J-PS
27.07.2021, 14.26
Viime kesänä hommattu GZR Advantage-e (=Tunturi EMax) alkoi narahtelemaan keskiön/moottorin suunnalta noin 700 km:n jälkeen. Sport Hammer Nummelassa tutki potilaan ja totesi narahtelun johtuvan löystyneistä moottorin kiinnityspulteista.
Nyt pyörällä takana noin 1800 km ja sama narahtelu alkoi taas. Ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä pulttien kiristäminen ja sinisellä Loctitella varmistaminen. Pohjapanssari irti ja muoviset ”suojaposket” pois ja kaiken luulisi olevan esillä? Kysymys kuuluukin että pääseekö pultteihin käsiksi spideria irroittamatta, eli tarvitseeko jotain erikoistyökaluja? Jatkokysymys koskee pulttien asianmukaista kiristysmomenttia, paljonko pitäisi olla?
-jp-
Nyt pyörällä takana noin 1800 km ja sama narahtelu alkoi taas. Ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä pulttien kiristäminen ja sinisellä Loctitella varmistaminen. Pohjapanssari irti ja muoviset ”suojaposket” pois ja kaiken luulisi olevan esillä? Kysymys kuuluukin että pääseekö pultteihin käsiksi spideria irroittamatta, eli tarvitseeko jotain erikoistyökaluja? Jatkokysymys koskee pulttien asianmukaista kiristysmomenttia, paljonko pitäisi olla?
-jp-