Näytä tavallinen näkymä : Ajonestolaitteella varustetut sähköpyörät
Onko markkinoilla nykyään minkä verran ajonestolaitteella tai sähköisellä etälukituksella varustettuja sähköpyöriä? Jos on niin mitä? Itseäni asia ei varsinaisesti ainakaan tällä hetkellä koske, ihan vain mielenkiinnosta kyselen.
Ainakin Tunturin Revonte One -moottorilla varustettujen pyörien pitäisi olla sellaisia, joskaan niitä ei vieläkään taida mistään saada jos oikein tulkitsin niiden omaa ketjua.
ebike-harrastelija
06.11.2021, 09.54
Ainakin VanMoof esim. S3/X3.
Ja sitten tietty diy-versiot [emoji846]
Lähetetty jonkun tutun Tapatalkilla
bossin moottori ei kait toimi jos nappaa magneettikiinnitteisen näytön taskuun. uusi näyttö vaatinee koodauksen bossin edustajalla
EggRiderin asetuksista saa valittua mm. "ajoneston", tosin ei se luomuna polkemista estä. Parempi ottaa akku mukaan laitteista josta irroitus onnistuu. Satunnainen nisti ja/tai sen ostaja ei kiinnostu niin paljoa akuttomasta sähkäristä.
Takamisakari
08.11.2021, 11.07
Stromer käkikellomaasta
ebike-harrastelija
08.11.2021, 13.22
EggRiderin asetuksista saa valittua mm. "ajoneston", tosin ei se luomuna polkemista estä. Parempi ottaa akku mukaan laitteista josta irroitus onnistuu. Satunnainen nisti ja/tai sen ostaja ei kiinnostu niin paljoa akuttomasta sähkäristä.
"Myydään upea täysjousto ilman akkua ja laturia!"
Plus että se akku muutenkin on moottorin ohella niitä kalleimpia osia sähköpyörässä.
edit. oliko täällä, niin vaikka oli akku irti niin oli kaveri säilyttänyt samassa tilassa koko settiä latureineen päivineen, ja sitä kautta varas saanut täydellisen setin mukaansa.
Lähetetty jonkun tutun Tapatalkilla
FB:n postauksen kirvoittamana: mitä jos metsässä pannuttaa bossin näytön pimeäksi, niin loppuuko ajaminen siihen?
Sama ongelma jos onnistuu hukkaamaan sen magneetin mistä tahansa.
FB:n postauksen kirvoittamana: mitä jos metsässä pannuttaa bossin näytön pimeäksi, niin loppuuko ajaminen siihen?
Sama ongelma jos onnistuu hukkaamaan sen magneetin mistä tahansa.
loppuuha se siihen asti että pääsee possin jälleenmyyjän tykö. meinaatko nopeusanturin magneettia? se alkaa pitkälti uusissa laitteissa olemaan jarrulevyssä paremmassa tallessa entä pinnassa. giantista ajoin kerran nopeusanturin paskaksi niin se avusti ilman nopeustietoa noin kolme kampikierrosta kerrallaan, sitten piti pitää sekunnin tauko, muuten meni vikatilaan
loppuuha se siihen asti että pääsee possin jälleenmyyjän tykö.
Tuo on kyllä huono ominaisuus.
Omalla pyörällä ei näytön hajoaminen vaikuta ajoon. Sen voi jättää vaikka pois halutessaan.
ruuduntakaa
13.11.2021, 15.36
FB:n postauksen kirvoittamana: mitä jos metsässä pannuttaa bossin näytön pimeäksi, niin loppuuko ajaminen siihen?
Sama ongelma jos onnistuu hukkaamaan sen magneetin mistä tahansa.
Levossa se on onneksi kiinteänä centerlock-mutterissa.
Eikä ole näyttöä, paitsi jos puhelimessa pitää BLevoa auki.
Levossa se on onneksi kiinteänä centerlock-mutterissa.
Periaatteessa sekin saattaa irrota tai sitten menee siitä anturista piuha poikki. Noissa pitäisi olla joku vikatila, mikä antaisi jonkun minimiavustuksen.
Ja noita pinnamagneetillisia on vielä aika paljon, vaikka nämä uudet onkin noilla "integroiduilla".
Periaatteessa sekin saattaa irrota tai sitten menee siitä anturista piuha poikki. Noissa pitäisi olla joku vikatila, mikä antaisi jonkun minimiavustuksen.
Ja noita pinnamagneetillisia on vielä aika paljon, vaikka nämä uudet onkin noilla "integroiduilla".
Ei ole Bosch. Mainitsin vain esimerkin vuoksi, että muut valmistajat on ajatelleet asiaa paremmin. Samoin nopeusanturi on syvällä moottorin uumenissa turvassa. Ei tarvitse pelätä magneetin irtoamista tai anturin piuhan katkeamista kuten joissakin pyörissä.
Ei ole Bosch. Mainitsin vain esimerkin vuoksi, että muut valmistajat on ajatelleet asiaa paremmin. Samoin nopeusanturi on syvällä moottorin uumenissa turvassa. Ei tarvitse pelätä magneetin irtoamista tai anturin piuhan katkeamista kuten joissakin pyörissä.
Boschillakin onnistuu ajaa ilman näyttöä. Onnistuu myös pistämään liikkeestä aktivoituvan hälyn päälle pyörään lukituksen ajaksi (jos se sireeni nyt yhtään varasta häiritsee). Bosch Cobi.
Kuminauha
15.11.2021, 08.29
Vähän riippu kuinka pitkä matka pitää fillaroida kotiin ilman avustuta, mutta omassa tapauksessa kerran joutu noin 5km tulla kotiin ilman avustusta ja ihan OK se meni.
^ Jep, eihän tuo ole mikään ongelma ajaa pyörällä ilman avustusta
Onnistuu myös pistämään liikkeestä aktivoituvan hälyn päälle pyörään lukituksen ajaksi (jos se sireeni nyt yhtään varasta häiritsee). Bosch Cobi.
Sen verran offaria, että kävin tuossa hakemassa fillaria töistä telineestä, johon oli jätetty roikkumaan liikeaktivoituva lukko. Ilmeisesti omistaja käyttää sitä vain töissä eikä kuljeta mukanaan tms? Pari kertaa sitä 100dB ulinaa kuunneltuani aloin suunnittelemaan voimapihtejä seuraavalle kerralle ja roskista ulisevalle lukolle.
ruuduntakaa
07.12.2021, 21.29
2022 Boschissa käsittääkseni jotain uutta tälläkin rintamalla?
Ainakin se nopeusanturi on kai suoraan motissa nyt ja magneetti venttiilin juuressa?
Entäs ajonestot, jäljitin ym; mitään uutta?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.