PDA

Näytä tavallinen näkymä : Ant+ ongelma joka ratkesi

vanhapatu
23.12.2021, 19.37
Ostin käytetyn trainerin ja tutkailin eri pyöräilyappeja. Windows-pc ja iso ruutu oli lähtökohtana. Aitoja maisemia, ei pelimiesten tekemiä. Kinomap - aika mukava, onnistui ant+ yhteydellä vanhaan tablettiin jossa yllättäen ant+ siru. RGT - sama juttu, molemmat ihan mukavan tuntuisia mutta muitakin halusin kokeilla. PC ei suostunut ottamaan bluetooth-yhteyttä Fulgaziin. Ei kiitos bluetooth-donglea sanoi tuki. Harvassa desktopissa (ainakaan mun koneissa) alunperin tehty sinihammas. No, verkkokauppa.com myi garminin ant+ -donglen. Sitä asentamaan.Ei löydy ajuria, sanoi Windows. Hae verkosta törppö, sanoin minä. Ei löydy! Kysyin googlelta garminin ajuria, ei löytynyt. Tutkin garminin tukisivuja, hain ant+ stick. Ei löydy tuommoista, sanoi garmin. Latasin jostain löytämäni garminin usb-ajurit jos vaikka auttaisivat. Ei löydy ajuria sanoi asennusohjelma edelleen. Oliko verkkokauppa perkele myynyt tikun jota ei voinut asentaa!

Epätoivoinen haku löysi garmin expressiä koskevan ohjeen jossa puhuttiin garminin laitteiden pariliitännästä antplussaan. No, minähän asensin garmin expressin ja kokeilin asentaa sen anttikun. Ja toimi! Ajuri löytyi ja kun olin vaihtanut Misuroon uuden patterin (2025) suostui Fulgaz löytämään trainerin. Eikun polkemaan Loiren rannoille kesäisille teille!