Näytä tavallinen näkymä : Canyon satulatolppa
Sain tänään grand canyon pyörän kotiin ja kasaaminen meni muuten hyvin mutta satuatolppaa en saanut toimimaan, tolpan kiinnitys vaijeriin meni ongelmitta mutta kytkimestä vaijerin liikuttaminen ei onnistu, pitäisi kaiketi liikkua ilman suurempaa voimaa käyttämättä. Aikaisempaa kokemusta satulatolpista minulla ei ole ja ihmettelen että mikä meni pieleen? Osaisiko joku antaa vinkkiä miten tästä päästään eteenpäin?
laattamaa
03.09.2021, 19.52
Sain tänään grand canyon pyörän kotiin ja kasaaminen meni muuten hyvin mutta satuatolppaa en saanut toimimaan, tolpan kiinnitys vaijeriin meni ongelmitta mutta kytkimestä vaijerin liikuttaminen ei onnistu, pitäisi kaiketi liikkua ilman suurempaa voimaa käyttämättä. Aikaisempaa kokemusta satulatolpista minulla ei ole ja ihmettelen että mikä meni pieleen? Osaisiko joku antaa vinkkiä miten tästä päästään eteenpäin?Eikö vipu liiku ollenkaan jos vaijeri kiinni vai eikö vaijeri liiku vaikka vipu liikkuu?
Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla
Ei liiku vipu ollenkaan, tuo tolpan kiinnitys on tainnut muuttua, koska canyonin sivuilla on erilainen ohje kuin mitä mukana tuli ja se on vähän haaleata printtiä, pitänee vielä avata tolppa katsoa menikö kiinnitys siitä oikein.
Tarkista kiinnitys satulatolpan päässä että vaijeri on siinä hahlossa, jos ei ole niin kuin kuvauksestasi antaisi olettaa eli löysää vaijeri vivun päästä niin että saat sen satulatolpan päässä hahloon ja sitten säädät välyksen pois niin että tolppa Toimii sopivasti.
Kiitos avusta, nyt sain toimimaan, vika oli satulatolpan päässä vaijerin kiinnityksessä.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.