Näytä tavallinen näkymä : Tuopin jäljet 200 km brevet 4.9.2021
Tuopin jäljet 200 km brevet ajetaan lauantaina 4.9.2021. Lähtö on Eläintarhan Nesteeltä kello 15 ja maalina on taas (aukioloaikojen takia) Shell Tullinpuomi Mannerheimintiellä.
Ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 3.9.2021
https://www.randonneurs.fi/tapahtuma/tuopin-jaljet-200-km-7/
https://live.staticflickr.com/3908/15229830392_f0b1d2d14d_c.jpg (https://flic.kr/p/pcNRYC)
Kalle salonen
17.08.2021, 11.47
Randonneurs.fi sivulla näkyvistä Twitter-viesteistä bongasin tiedon jota parin kerran jälkeen epäilinkin, eli reittijälki on edelleen vain "suuntaa antava".. Ymmärrän että tämä ei pääkaupunkiseutulaisille ole kovinkaan kummoinen ongelma, mutta näin ainakin lahtelaiselle (ja varmaan muillekin muualta tuleville) kunnollinen jälki olisi melko hyödyllinen. Varsinkin paluumatkalla kun ei välttämättä aja missään ryhmässä tuo helpottaisi perille löytämistä melkoisesti.
Terveisin nimimerkki jo kahtena vuonna enemmän tai vähemmän harhaillut
Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Voin korjata nuo ilmiselvät vanhentuneet osat reitistä. Toivottavasti en löydä uusia työmaita. :)
Kalle salonen
17.08.2021, 12.39
Mahtava juttu, sitten kun eksyy kaikesta huolimatta pimeässä ja sateessa voi ainakin syyttää vain itseään :)
Lähetetty minun ANE-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Ei tuosta tässä vaiheessa ollut muuta muokattavaa kuin tuo loppu. Se Leppävaaran kiertotie todennäköisesti ajetaan vain opasteiden mukaan. Vähän arvelisin, että navigointia käyttävälle tuo uusi loppu on kyllä vielä vaikeampi kuin vanha. Paha sanoa, koska en itse ole navigoinut vuosiin, niin en tiedä missä ne menevät. :)
Tervehdys - olisiko gpx-tiedosto ladattavissa jostakin?
Linkki avautuu All trailsiin enkä ole Pro asiakas.
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta Tapatalkilla
Tervehdys - olisiko gpx-tiedosto ladattavissa jostakin?
Linkki avautuu All trailsiin enkä ole Pro asiakas.
Lähetetty minun BLA-L29 laitteesta TapatalkillaHomma hanskassa.
nikobiker
31.08.2021, 07.38
Järjestetäänkös tämä tapahtuma ihan normaalisti? Randonneurs.fi -linkki johti tyhjään sivuun eikä kalenterissakaan ole mitään. Yritin tuota reittitiedosta etsiskellä...
Nyt on taas kalenteri auki. Olen jo asentanut toisen kalenteri pluginin, koska tämä kaatuu jatkuvasti, mutta siirrytään uuteen vasta kauden jälkeen... :)
Huomenna perjantaina ehtii vielä ilmoittautua. 29 nimeä nyt listalla.
Mika Helenius
03.09.2021, 13.16
Huomenna perjantaina ehtii vielä ilmoittautua. 29 nimeä nyt listalla.
Käykö osallistumiskustannusten maksutapana paikanpäällä mobilepay? Vai pitääkö lähteä etsimään (jonkun) mummon kukkaro?
Käykö osallistumiskustannusten maksutapana paikanpäällä mobilepay? Vai pitääkö lähteä etsimään (jonkun) mummon kukkaro?
Suosittelen mummoisaa vaihtoehtoa, mutta vaihtoehtoisesti myös ne harvat, jotka käyttävät Pivoa voivat maksaa puhelimella.
On varmaan kaatunut taas kun kalenteri näyttää tyhjää...
On varmaan kaatunut taas kun kalenteri näyttää tyhjää...
Jep. Nyt näkyy taas. 45 ilmoittautunut tähän mennessä.
Ilmoittautuneet saivat sähköpostia.
Brevet ajettiin läpi hienossa kuivassa syyskelissä.
Hieman oli Pohjoisia ilmavirtauksia ja yöllä mittari laski paikoin +1 asteeseen.
Paljon oli osallistujia ja välillä ehti jutustella uusienkin naamojen kanssa.
Kiitos taas Mikko!
P. S. Dynkkyvalo-setti on ylivoimaa.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.