Näytä tavallinen näkymä : Etujousitettu sähkömaastopyörä 2000-2500 € budjetilla
Olen hankkimassa ensimmäistä sähköpyörää ja kaipaisin vinkkejä ja apua. Työmatkojen lisäksi asfaltti- ja hiekkatieretkiä + helpossa maastossa olisi tarkoitus polkea (mestäpolkuja ym). Budjetti 2000-2500€, etujousitus kriteerinä.
Olen 178 cm pitkä ja painoa on 82 kg.
Kiitos etukäteen!
Santtu75
16.01.2022, 22.41
Merkkejä/malleja on paljon, mutta se on toinen asia mitä on saatavilla ja millä toimitusajoilla.
Tuossa voisi olla yksi varteenotettava vaihtoehto budjettisi alapäähän (toimituskuluineen olisi poistomyynnissä nyt noin 2150€), tuota tietysti "halpuuttaa" se että moottorina ei ole Boschin vahvin 85Nm. versio, vaan hieman miedompi versio, mutta muuten osat on hintaansa nähden hyvät.
Siinä olisi mm. RockShox:n Recon Silver ilmakeula, Shimanon Deore 11s. vaihteisto, Shimanon 420/400 jarrut. Voisi olla hyvä kompromissi työmatkoille ja helpohkoon maastoajoon.
https://www.bike-discount.de/en/radon-zr-team-hybrid-8.0-performance-500
Iso kiitos vinkistä ja vaivannäöstä! Vaikuttaa kyllä kieltämättä hyvältä vaihtoehdolta. Täytyy tutkia tarkemmin noita speksejä (joista en kovinkaan paljon ymmärrä). Toki suosisin ennemmin Suomalaista kauppiasta kuin näitä ulkomaalaisia verkkokauppoja vaikka hinta olisi hieman kalliimpi. Reklamaatio tapauksissakin varmasti helpottaa.
miikaael
17.01.2022, 20.42
https://www.xxl.fi/cube-reaction-hybrid-performance-500-65nm-500wh-22-sahkopyora-maasto-unisex-harmaa/p/1195142_1_style
Tuossa olis yks kotimaan kaupasta. Tosin hintaa enempi, ei ole ilmakeula vaan coil ja voimansiirto pykälää halvempaa sarjaa.
Voi olla vaikee löytää kotimaasta ton Radonin tasoista alle 2500€ hintaan.
Kiitos vastauksesta! Tutkittua asiaa tarkemmin itse eilen, totesin saman ja taitaa Radon mennä tilaukseen tänään vaikka onkin Saksalainen kauppias.
Onhan tuo cube tyylikkäämpi sisäisine akkuineen, mutta ei kai kukaan näitä ulkonäön perusteella osta.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.