PDA

Näytä tavallinen näkymä : Mikä tekee Kona Dew:sta paremman kuin Whiten hybrideistä?

annakk
26.03.2022, 00.58
Moikka!

Vielä en ostanut Whiten pyörää, josta täällä aiemmin kyselin, sen sijaan selailin vanhoja ketjuja ja siitä heräsi kysymys täällä paljon suositellusta Kona Dew:stä: mikä siitä tekee niin paljon paremman kun Whiten hybrideistä?

Rupesin pohtimaan, että olisiko aiheellista sijoittaa se muutama sata euroa enemmän… Tarttisin myös kiinnitysmahdollisuuksia laukuille, mikä ei toisen Whiten pyörän kohdalla ainakaan taakse olisi ollut mahdollista renkaan tullessa liian ylös. Nastat talvella myös ehdoton. Olen aika lyhyt: 161 cm. Ja tosiaan työmatka, kuntoilu ja retkeily/reissu käyttöön.

tchegge_
26.03.2022, 07.56
Mä varmaan olen täällä suositellut aina noita Dewejä. Hyviä peruspyöriä [emoji846]
Osittain jo ihan periaatteesta, niiden ostaminen tukee yleensä varsinaisia pyöräliikkeitä. XXL kyllä selviää ilmankin.Ja merkki itselleni tutumpi jo 90-luvulta saakka.
Hyviä taitavat olla Whitetkin.

Tarakoista, näyttäisi että Whiteissa on kanssa normaalit kiinnityspisteet tarakalle. Tarakoiden kiinnityspalat kyllä mahdollistaa asennuksen pieniinkin runkoihin. Siitä en olisi huolissani

Lähetetty minun laitteesta Takapalkilla