PDA

Näytä tavallinen näkymä : LÖYTÖTAVAROITA eli löydettyä tai hukattua

zykkeli
31.08.2021, 22.18
En ole kovin aktiivisesti foorumia käyttänyt, mutta nyt tilanteen tullessa kohdalle ajattelin tännekin huudella kun ajattelin, että täällä varmasti otsikon mukainen ketju olisi. Eipä kuitenkaan useammallakaan haulla löytynyt, joten avataan. Lukottakaa jos nyt jossain onkin enkä vain löytänyt.

Tänne siis voisi huudella tuolta teiltä, poluilta tai mistä tahansa löytäneiden oletettavasti pyöräilijälle kuuluvien tavaroiden perään tai toisaalta tulla kyselemään hukattujen tavaroittensa perään. Joo, toki aina voisi vaan nostaa johonkin roikkumaan ja toivoa, että tulee löydetyksi mutta tämä ei aivan joka paikassa ja kaikkien tavaroiden suhteen oikein toimi. Löytötavaratoimistot sitten se viimeinen keino.

Alustuksen jälkeen sitten oma aloitus:

Jos joku kaipailee Vantaalle Tapolan nousun holleille tiputtamiaan irtohihoja niin voi huhuilla minulle. Suurella todennäköisyydellä bongasin kuskinkin, joka ajoi vastaan Riipiläntien suuntaan eilen ma 30.8. vähän klo.18. jälkeen. Ainakin violetti&pinkki kitti päällä osuisi hyvin noihin hihoihin. Tallessa ovat siis molemmat.

JackOja
01.09.2021, 07.41
Löytötavarat (https://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?50724-L%C3%B6yt%C3%B6tavarat)

zykkeli
01.09.2021, 07.57
Kiitos! Olin siis mielestäni varma, että täällä moinen on.
Osaatko sanoa miksei haulla ”löytötavarat” tätä kyseistä keskustelua löydy? Tavallaan ajattelisin, että olisi kätevää.

JackOja
01.09.2021, 08.00
Haulla tuo löytyi. Ei tietenkään foorumin haulla vaan Goooglella.

zykkeli
01.09.2021, 12.49
No sepä tietty. Mä vaan hölmönä foorumin hakua hakkasin eri sanoilla :D