivitys joka ehkä korjaa bugin.