enema
10.04.2022, 14.25
https://www.canyon.com/fi-fi/sahkopyorat/urbaanit-sahkopyorat/precede-on/al/precede-on-7/2914.html
Hahmottelin työmatka-/kaupunkiasiointifillarin päivitystä arvokkaampaan työsuhdepyörään ja otsikon malli näyttäisi äkkiseltään nämä tarpeet täyttävän. Lienee edullisempi alumiinirunkoinen versio jo aiemmin esitellystä kuituvehkeestä.
Alle 10km suuntaansa työmatkaa ja ajelua nastakumeilla myös talvet. Pelkkää asfalttia tarkoitus rullata tällä, huonommille pinnoille on sitten eri laitteet. Ruokaostokset pahvilaatikossa tarakalle, näyttää 25kg olevan kantokykyä ilmoitettu eli riittävästi. Suhteellinen huoltovapaus ja mainostettu hiljaisuus, portaaton voimansiirto ja hihnaveto kiinnostelee tässä. Taitaa olla lukkoa vaille tarpeellisimmat varusteetkin mukana ja voisi vaan keskittyä käyttöön harrastamisen sijaan. Voi sitten rassata ja tuunata muita pyöriä ja jättää käyttiksen käytettäväksi.
Napavaihteisia on aiemmin käytössä ollutkin, mutta ei "portaatonta" vaihteistoa eikä hihnavetoista. Kai nämä Suomen talvet kestävät? Rakennehan on hyvinkin suljettu.
Lieneekö jo kokemuksia aiheesta vaikka onkin tuoreesta mallista kyse, tai aiemmasta kuituiteraatiosta? Muita ajatuksia?
Näihin tarpeisiin alle 4k€ sähkäriä saa myös ehdottaa. Perinteisemmällä voimansiirrollahan hinta tippuu, vaan nyt voisi kokeilla tämän tyyppistä ratkaisua.
https://downtown-mag.com/en/canyon-precede-on-al-7-2022-review/
https://www.radfahren.de/test-technik/canyon-precedeon-al-7-test/
Hahmottelin työmatka-/kaupunkiasiointifillarin päivitystä arvokkaampaan työsuhdepyörään ja otsikon malli näyttäisi äkkiseltään nämä tarpeet täyttävän. Lienee edullisempi alumiinirunkoinen versio jo aiemmin esitellystä kuituvehkeestä.
Alle 10km suuntaansa työmatkaa ja ajelua nastakumeilla myös talvet. Pelkkää asfalttia tarkoitus rullata tällä, huonommille pinnoille on sitten eri laitteet. Ruokaostokset pahvilaatikossa tarakalle, näyttää 25kg olevan kantokykyä ilmoitettu eli riittävästi. Suhteellinen huoltovapaus ja mainostettu hiljaisuus, portaaton voimansiirto ja hihnaveto kiinnostelee tässä. Taitaa olla lukkoa vaille tarpeellisimmat varusteetkin mukana ja voisi vaan keskittyä käyttöön harrastamisen sijaan. Voi sitten rassata ja tuunata muita pyöriä ja jättää käyttiksen käytettäväksi.
Napavaihteisia on aiemmin käytössä ollutkin, mutta ei "portaatonta" vaihteistoa eikä hihnavetoista. Kai nämä Suomen talvet kestävät? Rakennehan on hyvinkin suljettu.
Lieneekö jo kokemuksia aiheesta vaikka onkin tuoreesta mallista kyse, tai aiemmasta kuituiteraatiosta? Muita ajatuksia?
Näihin tarpeisiin alle 4k€ sähkäriä saa myös ehdottaa. Perinteisemmällä voimansiirrollahan hinta tippuu, vaan nyt voisi kokeilla tämän tyyppistä ratkaisua.
https://downtown-mag.com/en/canyon-precede-on-al-7-2022-review/
https://www.radfahren.de/test-technik/canyon-precedeon-al-7-test/